K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnitti ihmisten huomion kokonaan tänne ja toinen ketju hiljeni.
Tää kannattaa pitää mielessä. Trollit saattaa hämätäkseen aiheuttaa älämölöä toisaalla, jotta saa varsinaisen tavoitteensa haalittua muualla. Bojere-ketjuissa on ollut trolleja eri taktiikoita kokeilemassa pitkään. Perimmäinen tarkoitus on kuitenkin koko ajan ollut ärsyttää ja sammuttaa Bojere-shippi. Nyt se hetkeksi (mutta vain hetkeksi) onnistui, kun ihmiset rynni tänne Loverpoolista. Trollin tavoite on varmaan kokonaan sammuttaa Loverpool-ketju.
 
vierailija
Olen miettinyt tuota B:n&S:n mahdollista suhdetta. Jos siinä on siis jotakin, eiköhän se tulee ilmi viim. lähiaikoina. Joksut ovat olleet nyt aika tiiviisti studiossa omissa ympyröissään ja oloissaan, mutta nyt kun keikat ovat alkaneet ja väki ympärillä lisääntynyt, eiköhän joku lipsauta jotain tai jokin silmäpari näe jotain, mitä ei olisi tarkoitettu nähtäväksi. En jaksa uskoa ihmisten hyvyyteen, että kaikki olisivat tietämästään hiljaa.
 
vierailija
Tää kannattaa pitää mielessä. Trollit saattaa hämätäkseen aiheuttaa älämölöä toisaalla, jotta saa varsinaisen tavoitteensa haalittua muualla. Bojere-ketjuissa on ollut trolleja eri taktiikoita kokeilemassa pitkään. Perimmäinen tarkoitus on kuitenkin koko ajan ollut ärsyttää ja sammuttaa Bojere-shippi. Nyt se hetkeksi (mutta vain hetkeksi) onnistui, kun ihmiset rynni tänne Loverpoolista. Trollin tavoite on varmaan kokonaan sammuttaa Loverpool-ketju.
👍
 
vierailija
Jaa eli nämäkö ne on vaihtoehdot? Horo tai neitsyt? Eiköhän ole ihan normaali 25 vuotias mies. Hetero suhteessa ainakin nyt.
Lakatkaa laukomasta näitä omia oletuksianne totuuksina. Et sinä tiedä sen paremmin kuin me muutkaan hänen suuntautumistaan tai suhdestatustaan. Mua ei yhtään ärsytä se mitä heillä oikeesti on käynnissä, seurustelkoon vaikka Taylor Swiftin kanssa, mutta tämä totuuksien julistaminen pelkkien somesta tehtyjen oletusten perusteella ärsyttää aivan suunnattomasti.
 
vierailija
Olen miettinyt tuota B:n&S:n mahdollista suhdetta. Jos siinä on siis jotakin, eiköhän se tulee ilmi viim. lähiaikoina. Joksut ovat olleet nyt aika tiiviisti studiossa omissa ympyröissään ja oloissaan, mutta nyt kun keikat ovat alkaneet ja väki ympärillä lisääntynyt, eiköhän joku lipsauta jotain tai jokin silmäpari näe jotain, mitä ei olisi tarkoitettu nähtäväksi. En jaksa uskoa ihmisten hyvyyteen, että kaikki olisivat tietämästään hiljaa.
Mä en usko että sadieta mitenkään erityisesti edes piilotellaan. Jos kaikki näköhavainnot on totta, hän on ainakin hengannut ennen jotain keikkaa tupakkapaikalla niin että fanitkin ovat sinne päässeet juttusille, hän on odotellut keikan alkua parvella täysin näkyvillä, lähtenyt fanien silmien edessä keikalta taksiin Damonin kanssa, kätellyt fania, seisoskellut janin ja damonin kanssa keikan jälkeen ulkona (jälleen fani on päässyt juttelemaan), istunut katsomossa ilmeisen tavallisilla paikoilla (fanit kertoivat olleensa niiden vieressä istumapaikoilla) jne. Ymmärrän että hän voi vältellä väkijoukkoja ja mennä edeltä tai jälkikäteen bussiin, mutta vissiin joka keikalla berliinistä hampuriin se on nähty, niin ei se vissiin kovin vakavasti yritä olla katseiden ulottumattomissa. Luultavasti sitä on myös kuvattu noissa kaikissa paikoissa, vaikkei kuvia olisikaan missään somessa näkynyt.
 
vierailija
Mä en usko että sadieta mitenkään erityisesti edes piilotellaan. Jos kaikki näköhavainnot on totta, hän on ainakin hengannut ennen jotain keikkaa tupakkapaikalla niin että fanitkin ovat sinne päässeet juttusille, hän on odotellut keikan alkua parvella täysin näkyvillä, lähtenyt fanien silmien edessä keikalta taksiin Damonin kanssa, kätellyt fania, seisoskellut janin ja damonin kanssa keikan jälkeen ulkona (jälleen fani on päässyt juttelemaan), istunut katsomossa ilmeisen tavallisilla paikoilla (fanit kertoivat olleensa niiden vieressä istumapaikoilla) jne. Ymmärrän että hän voi vältellä väkijoukkoja ja mennä edeltä tai jälkikäteen bussiin, mutta vissiin joka keikalla berliinistä hampuriin se on nähty, niin ei se vissiin kovin vakavasti yritä olla katseiden ulottumattomissa. Luultavasti sitä on myös kuvattu noissa kaikissa paikoissa, vaikkei kuvia olisikaan missään somessa näkynyt.
Mä luulen ettei noista kaikki ole totta. Noi tupakkapaikkajutut on esimerkiksi tuntuneet ihan liian uskomattomilta, kun niistä kirjoittaneet fanit olisivat olleet ihan ainoat jotka jonosta ovat heidän luokseen menneet ja kaikessa rauhassa siinä jutelleet. Berliinin keikka on mun mielestä kyllä uskottava ihan jo siksikin että sadien uusi elokuva on kuvattu vissiin melkein kokonaan siellä, joten kaupunki lienee hänelle tuttu.
 
vierailija
Mä en usko että sadieta mitenkään erityisesti edes piilotellaan. Jos kaikki näköhavainnot on totta, hän on ainakin hengannut ennen jotain keikkaa tupakkapaikalla niin että fanitkin ovat sinne päässeet juttusille, hän on odotellut keikan alkua parvella täysin näkyvillä, lähtenyt fanien silmien edessä keikalta taksiin Damonin kanssa, kätellyt fania, seisoskellut janin ja damonin kanssa keikan jälkeen ulkona (jälleen fani on päässyt juttelemaan), istunut katsomossa ilmeisen tavallisilla paikoilla (fanit kertoivat olleensa niiden vieressä istumapaikoilla) jne. Ymmärrän että hän voi vältellä väkijoukkoja ja mennä edeltä tai jälkikäteen bussiin, mutta vissiin joka keikalla berliinistä hampuriin se on nähty, niin ei se vissiin kovin vakavasti yritä olla katseiden ulottumattomissa. Luultavasti sitä on myös kuvattu noissa kaikissa paikoissa, vaikkei kuvia olisikaan missään somessa näkynyt.
Sadie on ainakin aiemmin poseerannut fanien kanssa kuvissa ties missä kahvilan terasseilla yms, joten on siitä varmaan sellaisiakin kuvia otettu noilta keikoilta. Musta on vähän valheellista julistaa että JO fandom on niin ylevää että siellä ei kuvata salaa ketään, kun kuvia on julkaistu jopa toisista faneista ilman lupaa. Ja aivan taatusti niitä kuvia on räpsitty, niin damonista kuin sadiestakin.
 
vierailija
Lakatkaa laukomasta näitä omia oletuksianne totuuksina. Et sinä tiedä sen paremmin kuin me muutkaan hänen suuntautumistaan tai suhdestatustaan. Mua ei yhtään ärsytä se mitä heillä oikeesti on käynnissä, seurustelkoon vaikka Taylor Swiftin kanssa, mutta tämä totuuksien julistaminen pelkkien somesta tehtyjen oletusten perusteella ärsyttää aivan suunnattomasti.
Samaa mieltä, tosi raskasta luettavaa. En ehtinyt vielä koko keskustelua lukemaan, mutta näyttää että yksi kirjoittaja täällä ajattelee että voi sanella keskustelun säännöt ja toisten ajatukset.
 
vierailija
Prkle minä aion kuolata täällä niin paljon, että alakerran Kessu mummon asuntoon tulee kosteusvauriot.
T. S*veys-J*rma (on se h*mmetti kun oma nimikin sensuroidaan täällä, voi prkle
 
vierailija
Minä loin shippiin pettyneille tämän oman ketjun, jonka tarkoitus on alun perinkin anti-shippaus. Ketjun tarkoitus on puhua muusta kuin shippauksesta tai ihmissuhteista. Tästä olen kertonut Vauvalla, Puutarhalla ja täällä. Moneen kertaan. Jotta olisi edes yksi paikka, johon shippaajat eivät tule, ja että toisaalta shippaajat saavat olla rauhassa omissa keskusteluissaan ilman pettyneiden tunteidenpurkauksia. Toiseen suuntaan toimi, mutta nyt shippaajat ovat täällä.

Tarkoitus on siis keskustella kaikesta muusta paitsi shipeistä ja ihmissuhteista, joista puhutaan muualla: musasta, keikoista, parasosiaalisista tunteista, Kärtsästä ja Jokereista sellaisenaan (myös asiallisesti kritisoiden). Yksityishenkilöiden haukkuminen ja stalkkaus on myös kielletty, kuten moni muukin on toivonut. Tämä ei myöskään ole mikään no rules-lietekaivo, jossa saa kylvää misogyniaa.
Sori vaan mutta ollaan jo vallattu tämä ketju. Vähän samalla tavalla kuin vauvalla muutettiin risteilyn sääntöjä kesken kaiken. Ja noistakin listamistasi asioista musalle on jo omat ketjut. Vähään jäisi keskustelunaiheet joten jatkamme no rules tyyliin.
 
vierailija
Joo ei yksittäinen henkilö omaa mitään valtaa päättää mihin yleisen keskustelupalstan ketjuun ihmisten pitäisi mennä keskustelemaan. Perustaa itse uusia ketjuja ja yrittää käskeä porukkaa eri paikkoihin oman mielensä mukaan. Sillä on yhtä vähän pohjaa, kuin sillä että menisi risteykseen seisomaan ja alkais ohjata tuntemattomia ihmisiä eri suuntiin.
 
vierailija
Miten olisi BL ja Kiki, niissä on jotain samaa. Vai olisiko liian kiltin ja söpön oloista?
Sori mut ei toimi mulle. Jos sä saat kiksejä heistä, niin kuumistele ihmeessä. Mua kiinnostaa tässä ketjussa just erityisesti se, että minkälaista yhdistelmiä te näistä kaikista henkilöistä luotte. Mä haluaisin, että Boitsu löytää jonkun kuuman futarin.
 

Yhteistyössä