K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä tiedä oliko se edes uusi puoli. Kärtsää en oo kovin paljon seuraillut mutta joksut on näyttäneet ihan nuoresta asti olevan aika innokkaasti toisissaan kiinni, siitä huolimatta että heiltä on aina niitä tyttöasioita kyselty.
Joo ”uusia” oli vähän huono sanavalinta tuohon. Mutta kumpikin on puhunut että toteuttavat lavalla itseään ja siellä heistä näkyy sellaisia puolia jotka kuuluvat vaan lavalle.
 
vierailija
Eikö kukaan muu ole kiinnostunut K:n ja Joostin välisestä kemiasta ja ystävyydestä? Siinä ei ole näkynyt queerbitingia vielä ollenkaan. Miksi?
Ei. Koska mä en ole kiinnostunut K:sta, siinä ja siinä, pidänkö edes. Sen sijaan K&B yhteydessä suorastaan rakastin K:ta. Mut tää on tietysti vaan mun omaa mielikuvitusta tai käsitystä, minkä olen luonut ihmisestä. Harmittaa, koska haluaisin pitää Koosta myös yksinään. Pimeetä, tiedän.
 
vierailija
Mun mielestä tää on mielenkiintoista, että tässä ei ole yhtään homostelua mukana vaan ollaan ihan vaan äijäkavereita. Kun tähän asti Bojanin ja Tommyn kanssa asiat on olleet toisin. Ehkä Joost ei sitten lähde mukaan sellaiseen läppään.
Kärtsä ja Joost ovat yhdessä kuin kaksi kunnon hetskuäijää, joten en saa heitä päässäni yhdistettyä pariksi, vaikka tykkäänkin Joostista tosi paljon. Asiahan voi olla kuitenkin niin, että noista kaikista miehistä se on just Joost, joka oikeasti kiinnostaa Kärtsää.
 
vierailija
Bojanista jotenkin kuulee ja näkee sivistyneisyyden ja hyvän kotikasvatuksen. Vanhanaikaisuus. En voisi kuvitella Blle enkä Bn puolisolle nenärenkaita, isoja näkyviä tatuointeja. Enkä ainakaan tulevien lapsien äidille.
Monella akateemisella ja ns. sivistyneessä perheessä kasvaneella on tatuointeja. Ei me eletä enää 1950 luvulla, jolloin vain jotkut merimiehet otti niitä. Sä haluat nähdä B:stä vain sen yhden puolen.
 

Yhteistyössä