K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on kuulkaas jämpti niin, että jos B unohtaa faninsa, minä unohdan hänet. Ihan yrittämättäkin saattaa käydä niin. Sopiiko tähän kuitenkin se puolustus, että artistilla ei ole mitään muuta velvollisuutta faneja kohtaan kuin esiintyä silloin kun on luvattu. Ei se ehkä ihan niinkään mene?
 
vierailija
Oon 120 % Bojanisti, eikä mua haittaa Bn somehiljaisuus. Ikävä on kyllä kova, mutta oon vaan onnellinen, jos B on löytäny rakkaan, jonka kanssa on niin hyvä olla, että hetkeksi kaikki muu unohtuu. Eiköhän me vielä saada säteileviä postauksia Bltä, kunhan suurin kiima hieman helpottaa, eikä joka sekunnilla tarvitse olla toisessa kiinni.
 
vierailija
Se on kuulkaas jämpti niin, että jos B unohtaa faninsa, minä unohdan hänet. Ihan yrittämättäkin saattaa käydä niin. Sopiiko tähän kuitenkin se puolustus, että artistilla ei ole mitään muuta velvollisuutta faneja kohtaan kuin esiintyä silloin kun on luvattu. Ei se ehkä ihan niinkään mene?
No ei tarvitse postata mitään jos ei halua, eikä selkeesti halua.
On heillä kuitenkin JO:n oma insta.
 
vierailija
Kyllä tää kaikki nyt enteilee sitä, että ei Ruissin aikaankaan täällä pohjoisessa ylimääräistä aikaa vietetä. Parempi valmistautua ajatukseen jo nyt, koska niin tulee käymään.
Mä olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä. En näe viime vierailun perusteella mitään sen suuntaista että täällä viihtyisivät. Aatelkaa nyt, NYC in humun jälkeen.
 
vierailija
Se on kuulkaas jämpti niin, että jos B unohtaa faninsa, minä unohdan hänet. Ihan yrittämättäkin saattaa käydä niin. Sopiiko tähän kuitenkin se puolustus, että artistilla ei ole mitään muuta velvollisuutta faneja kohtaan kuin esiintyä silloin kun on luvattu. Ei se ehkä ihan niinkään mene?
Kyllähän tuo oudolta tuntuu kun kaikki muut crewta myöten on postannut keikasta ja B ei mitään
 
vierailija
Se on kuulkaas jämpti niin, että jos B unohtaa faninsa, minä unohdan hänet. Ihan yrittämättäkin saattaa käydä niin. Sopiiko tähän kuitenkin se puolustus, että artistilla ei ole mitään muuta velvollisuutta faneja kohtaan kuin esiintyä silloin kun on luvattu. Ei se ehkä ihan niinkään mene?
Olihan B eilen moikkaamassa faneja ja jakoi nimmareita ja kuvia. Ja Joksujen tililtä tuli postauksia.
 
vierailija
Ei pitäisi käydä täällä. Tulee vain paha mieli, kun lukee näin negatiivisia ajatuksia. Mutta ehkä hyvä, että ne on tänne yhteen paikkaan koottu. Nyt suljen netin ja poistun.
Hyvä, että on tämä ketju, jossa ei koko ajan tarvitse olla hyvä ihminen. Minusta rasittavampaa on, jos pitää olla koko ajan positiivinen. Ihmisellä voi olla välillä ns. negatiivisia ajatuksia myös henkilöistä, joista tykkäävät. Ihan niinkuin oikeissa ihmissuhteissa.
 

Yhteistyössä