K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä tää ois päässyt tapahtumaan? Jos siis ajatellaan että K ylipäätään oli valmis pettämään kumppaniaan ja b valmis olemaan k:n kanssa siitä huolimatta että se pettää.
Mietitääs vaihtoehdot!
-Prepartyt (en muista monessako k kävi)
-Liverpool
-helsinki kesäkuussa
-NT
-ennen SYS kiertueen alkua

Onko niillä ollut muita tapaamisia? Onko ne olleet joskus kahdestaan jossain?
 
vierailija
Minkä perusteella siis shipataan k ja b? Mä olen sillä linjalla että ne kyllä jotenkin ihastuivat toisiinsa, mutta tietenkään mitään ei tapahtunut. Ne on myös tavanneet toisiaan vain muutaman kerran, kun taas Damonin kanssa b hengaili tammikuun alkupuolelta maaliskuun kiertuepäiviin hyvinkin tiiviisti. Pitkä yhtenäinen aika, jonka puitteissa voi olla rauhassa kahdestaankin, on pikkuisen eri asia kuin keikkojen ohessa bändin, crewn ja muiden kavereiden kanssa tapaaminen. Damonin kanssa nähtiinkin taksin takapenkkiä, sylikuvaa ja sohvavideota. Kärtsän kanssa nähtiin tyttöystävän jalat sohvalla.
Tässä se olennainen. Olipa tyttöystävä mukana tai ei, se on ollut koko ajan olemassa. Ja sen lisäksi se tosiaan on ollut oikeastaan aina läsnä, kun bojan on ollut k:n lähellä.

Kolmen kimppa toki on ok, lähtisin itekin noitten kanssa. Mutta se ei ehkä ole sitä mitä ajatellaan K:n ja B:n välillä tapahtuneen.
 
vierailija
Tämä on just sitä mitä olen itsekin ajatellut! Oma shippipettymykseni tai mikä hyytyminen olikaan lähti paljolti juuri siitä etten tykännyt kuinka ihan keksityt jutut muuttuivat totuuksiksi. Ja siis tarkoitan ihan just sitä, että joku asia tavallaan päätetään todeksi ja sitä käytetään sitten ihan perustelunakin. Nyt tältä keväältä tulee mieleen ainakin se, kun on vaan ykskantaan todettu että sta bih ja on kirjoitettu kärtsästä, ja muut tulkinnat on ankeuttamista. Sitten kun jossain ihan muussa yhteydessä toteaa vaikka että tuskin k ja b niin hirveästi toisiaan on kaivannut, niin joku lataa vastaan että höpöhöpö, miksi bojan muuten olisi kirjoittanut sta bih jan. Tuo kaikki jonkun "enemmän" tapahtuminen heidän välillään on myös sellaista, mitä on vaan luettu rivien välistä ja päätetty niin tapahtuneen.
Mua häiritsee kans tuo kun monet sanoo kuin totuutena että sta bih ja kertoo Ksta (toki myös bluza). Siis ihanko tosissaan jotkut luulee, että B tekis kappaleita varatusta ystävästään ja vielä esittäis ne biisit ekaa kertaa livenä ko. ystävän ja tämän kumppanin edessä...
 
vierailija
Mietitääs vaihtoehdot!
-Prepartyt (en muista monessako k kävi)
-Liverpool
-helsinki kesäkuussa
-NT
-ennen SYS kiertueen alkua

Onko niillä ollut muita tapaamisia? Onko ne olleet joskus kahdestaan jossain?
En usko prepartyihin ainakaan. K oli selvinpäin, varmasti jännityneenä aivan uudenlaisessa tilanteessa ja todellakin töissä. Ei siinä ehkä kaikkien kameroiden ja toimittajien edestä lähdetä jonkun just tavatun sloveenin kanssa muhinoimaan, kun pitäisi vakuuttaa eurooppa omasta biisistä.

Liverpoolissa ne oli minuuttiaikataululla. Uskoisin että joka tapaamisesta jonka ne saivat sinne johonkin väleihin tiristettyä on jo saatu kuvamateriaalia.

Helsingin kesäkuusta en muista aikajanaa tarkasti. Ehkä silloin sit. Paitsi K käväisi siellä rautalammilla ja sit ne tyttöystävän jalat olikin taas mukana.

NT oli aikataulullisesti melko kireä. Tyttöystävä oli mukana ilmeisesti tavastialla ja tampereella, eli turku ois vielä tarjolla. SYS kiertueen alla ei tainnut enää napata kumpaakaan.
 
vierailija
Mua häiritsee kans tuo kun monet sanoo kuin totuutena että sta bih ja kertoo Ksta (toki myös bluza). Siis ihanko tosissaan jotkut luulee, että B tekis kappaleita varatusta ystävästään ja vielä esittäis ne biisit ekaa kertaa livenä ko. ystävän ja tämän kumppanin edessä...
Tietysti esitti, ei ne osaa serbiaa, ei B mikään nössö ole
 
vierailija
Mua häiritsee kans tuo kun monet sanoo kuin totuutena että sta bih ja kertoo Ksta (toki myös bluza). Siis ihanko tosissaan jotkut luulee, että B tekis kappaleita varatusta ystävästään ja vielä esittäis ne biisit ekaa kertaa livenä ko. ystävän ja tämän kumppanin edessä...
No ei ne niitä lyriikoita googlaile ja käännä. :D En kuitenkaan usko että ne biisit kertoisi Ksta.
 
vierailija
Minkä perusteella siis shipataan k ja b? Mä olen sillä linjalla että ne kyllä jotenkin ihastuivat toisiinsa, mutta tietenkään mitään ei tapahtunut. Ne on myös tavanneet toisiaan vain muutaman kerran, kun taas Damonin kanssa b hengaili tammikuun alkupuolelta maaliskuun kiertuepäiviin hyvinkin tiiviisti. Pitkä yhtenäinen aika, jonka puitteissa voi olla rauhassa kahdestaankin, on pikkuisen eri asia kuin keikkojen ohessa bändin, crewn ja muiden kavereiden kanssa tapaaminen. Damonin kanssa nähtiinkin taksin takapenkkiä, sylikuvaa ja sohvavideota. Kärtsän kanssa nähtiin tyttöystävän jalat sohvalla.
Mistä tiedät, kenen jalat ne olivat?
 
vierailija
Mua häiritsee kans tuo kun monet sanoo kuin totuutena että sta bih ja kertoo Ksta (toki myös bluza). Siis ihanko tosissaan jotkut luulee, että B tekis kappaleita varatusta ystävästään ja vielä esittäis ne biisit ekaa kertaa livenä ko. ystävän ja tämän kumppanin edessä...
Just tää! Ja ne perustelut oli aivan käsittämättömiä. "Seitsemän päivää tuntuu kuin vuodelta = bojan on sanonut että pyrkivät olemaan yhteydessä viikoittain eli seitsemän päivän sykleissä!"

Okei...
 
vierailija
Nyt stana loppuu tämä jankkaus. Klla ja Bllä ei ole koskaan ollut mitään ystävyyttä kummempaa. K on ollut avoliitossa koko ajan. Vtuttaa kun jo toista vuotta vatvotaan tätä pskaa viidessä eri ketjussa. Miksei täälläkään saa olla siitä erossa!
 
vierailija
Voiko olla Tommy-fani, jos ei sen musiikista välitä, mutta hänen nuo instajulkaisut vetävät puoleen? Ne on mainiota.
Mä tykkään Tommyn musiikistakin, mut ne hänen instajulkaisut on kyl parhautta. Sellaista kunnon luovaa hulluttelua, tosi kekseliäitä juttuja hänellä. Tykkään kun Tommy leikittelee feminiinisyyden ja maskuliinisuuden rajapinnoilla.
 

Yhteistyössä