K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää ei ole mikään shippipalsta, jotkut ei vaan tajua sitä. Täällä on tarkoitus keskittyä musiikkiin ja anti-shippaukseen.
Ehei, musiikkia varten on ihan muut paikat. Ja kaikenlainen juoruilu ja kuumistelu on just tän ketjun ydintä.

Toki voit kirjoittaa tänne musiikista ja antishippauksesta, mutta nämä kieltoviestisi eivät kyllä ole kumpaakaan.
 
vierailija
Shippausta on toive siitä, että jotkut ovat yhdessä. Pelkkä hupparin narujen tutkiminen ja erilaisten käänteiden kummasteleminen ei vielä täytä sitä määritelmää. Sitä voi siis hyvinkin veikkailla joidenkin olevan yhdessä, vaikka sitä ei itse edes haluaisi.
Älä selitä, samaa paskaa eri muodossa ja todellakin monella ollut toive tästä yhdessäolosta
 
vierailija
No ei ole ainoa. Olen samaa mieltä että juoruilu ja yksityishenkilöiden stalkkaus ja haukkuminen on sairasta.
No olen minäkin sitä mieltä että yksityishenkilöiden stalkkaus on väärin, ja haukkuminen on myös perseestä mutta mielestäni täällä voi asiallisesti kritisoida asioita. Ja kahden julkkiksen hupparin nyörien tarkastelu ja spekulointi ei ole stalkkausta.
 
vierailija
No olen minäkin sitä mieltä että yksityishenkilöiden stalkkaus on väärin, ja haukkuminen on myös perseestä mutta mielestäni täällä voi asiallisesti kritisoida asioita. Ja kahden julkkiksen hupparin nyörien tarkastelu ja spekulointi ei ole stalkkausta.
Stalkkaukselta se vaikuttaa. Ainakin se on shippausta. Se ei kuulu tänne vaan shippipalstoille.
 
vierailija
No olen minäkin sitä mieltä että yksityishenkilöiden stalkkaus on väärin, ja haukkuminen on myös perseestä mutta mielestäni täällä voi asiallisesti kritisoida asioita. Ja kahden julkkiksen hupparin nyörien tarkastelu ja spekulointi ei ole stalkkausta.
Hupparinnyörit 🤣 Todellakin liikutaan pikkasen syvissä vesissä kun stalkataan jotain nyörejä, eikä tää oo oikea paikka sille. Täällä piti pysytellä realismissa eli musiikissa, ei missään ihmissuhdeleikeissä. Yksityishenkilöiden ”asiallinen kritiikki” on myös ollut sellaista että siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus, jos ei ole jo tehty.
 
vierailija
No olen minäkin sitä mieltä että yksityishenkilöiden stalkkaus on väärin, ja haukkuminen on myös perseestä mutta mielestäni täällä voi asiallisesti kritisoida asioita. Ja kahden julkkiksen hupparin nyörien tarkastelu ja spekulointi ei ole stalkkausta.
Ei muakaan yksityishenkilöt ja stalkkaukset kiinnosta. Haluaisin vaan löytää paikan missä vois jutella eri asioista ilman että joku tulee aina valittamaan, että ei kuulu tänne ja luulin että tää ois sellanen paikka... Mutta ei näköjään sitte
 
vierailija
Hupparinnyörit Todellakin liikutaan pikkasen syvissä vesissä kun stalkataan jotain nyörejä, eikä tää oo oikea paikka sille. Täällä piti pysytellä realismissa eli musiikissa, ei missään ihmissuhdeleikeissä. Yksityishenkilöiden ”asiallinen kritiikki” on myös ollut sellaista että siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus, jos ei ole jo tehty.
No miksi et mene niihin musaketjuihin keskustelemaan? Täällä ei ole ikinä keskusteltu musiikista.
 
vierailija
Shippausta on toive siitä, että jotkut ovat yhdessä. Pelkkä hupparin narujen tutkiminen ja erilaisten käänteiden kummasteleminen ei vielä täytä sitä määritelmää. Sitä voi siis hyvinkin veikkailla joidenkin olevan yhdessä, vaikka sitä ei itse edes haluaisi.
Sitäpaitsi hupparin nyörit on todellisuutta, shippaus ei. Mä ymmärsin silloin kun tämä ketju perustettiin, että täällä sai olla pettynyt K & B suhteen hiipumiseen, mutta samalla ei myöskään kielletty mitään aihetta, ei edes shippausta. Toki itsekin toivon, että shippaajat olisivat täällä vähemmistö, mutta ei sitä minusta koskaan kiellettykään.
 
vierailija
Sitäpaitsi hupparin nyörit on todellisuutta, shippaus ei. Mä ymmärsin silloin kun tämä ketju perustettiin, että täällä sai olla pettynyt K & B suhteen hiipumiseen, mutta samalla ei myöskään kielletty mitään aihetta, ei edes shippausta. Toki itsekin toivon, että shippaajat olisivat täällä vähemmistö, mutta ei sitä minusta koskaan kiellettykään.
Ketjua ei ole KOSKAAN tarkoitettu keidenkään shippaamiseen, koska niitä shippiketjuja on jo miljoona. Asiallinen kritiikki on myös aivan sallittua muuallakin, mutta täällä se ”kritiikki” on naamioitu haukkumiseen.
 
vierailija
Menepä lukemaan ketjun eka sivu uudestaan ja tule sitten kertomaan mistä täällä puhutaan.
”K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa.”

Ei shippausta tai yksityishenkilöiden haukkumista, vaan realismia eli ei mitään skenaarioita, spekuja tai harhakuvitelmia. Realismi on sitä mitä tapahtuu, ei sitä mitä voisi tapahtua. Shippaus puolestaan on sitä mitä voisi tapahtua.
 
vierailija
Hupparinnyörit Todellakin liikutaan pikkasen syvissä vesissä kun stalkataan jotain nyörejä, eikä tää oo oikea paikka sille. Täällä piti pysytellä realismissa eli musiikissa, ei missään ihmissuhdeleikeissä. Yksityishenkilöiden ”asiallinen kritiikki” on myös ollut sellaista että siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus, jos ei ole jo tehty.
Jaahas tännekin on kieltojen ilmapiiri saapunut. Nyörit on todellisuutta, shippaus ei. Oli mitä oli, mutta täällä saa puhua mistä vaan, tämä on komposti. Täällä ei kielletä.
 

Yhteistyössä