K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nimenomaan. Stooreista myös näkyy ketkä ovat käyneet katsomassa ja halutessaan niitäkin voi rajata ihan yksittäistenkin henkilöiden osalta.
Eipä tuokaan auta kun ne stoorit saa kyllä näkyviin eri ohjelmilla. Julkisessa instassa tuollainen rajaaminen koskee lähinnä tykkäyksiä ja kommentointia jotka sillä voi estää. Julkaisut ja reelsit sitten taas pystyy katsomaan kuka vaan vaikka itsellä ei olisi edes instaa.
 
vierailija
Saahan ne olla Jodelissa kielletty ja säännöt tiukat mutta ei tunnu silti estävän toimintaa. Vauvan ketjussa on muuten tiukin valvonta mitä on tullut vastaan. Lähtee milloin mitäkin ja useampikin tuntuu siellä leikkivän modea.
 
vierailija
Ja hyvä, että onkin, täältä ei lähde edes asiattomat
Kyllä mä olen saanut lähtemään haukkumaviestejä ja joku muukin koska joskus niitä näkyy vielä lainauksessa mutta sitten kun painat "näytä alkuperäinen viesti" niin tuleekin vaan hups, viestiä ei voida näyttää tjsp. Modeilla vaikuttaa olevan ihan asianmukaiset säännöt joiden perusteella poistetaan.
 
vierailija
Kyllä mä olen saanut lähtemään haukkumaviestejä ja joku muukin koska joskus niitä näkyy vielä lainauksessa mutta sitten kun painat "näytä alkuperäinen viesti" niin tuleekin vaan hups, viestiä ei voida näyttää tjsp. Modeilla vaikuttaa olevan ihan asianmukaiset säännöt joiden perusteella poistetaan.
Minä en ole paria ilmiantamaani eri ketjussa, vain kaikista törkeimmät rasismi ym. poistuneet
 
vierailija
Eikö ihmiset ole koskaan olleet kihloissa ja aikoneet naimisiin, kun jonkun yksityishenkilön mahdollinen kihlasormus saa tämmösen draaman aikaiseksi? Teki K yksityiselämässään mitä vain niin kihloihin ja naimisiin meno on ihan luonnollinen asia.
 
vierailija
Eikö ihmiset ole koskaan olleet kihloissa ja aikoneet naimisiin, kun jonkun yksityishenkilön mahdollinen kihlasormus saa tämmösen draaman aikaiseksi? Teki K yksityiselämässään mitä vain niin kihloihin ja naimisiin meno on ihan luonnollinen asia.
On jossain kummasteltu, kun Kn veljellä on 2 lasta ja avokki. Eikä ole aviksessa. Jospa veljekset haluavat elää ilman kahleita.
 
vierailija
Eikö ihmiset ole koskaan olleet kihloissa ja aikoneet naimisiin, kun jonkun yksityishenkilön mahdollinen kihlasormus saa tämmösen draaman aikaiseksi? Teki K yksityiselämässään mitä vain niin kihloihin ja naimisiin meno on ihan luonnollinen asia.
K sattuu olemaan melkoisan kuuluisa. Porukoita kiinnostaa, minkälaisen valinnan K on tehnyt naisensa suhteen. Varsinkin uteliaisuus lisääntyy, mitä enemmän salataan. Ihmisen luonne nyt vaan on tällainen.
 

Yhteistyössä