K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
nuo kuvat on siis ennen viisuja ja k:ta. Niitä on instassa enemmänkin. Tässä taas näkee kuvitellun kuplan, ettei muka ole ollut läheisyyttä miesten kanssa kun kirjaimellisesti voi mennä ig katsomaan
 
vierailija
niin sinä et nähnyt bojania, etkä tiedä mitään millasta kuvaa hän on itsestään antanut, mutta ei tarvitse mennä kuin ig niin läheisyyttä on näytetty ennenkin. Ei k:n kanssa ollut mitään erikoista.



Nää on ihan perus, kyllä K:n kanssa on jotain enemmän
 
vierailija
Nace taisi olla 188 cm, Kris? ja Jan?
Mä en tiedä onko näitä missään ihan heidän itsensä ilmoittamina vai vaan fanien tulkintoina. Krisistä muistan kyllä että ois 192 cm ja että Jure olisi 184 cm. Nämä siis muistan siksi kun veljeni on just niukasti pidempi kuin kris ja poikani taas niukasti lyhyempi kuin jure, mutta en siis tosiaan tiedä onko ne ihan oikeat mitat. Nyt pyöri jotain edittejä joiden mukaan nace oli kai 189 ja Jan melkein saman pituinen. Bojanista en muista, mutta pääsin silloin Kultsalla soundcheckissä sitä halaamaan ja oli se kyllä ihan reilusti mua pidempi. Olen 166 cm itse. No, siitä kaiteen yli kun nojauduttiin niin ei nyt mitään tarkkaa mittaa tietenkään saanut selville, mutta jäin kyllä ihan selkeästi korkeintaan siihen leukalinjan tasalle. Oma veikkaukseni on että b on siis ainakin sen 175 cm. Nuo muut on vaan sen verran keskivertoa pidempiä, että b erottuu.m kuvissa.
 
vierailija
Nää on ihan perus, kyllä K:n kanssa on jotain enemmän

Voi rakas, ei ole. Sä et myöskään ole nähnyt videota b:stä hänen kavereiden seurassa, mutta väitit ettei läheisyyttä ole muiden miesten kanssa ollut niin se on vale/harha. Tuolla päin ollaan muutenkin tosi fyysisesti läheisiä joka voi olla jo kulttuurishokki suomalaiselle.
 
vierailija
niin sinä et nähnyt bojania, etkä tiedä mitään millasta kuvaa hän on itsestään antanut, mutta ei tarvitse mennä kuin ig niin läheisyyttä on näytetty ennenkin. Ei k:n kanssa ollut mitään erikoista.



Taisin kyllä kirjoittaa että bändikavereiden kanssa onkin ollut fyysisesti läheinen. Mutta siihen ei ole hirveästi tartuttu haastatteluissa. Heiltä on aina vaan kyselty niitä tyttökysymyksiä, vaikka bojan on toistuvasti vääntänyt vastauksia sukupuolineutraaliksi, ja onhan toki monenlainen koskettelu hyvien ystävien kesken ja varsinkin bändin sisällä aika tavanomaista. Käärijästä kuitenkin kyseltiin ihan toisenlaisia kysymyksiä. Se ei ole mitään minun omaa kuplaani, vaan katsoit varmaan itsekin niitä haastatteluja viime vuoden puolella.

Mä siis todellakin olen kaivellut nuo vanhat instakuvat, ihan jo siksikin koska oon enemmän ihan muiden shippien kuin B/K ystävä 😁 Siellä on useita kuvia joissa mun mielestä on jotain tosi kuumaa, mutta myös paljon sellaista mikä on ihan todella tavanomaista läheisyyttä, varsinkin jos ollaan oikein tarkoituksella asetuttu kuvattavaksi. Ei siis jokainen tilanne ja kuva, joissa pidetään toisesta kiinni tai kosketetaan jotenkin, välitä samaa fiilistä.
 
vierailija
Nää on ihan perus, kyllä K:n kanssa on jotain enemmän

Voi rakas, ei ole. Sä et myöskään ole nähnyt videota b:stä hänen kavereiden seurassa, mutta väitit ettei läheisyyttä ole muiden miesten kanssa ollut niin se on vale/harha. Tuolla päin ollaan muutenkin tosi fyysisesti läheisiä joka voi olla jo kulttuurishokki suomalaiselle.
Ei muuten olla. Siis fyysisesti läheisiä ollaan kyllä, mutta ei todellakaan niin kuin joksut monessa videossa ovat. Miehet eivät Balkanilla suinkaan sui toistensa hiuksia hellästi korvan taakse tai istu sylikkäin samalla tavalla kuin tyttöystäviä sylitellään. Ja he ovat läheisiä sekä sillä paikalliselle kulttuurille tyypillisellä tavalla että omalla, paikallisesta kulttuurista eroavalla tavalla. Ja silti heitä ei ole haastatteluissa tästä juuri lainkaan jututettu. Jonkun kerran haastattelija on vähän kiusoitellut kun Bojan ja Jan on kuvailleet toisiaan seksikkäiksi, mutta ei se yleisesti ottaen ollut mikään puheenaihe. Viisujen jälkeen olikin ihan eri kysymyksiä.
 
vierailija
nuo kuvat on siis ennen viisuja ja k:ta. Niitä on instassa enemmänkin. Tässä taas näkee kuvitellun kuplan, ettei muka ole ollut läheisyyttä miesten kanssa kun kirjaimellisesti voi mennä ig katsomaan
No mutta tuossahan äsken sanottiin että läheisyyttä on ollut ennenkin mutta se ei ole vaikuttanut heidän julkiseen kuvaansa. Kärtsä vaikutti. Ei tässä tartte olla mikään bojere shippari huomatakseen että niin tapahtui.
 
vierailija
Ei ne nyt noin lyhyitä ole eiköhän se 178 cm ole suunnilleen oikein
Juu, on ne suunnilleen oikein mitä itse on sanoneet. Muut joksut on tosi pitkiä, siitä syntyy se harha että B olisi lyhyt. On reilusti K:ta pidempi, ja kun vertaa noihin muihin, niin näkee että se pituus on oikein. B pitää lisäksi yleensä matalampia kenkiä kuin muut, edellisellä kiertueellakin oli tennarit, muilla on kengissä pohjaa enemmän, jopa Krisillä joka on kaikkein pisin. Sama juttu fanikuvien kanssa, monilla on korkeammat kengät jalassa ja B on silti useimpia reilusti pidempi.
 
vierailija
Ei muuten olla. Siis fyysisesti läheisiä ollaan kyllä, mutta ei todellakaan niin kuin joksut monessa videossa ovat. Miehet eivät Balkanilla suinkaan sui toistensa hiuksia hellästi korvan taakse tai istu sylikkäin samalla tavalla kuin tyttöystäviä sylitellään. Ja he ovat läheisiä sekä sillä paikalliselle kulttuurille tyypillisellä tavalla että omalla, paikallisesta kulttuurista eroavalla tavalla. Ja silti heitä ei ole haastatteluissa tästä juuri lainkaan jututettu. Jonkun kerran haastattelija on vähän kiusoitellut kun Bojan ja Jan on kuvailleet toisiaan seksikkäiksi, mutta ei se yleisesti ottaen ollut mikään puheenaihe. Viisujen jälkeen olikin ihan eri kysymyksiä.
Tämä on totta. Slovenialaiset fanit on sanoneet että se Joksujen toisilleen osoittama läheisyys on poikkeuksellista eikä sellaista mitä miespuoliset kaverit siellä päin tavallisesti harrastavat. Eli tavatessa siellä saatetaan halata ja vaihtaa poskisuudelma mutta ei sitten hengaillessa enää jäädä kainaloon kiehnäämään ja kutittelemaan.
 
vierailija
En minä mitenkään kiellä että mies ei voisi painaa alle 60 kg, mielestäni B vaan ei näytä alipainoiselta. Oma veljeni on saman pituinen ja B:tä sirompi ja painaa yli 60 kg.

Siitä olen samaa mieltä että B on todella siro. Yllätyin kun näin hänet ekaa kertaa NT:llä livenä. Mun mielestä B näyttää nyt about saman kokoiselta. Tosin voi olla vaikea arvioida kun yläosat oli nyt väljiä ja housut oli vanhoilla mitoilla tehty.
No ei tosiaan bojan näytä alipainoiselta vaikka olisikin laihtunut!

Juresta voisin jo välillä uskoakin että on liian vähän lihaa luiden ympärillä, mutta Bojan ei kyllä millään näytä siltä että painoa olisi pudonnut liikaa.
 
vierailija
Mä en tiedä onko näitä missään ihan heidän itsensä ilmoittamina vai vaan fanien tulkintoina. Krisistä muistan kyllä että ois 192 cm ja että Jure olisi 184 cm. Nämä siis muistan siksi kun veljeni on just niukasti pidempi kuin kris ja poikani taas niukasti lyhyempi kuin jure, mutta en siis tosiaan tiedä onko ne ihan oikeat mitat. Nyt pyöri jotain edittejä joiden mukaan nace oli kai 189 ja Jan melkein saman pituinen. Bojanista en muista, mutta pääsin silloin Kultsalla soundcheckissä sitä halaamaan ja oli se kyllä ihan reilusti mua pidempi. Olen 166 cm itse. No, siitä kaiteen yli kun nojauduttiin niin ei nyt mitään tarkkaa mittaa tietenkään saanut selville, mutta jäin kyllä ihan selkeästi korkeintaan siihen leukalinjan tasalle. Oma veikkaukseni on että b on siis ainakin sen 175 cm. Nuo muut on vaan sen verran keskivertoa pidempiä, että b erottuu.m kuvissa.
Eri yhteyksissä ovat itse kertoneet pituutensa: Kris 192, Nace 189, Jan 186, Jure 183 ja Bojan 178. Kun seisovat rivissä rinnakkain suunnilleen samankorkuisissa kengissä, näkee hyvin nuo erot. Muilla 3 cm välissä, Bojan 5 cm Jurea lyhyempi. Käärijän pituudesta on kaksi versiota, 170 ja 169, ja Häärijä on kertonut pituudekseen 164.
 
vierailija
Eri yhteyksissä ovat itse kertoneet pituutensa: Kris 192, Nace 189, Jan 186, Jure 183 ja Bojan 178. Kun seisovat rivissä rinnakkain suunnilleen samankorkuisissa kengissä, näkee hyvin nuo erot. Muilla 3 cm välissä, Bojan 5 cm Jurea lyhyempi. Käärijän pituudesta on kaksi versiota, 170 ja 169, ja Häärijä on kertonut pituudekseen 164.
K itse tarkensi Linnan juhlissa pituudekseen ton 169 cm
 
vierailija
No ei tosiaan bojan näytä alipainoiselta vaikka olisikin laihtunut!

Juresta voisin jo välillä uskoakin että on liian vähän lihaa luiden ympärillä, mutta Bojan ei kyllä millään näytä siltä että painoa olisi pudonnut liikaa.
Näyttää B:kin alipainoiselta ihan selkeästi tällä hetkelle, katsoitko esim. soundcheckin kuvat, keikalla oli väljemmät vaatteet
 
vierailija
Eri yhteyksissä ovat itse kertoneet pituutensa: Kris 192, Nace 189, Jan 186, Jure 183 ja Bojan 178. Kun seisovat rivissä rinnakkain suunnilleen samankorkuisissa kengissä, näkee hyvin nuo erot. Muilla 3 cm välissä, Bojan 5 cm Jurea lyhyempi. Käärijän pituudesta on kaksi versiota, 170 ja 169, ja Häärijä on kertonut pituudekseen 164.
Joo, oikein ne on, kyllä sen huomaa. Joku kommentoi tuolla aiemmin että eihän ne mitään 190 senttisiä ole. Mutta kun on. Kris on ylikin ja Nace ja Jankin lähelle.
 
vierailija
vierailija
Tämä on totta. Slovenialaiset fanit on sanoneet että se Joksujen toisilleen osoittama läheisyys on poikkeuksellista eikä sellaista mitä miespuoliset kaverit siellä päin tavallisesti harrastavat. Eli tavatessa siellä saatetaan halata ja vaihtaa poskisuudelma mutta ei sitten hengaillessa enää jäädä kainaloon kiehnäämään ja kutittelemaan.
Just näin. Käsi voi olla kyllä toisen harteilla, pyllyllekin saatetaan taputtaa, mutta ei siellä kyllä tavallisesti näe esim sellaista syliin painautumista kuin vaikka jan tekee (yleensä nacelle mutta noille muillekin kyllä).

Mä luulen että siellä ei haastattelijoilla ole oikein tullut mieleenkään että siitä voisi edes kysyä, tai sitten sitä ei jotenkin vaan ole osattu nähdä, koska samaan aikaan heillä on sitten kuitenkin sitä tavallista nuorten jätkien kylkimyyryä ja äijien välistä tervehdyshalailua. K:n kanssa se tuli jotenkin eri tavalla näkyväksi, kun tyyppi olikin ihan uusi ja kyse ei ollutkaan joksujen keskinäisestä kemiasta ja pitkään toisensa tunteneista ja yhdessä kasvaneista bändikavereista. Ja tietty se, että kyseessä oli nimenomaan ja pelkästään bojan. Välillä vaikuttaa melkein siltä ettei jan, nace ja jure ole julkisuudessa ollenkaan, kris ehkä hiukan isänsäkin takia, mutta bojanin nimi on aina esillä. Jos K olisi yhtä kiinteästi ollut kaikkien joksujen kanssa, olisi siellä varmaan silti puitu vain bojanin "erityistä ystävyyttä".
 

Yhteistyössä