K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä tiedät, kenen jalat ne olivat?
Muistatteko kun ekan kerran sen sylikuvankin kohdalla pähkäiltiin kenen jalka siinä lattialla oikein näkyy :D Krisiä pidettiin todennäköisenä ja joku ilkamoikin sillä että damon ei katsonut sillä hetkellä bojaniin vaan tähän kris-oletettuun (ja se siis oli merkki siitä ettei b ja d ole suhteessa). Sitten kun se koko kuva tulikin instaan, sitä sohvatyyppiä luultiin sadieksi, ikään kuin 159-senttisellä typykällä olisi sen kokoinen kavio. Ilmeisesti se oli sonny sit kuitenkin. Mutta kyllä on paitojen lisäksi erilaiset jalatkin aiheuttaneet aivomyrskyjä. Joksujen paljaat varpaat keikkabussissa, bojanin reidet, nacen reidet, damonin jalkojen asento bojanin reisiin nähden, useammatkin sukat jne.
 
vierailija
Nyt stana loppuu tämä jankkaus. Klla ja Bllä ei ole koskaan ollut mitään ystävyyttä kummempaa. K on ollut avoliitossa koko ajan. Vtuttaa kun jo toista vuotta vatvotaan tätä pskaa viidessä eri ketjussa. Miksei täälläkään saa olla siitä erossa!
Tää on komposti, välillä kukkii ne rikkakasvitkin. 😂 Uskon kyllä, että mistään gf:stä ei ole mikään kiinni, vaan siitä, että B on heterompi kuin K ikinä. En usko, että B uskaltaltais heittäytyä mihinkään miehen kanssa, vaikka oiskin ihastunut. Se on liian siveä ja konservatiivinen siihen.
 
vierailija
Tää on komposti, välillä kukkii ne rikkakasvitkin. Uskon kyllä, että mistään gf:stä ei ole mikään kiinni, vaan siitä, että B on heterompi kuin K ikinä. En usko, että B uskaltaltais heittäytyä mihinkään miehen kanssa, vaikka oiskin ihastunut. Se on liian siveä ja konservatiivinen siihen.
Siveä ja konservatiivinen? :D Mistä tämä käy ilmi?
 
vierailija
Tää on komposti, välillä kukkii ne rikkakasvitkin. Uskon kyllä, että mistään gf:stä ei ole mikään kiinni, vaan siitä, että B on heterompi kuin K ikinä. En usko, että B uskaltaltais heittäytyä mihinkään miehen kanssa, vaikka oiskin ihastunut. Se on liian siveä ja konservatiivinen siihen.
En vuosi sitten olisi ajatellutkaan, että B olisi näistä heterompi, mutta siltä se on alkanut vaikuttaa. K on monen mielestä se umpihetero ja B bi, mutta en usko enää niin.
 
vierailija
Tää on komposti, välillä kukkii ne rikkakasvitkin. Uskon kyllä, että mistään gf:stä ei ole mikään kiinni, vaan siitä, että B on heterompi kuin K ikinä. En usko, että B uskaltaltais heittäytyä mihinkään miehen kanssa, vaikka oiskin ihastunut. Se on liian siveä ja konservatiivinen siihen.
Olen täysin samaa mieltä ollut jo kauan B on 25 vee ja selvästi hakee omaa minäänsä ja paikkaansa.
K on 30 vee ja lapsellisempi kuin B. Aina pitää olla hauskaa vaikka naama irvessä. Ksta on kuvia miestä seinälle ym. Hän on ollut kuin koru siellä kavereidensa joukossa. Aina pitänyt olla silti tyttöystävä. Varmuuden vuoksi. Ikäänkuin sen täytyy mennä niin. Isän tai äidin tai suvun takia. Tyttöystäväsuhteet ovat kaatuneet. Nyt ei puhuta tyttöystävästä.
 
vierailija
Mies on 30 vee, eikä voi ikinä juhlia tuloillaan. Millä ilveellä hän on sitten matkustellut. Tehnyt keikkaa ja asunut hotelleissa.
Olisiko jollakin hyvin läheisellä ollut paremmat verotiedot? Ja asunto ym.
En tiedä, mutta ansiotulot, joissa mukana pääomatulot, on olleet reilusti alle 20k vuodessa ainakin pari viime vuotta. Ihan järkyttävän pienet tulot kenelle vaan.
 
vierailija
En vuosi sitten olisi ajatellutkaan, että B olisi näistä heterompi, mutta siltä se on alkanut vaikuttaa. K on monen mielestä sesta umpihetero ja B bi, mutta en usko enää niin.
Mua kyllä suututtaa, että nää kaksi antoi ymmärtää, että heidän välillään on jotain epäheteroa. MIKSI näin piti tehdä ja kumpi sitä juttua enemmän piti yllä. Sanoisin, että se oli K ja hän oli mun mielestä enemmän ihastunutkin. B oli ehkä enemmän fani. Nyt mä yritän päästä harhasta irti. En vieläkään ymmärrä miksi he eivät voineet olla ihan normaalisti ystäviä, miksi tämä leikki. Kärtsälläkö se tarve oli. Ei tarvitse tulla sanomaan, että oma vikani kun kuvittelin. Ei ollut mun vika.
 
vierailija
En vuosi sitten olisi ajatellutkaan, että B olisi näistä heterompi, mutta siltä se on alkanut vaikuttaa. K on monen mielestä se umpihetero ja B bi, mutta en usko enää niin.
Joo, en usko edes tohon B:n bi-osuuteen, K:sta sen sijaan voi löytyä mitä vaan puolia. Ihastua voi samaan sukupuoleenkin sen olematta mitään muuta (kuten olemme nähneet).
 
vierailija
Mua kyllä suututtaa, että nää kaksi antoi ymmärtää, että heidän välillään on jotain epäheteroa. MIKSI näin piti tehdä ja kumpi sitä juttua enemmän piti yllä. Sanoisin, että se oli K ja hän oli mun mielestä enemmän ihastunutkin. B oli ehkä enemmän fani. Nyt mä yritän päästä harhasta irti. En vieläkään ymmärrä miksi he eivät voineet olla ihan normaalisti ystäviä, miksi tämä leikki. Kärtsälläkö se tarve oli. Ei tarvitse tulla sanomaan, että oma vikani kun kuvittelin. Ei ollut mun vika.
Se alkoi viisuissa, yhteispätkillä kerättiin ääniä queerviisuväeltä. Sitten jostain syystä juttua jatkettiin, ja ihan liian pitkään.
 
vierailija
Mua kyllä suututtaa, että nää kaksi antoi ymmärtää, että heidän välillään on jotain epäheteroa. MIKSI näin piti tehdä ja kumpi sitä juttua enemmän piti yllä. Sanoisin, että se oli K ja hän oli mun mielestä enemmän ihastunutkin. B oli ehkä enemmän fani. Nyt mä yritän päästä harhasta irti. En vieläkään ymmärrä miksi he eivät voineet olla ihan normaalisti ystäviä, miksi tämä leikki. Kärtsälläkö se tarve oli. Ei tarvitse tulla sanomaan, että oma vikani kun kuvittelin. Ei ollut mun vika.
No ehkä niitten välillä oli jotain epäheteroa. Ei sen tartte seksiä tarkoittaa, vaan ihan vaan kiinnostusta, hullaantumista, ihastumista tai jotain. Kai niillä saa olla sellaisiakin tunteita eikä sellaisen näkyminen muille ole mitään harhaa, vaikka he eivät lopulta päätyisikään jatkamaan sitä "jotain epäheteroa" pitemmälle. K oli koko ajan parisuhteessa, tuskin ne sitä olivat riskeeraamassa. Mutta siitä huolimatta voi herätä ihastumisia, varsinkin tuollaisessa epänormaalissa kuplassa.

Siitä olen samaa mieltä, että K sitä halusi enemmän pitää esillä, mutta sillä on muutenkin sellainen tapa käyttää somea, että yhtä ja samaa juttua kulutetaan stooreissa uudestaan ja uudestaan.
 
vierailija
Mä toivoisin, että nuo koskettelut olisivat nyt ihan loppu tai parempi ehkä, että eivät olisi samalla lavalla ollenkaan. Tallinnan esitys näytti siltä, että pojat on samaa mieltä.
 

Yhteistyössä