K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän Joksut on sen jo näyttäneet että tekevät mitä fanit haluavat ja mielistelevät joka tavalla. Se Sonce biisin julkaisun ajoitus ja siitä biisistä kun ei edes tule ilmi mistä se on oikeasti kirjoitettu. Nyt ei ollakaan katsottu viisuja kun viisut on canceloitu. Omassa postissaan sanoivar katsoneensa ja kertoivat suosikkejaan. Kovia paskanpuhujia ovat. Ja ei en usko mihinkään väärinkäsityksiin, puhuvat mitä sattuvat.
Siis B sanoi että eivät katsoneet finaalia ja viikkokirjeessä sanoivat katsoneensa viisut, tiedät varmaan että ennen finaalia on kaksi semiä jotka ovat voineet katsoa ja niistä puhuivat kirjeessään. Siinähän oot sitä mieltä että ovat kauheita paskanpuhujia, mutta miks sitten ees seuraat heitä jos on sulle nyt noin kova paikka
 
vierailija
Hahahaa mitä pskan puhujia. Katsotaan vain niin sieltä vedetään K esille Joksujen toimesta, että jäisi tämä peen puhunta varjoon. Twitter varmaan jo huutaa valehtelusta.
Kiitos Jeresus ettei sitä yhteisbiisiä noiden kanssa tullut. Ja vielä ihannoivat pska Lassea, tehkööt sen kanssa yhteisbiisin.
 
vierailija
Siis B sanoi että eivät katsoneet finaalia ja viikkokirjeessä sanoivat katsoneensa viisut, tiedät varmaan että ennen finaalia on kaksi semiä jotka ovat voineet katsoa ja niistä puhuivat kirjeessään. Siinähän oot sitä mieltä että ovat kauheita paskanpuhujia, mutta miks sitten ees seuraat heitä jos on sulle nyt noin kova paikka
En seuraa heitä muuten kuin näillä palstoilla mitä näen. Kn takia minä täällä olen. Ja eivät olleet muka nähneet edes Lasagnen biisiä ja sen kuitenkin sanoivat suosikikseen ja senkö ovat just jättäneet semeistä katsomatta? Joo ei uskottavaa.
 
vierailija
En seuraa heitä muuten kuin näillä palstoilla mitä näen. Kn takia minä täällä olen. Ja eivät olleet muka nähneet edes Lasagnen biisiä ja sen kuitenkin sanoivat suosikikseen ja senkö ovat just jättäneet semeistä katsomatta? Joo ei uskottavaa.
Ei kai ne ole missään sanoneet ettei ole nähnyt BLn biisiä? Jurehan sitä koko ajan hyräili.

Jos viittaat siihen Krisin kommenttiin että haluaa nähdä BLn niin siinä oli kyse siitä että hän haluaa nähdä sen hypen livenä.
 
vierailija
Hahahaa mitä pskan puhujia. Katsotaan vain niin sieltä vedetään K esille Joksujen toimesta, että jäisi tämä peen puhunta varjoon. Twitter varmaan jo huutaa valehtelusta.
Kiitos Jeresus ettei sitä yhteisbiisiä noiden kanssa tullut. Ja vielä ihannoivat pska Lassea, tehkööt sen kanssa yhteisbiisin.
X:ssä ainakin ihmetellään, ovatko nyt katsoneet vai eivätkö? Miksi täytyy aina toimia näiden wokettajafanien pillien mukan? Takki senkun kääntyy
 
vierailija
Eiköhän ne weekly updated oo kirjoitettu jo sen verran etukäteen että tuossa vaiheessa voi tilanne ollakin jo muuttunut ja ovatkin esim hinkanneet jotain studiossa yötä myöten. Tai telkkari on ollut auki ja popparit pöydässä mutta siinä on sit kuitenkin ollut kaikenlaista muutakin käynnissä. Ja suosikkihan voi jokaisella olla vaikkeivät olisi sitä finaalia katsoneet. Ei tässä mun mielestä mitään dramaattista valehtelua ole 🙄
 
vierailija
Eihän teille kieltäjille varmasti kerro mitään edes avioliitto ja liuta lapsia. Aina voi muuttua homoksi ja alkaa Bojanin kanssa ja Bojan kilttinä munkkina odottaa hamaan tappiin saalka
Eiku se on just hyvä skenaario!! Äkkiä vaan Kärtsä naimisiin ja vauvoja pykäämään, niin saadaan Volde vihdoin pysymään kotona eikä ole joka keikalle ja kiertueelle änkeämässä mukaan. Pääsee sitten Kärvänäkin rauhassa laittamaan miestä seinälle vaikka just yhden pikku slovakin kanssa! 😂 //vitsi
 

Yhteistyössä