K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä loin shippiin pettyneille tämän oman ketjun, jonka tarkoitus on alun perinkin anti-shippaus. Ketjun tarkoitus on puhua muusta kuin shippauksesta tai ihmissuhteista. Tästä olen kertonut Vauvalla, Puutarhalla ja täällä. Moneen kertaan. Jotta olisi edes yksi paikka, johon shippaajat eivät tule, ja että toisaalta shippaajat saavat olla rauhassa omissa keskusteluissaan ilman pettyneiden tunteidenpurkauksia. Toiseen suuntaan toimi, mutta nyt shippaajat ovat täällä.

Tarkoitus on siis keskustella kaikesta muusta paitsi shipeistä ja ihmissuhteista, joista puhutaan muualla: musasta, keikoista, parasosiaalisista tunteista, Kärtsästä ja Jokereista sellaisenaan (myös asiallisesti kritisoiden). Yksityishenkilöiden haukkuminen ja stalkkaus on myös kielletty, kuten moni muukin on toivonut. Tämä ei myöskään ole mikään no rules-lietekaivo, jossa saa kylvää misogyniaa.
Olisit tehnyt tämä sitten selkeäksi. Siinä teille uusi paikka juuri sellaisilla säännöillä kuin haluat: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/k-b-fanitus-ei-shippareille.2666091/
 
vierailija
Tuo on 100% shippausta, parisuhdespekuloinnit ovat shippausta.
No haloo, ei ole. Tarkista shippauksen määritelmä. Realistit voivat keskustella ihmissuhteista ilman että se on shippausta. Ja fun fact, mä en shippaa ketään, mutta sitähän sä et ilmeisesti edes tajua. Mua ärsyttää tää sun ristiriitainen argumentointi ja lapsellienn jankkaus, joka on lähellä kaataa varsin kelvon ketjun.
 
vierailija
Mäkään en halua tällaista stalkkausmeininkiä että tyyliin mitataan hupparinnaruja. Se ei mun mielestä ole ihan normaalia fanitusta, eikä kuulu myöskään mihinkään shippiin. Kenenkään parisuhdestatus ei myöskään kuulu fanitukseen eikä se kuulu meille kellekään. Varsinkin kun on selvästi ilmaistu ettei asiaa haluta kommentoida.
 
vierailija
No haloo, ei ole. Tarkista shippauksen määritelmä. Realistit voivat keskustella ihmissuhteista ilman että se on shippausta. Ja fun fact, mä en shippaa ketään, mutta sitähän sä et ilmeisesti edes tajua. Mua ärsyttää tää sun ristiriitainen argumentointi ja lapsellienn jankkaus, joka on lähellä kaataa varsin kelvon ketjun.
Siis hetkinen, spekulaatio Bojanin ja Damonin väleistä EI ole shippausta sun mielestä? Nyt täällä joku kirjoittaa kyllä termistöä uusiksi ja rankalla kädellä 😂
 
vierailija
Mäkään en halua tällaista stalkkausmeininkiä että tyyliin mitataan hupparinnaruja. Se ei mun mielestä ole ihan normaalia fanitusta, eikä kuulu myöskään mihinkään shippiin. Kenenkään parisuhdestatus ei myöskään kuulu fanitukseen eikä se kuulu meille kellekään. Varsinkin kun on selvästi ilmaistu ettei asiaa haluta kommentoida.
Mene sitten tänne https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/k-b-fanitus-ei-shippareille.2666091/

Täällä on satoja sivuja keskusteltu ihmissuhteista.
 
vierailija
Mä haluun shipata Boitsua kaikille muille paitsi Kärtsälle. Ja haluun tehdä siitä aamusta iltaan ja nimenomaan täällä. Ja vain siksi, että sitä yritetään kieltää. Kaikki sääntövääntöön kyllästyneet saa liittyä joukkoon.
 
vierailija
Mäkään en halua tällaista stalkkausmeininkiä että tyyliin mitataan hupparinnaruja. Se ei mun mielestä ole ihan normaalia fanitusta, eikä kuulu myöskään mihinkään shippiin. Kenenkään parisuhdestatus ei myöskään kuulu fanitukseen eikä se kuulu meille kellekään. Varsinkin kun on selvästi ilmaistu ettei asiaa haluta kommentoida.
Tämä.
 
vierailija
Miksi B valitsi juuri Leipzigiin kostopitsiä ja esiintyi kommandona? Miksi juuri silloin oli lainassa Damonin vyö ja miksi hän vinkkasi silmää juuri sinne parvelle, jossa D oli? Näittekö B:n ilmeen siinä housujen höyrystysvideolla, kun hän huomasi, kuka ovesta astui sisään ja kuinka hän vielä sen jälkeen käänsi katseensa kohti D:n persikkaa? Jos noilla kahdella ei ainakaan siinä vaiheessa ollut mitään meneillään niin ei kellään koskaan.
 
vierailija
Miksi B valitsi juuri Leipzigiin kostopitsiä ja esiintyi kommandona? Miksi juuri silloin oli lainassa Damonin vyö ja miksi hän vinkkasi silmää juuri sinne parvelle, jossa D oli? Näittekö B:n ilmeen siinä housujen höyrystysvideolla, kun hän huomasi, kuka ovesta astui sisään ja kuinka hän vielä sen jälkeen käänsi katseensa kohti D:n persikkaa? Jos noilla kahdella ei ainakaan siinä vaiheessa ollut mitään meneillään niin ei kellään koskaan.
Vauvan B/D -ketju on oikea paikka tälle keskustelulle
 
vierailija
Miksi B valitsi juuri Leipzigiin kostopitsiä ja esiintyi kommandona? Miksi juuri silloin oli lainassa Damonin vyö ja miksi hän vinkkasi silmää juuri sinne parvelle, jossa D oli? Näittekö B:n ilmeen siinä housujen höyrystysvideolla, kun hän huomasi, kuka ovesta astui sisään ja kuinka hän vielä sen jälkeen käänsi katseensa kohti D:n persikkaa? Jos noilla kahdella ei ainakaan siinä vaiheessa ollut mitään meneillään niin ei kellään koskaan.
Tuolle shipille on oma paikkansa Vauvalla
 

Yhteistyössä