K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta Bojanilla oli sitä ennen ollut useampi eri paita päällä aina vaan päivän ja sitten se the huppari oli päällä viikon putkeen. Esim. Kultsan soundcheckissä oli Joksujen merch-huppari ja sen jälkeen sitä ei nähty. Luulis että se on puhdas kun oli vaan kerran päällä.
Olihan se silti voinut mennä jo likaiseksi, kuka tietää. Itse en nyt jaksa enempää miettiä tätä hupparijuttua. Olipa niin tai näin. Nuo ilmi tulleet asiat ei siis vielä vakuuta mua seurustelusta, vaatisi edes jotain todistetta sen tyyppisistä kemioista, kuten vaikka ne B:n ja D:n kuvat. Tai jos mitään sellaista ei tule ja tiivis tapailu jatkuu, niin kyllä sekin ennen pitkää minut vakuuttaisi. Nyt oon enemmän seurailen mitä tapahtuu, kiinnostavaahan tuo on. 😊
 
vierailija
Olihan se silti voinut mennä jo likaiseksi, kuka tietää. Itse en nyt jaksa enempää miettiä tätä hupparijuttua. Olipa niin tai näin. Nuo ilmi tulleet asiat ei siis vielä vakuuta mua seurustelusta, vaatisi edes jotain todistetta sen tyyppisistä kemioista, kuten vaikka ne B:n ja D:n kuvat. Tai jos mitään sellaista ei tule ja tiivis tapailu jatkuu, niin kyllä sekin ennen pitkää minut vakuuttaisi. Nyt oon enemmän seurailen mitä tapahtuu, kiinnostavaahan tuo on. 😊
Varmaan ei halua esitellä "kemioitaan" oikean rakastajansa kanssa. S on hyvin yksityinen suhteistaan, joten mitään kemioita tuskin tulemme näkemään. Ja ei pariskuntien tarvitse faneille performatiivisesti esitellä rakkauttaan/kemiaansa
 
vierailija
Varmaan ei halua esitellä "kemioitaan" oikean rakastajansa kanssa. S on hyvin yksityinen suhteistaan, joten mitään kemioita tuskin tulemme näkemään. Ja ei pariskuntien tarvitse faneille performatiivisesti esitellä rakkauttaan/kemiaansa
Ei tietenkään tarvitse, eihän heille sillä ole väliä uskooko joku random tyyppi Suomesta heidän olevan suhteessa. Musta tuo seurustelu ei tunnu vielä erityisen todennäköiseltä noiden todisteiden perusteella, en kuitenkaan missään vaiheessa ole väittänyt että se mitenkään mahdotonta olisi. Tuolla kuvaesimerkillä tarkoitin, että olisi helpompi uskoa suhteeseen, jos niitä kemioita olisi nähty edes vähän. Mutta jos tapailu jatkuu tiiviinä, niin voin kyllä sitten ilman kuviakin uskoa. Mua ei haittaa että ollaan eri mieltä, eiköhän tässä kesän mittaan nähdä miten homma etenee.
 
vierailija
Olihan se silti voinut mennä jo likaiseksi, kuka tietää. Itse en nyt jaksa enempää miettiä tätä hupparijuttua. Olipa niin tai näin. Nuo ilmi tulleet asiat ei siis vielä vakuuta mua seurustelusta, vaatisi edes jotain todistetta sen tyyppisistä kemioista, kuten vaikka ne B:n ja D:n kuvat. Tai jos mitään sellaista ei tule ja tiivis tapailu jatkuu, niin kyllä sekin ennen pitkää minut vakuuttaisi. Nyt oon enemmän seurailen mitä tapahtuu, kiinnostavaahan tuo on.
Ne Bojanin ja Damonin kuvat nähtiin varmaan just siksi, että heidän välillään ei ole suhdetta. Sadien kanssa ei varmaan kuvia tulla näkemään paitsi ehkä salaa otettuja.
 
vierailija
Ne Bojanin ja Damonin kuvat nähtiin varmaan just siksi, että heidän välillään ei ole suhdetta. Sadien kanssa ei varmaan kuvia tulla näkemään paitsi ehkä salaa otettuja.
Musta sitä ei voi päätellä noin. Missään ei oo sanottu että oikeaa suhdetta ei näytettäisi, tai siitä ei vihjattaisi. Se on vaan joidenkin oma ajatus. Itse uskon enemmän siihen, että siellä missä kemiaa näkyy, voi olla jotain juttuakin menossa ja musta B:lla ja D:lla näytti kemiaa olevan. Mutta tietysti sitä voi olla sellaisellakin parilla, joista ei oo nähty vilaustakaan, sitä meidän on vaan vaikeampi todistaa.
 
vierailija
Se Wild Youthin Callum meni hiljattain naimisiin. Vai mistä olit Conorin ja Emilian ajatellut olevan naimisissa? En ainakaan googlaamalla löytänyt mitään tietoa että olisivat ja onhan Emilia vielä tosi nuori niin oisin kyllä ihmeissäni jos olisi.
Tää on kyllä huolestuttavaa, jos omaa ymmärrystäni ajattelen. Mä oon kauan ollut siinä luulossa, että ne on naimisissa ja itsekin ihmetellyt kuinka nuorena Emilia on mennyt naimisiin. Mut en minäkään sellaista tietoa nyt löydä. En muista, mistä tää ajatus päähäni alunperin tuli. Hyvä, että asia nyt selvisi.
 
vierailija
Musta sitä ei voi päätellä noin. Missään ei oo sanottu että oikeaa suhdetta ei näytettäisi, tai siitä ei vihjattaisi. Se on vaan joidenkin oma ajatus. Itse uskon enemmän siihen, että siellä missä kemiaa näkyy, voi olla jotain juttuakin menossa ja musta B:lla ja D:lla näytti kemiaa olevan. Mutta tietysti sitä voi olla sellaisellakin parilla, joista ei oo nähty vilaustakaan, sitä meidän on vaan vaikeampi todistaa.
Ei ole sanottu ei, mutta kun tuo S ei puhu/kommentoi/kerro suhteistaan medialle, niin B:nkin pitäisi kunnioittaa hänen linjaansa, jos haluaa S:n kanssa seurustella.
 
vierailija
Mietin juuri että Sadie kuitenkin näkyy paljon Damonin somessa ja myös Rose ja Sadien veli ovat postanneet kuvia hänestä instaan. Eli ei hänellä ole mikään totaalikielto kuvien julkaisemiseen.

Saattaa siis olla että hän ei halua näkyä Bn somessa. B kuitenkin on postannut Damonista, Emiliasta, Alikasta ym. Tämä saattaisi siis kieliä suhteesta. Tai sitten Sadie antaa vain hyvin läheisille ihmisille luvan julkaista kuvia hänestä. On jännä että ovat niin läheisiä Damonin kanssa vaikka ovat vasta niin vähän aikaa tunteneet.
 
vierailija
Mulle kaikki muu on ihan höttöä eikä todistetta yhtään mistään paitsi BL:n haastattelu (josta on kahta tulkintaa). Se haastis on ainoa, josta voisi jotain päätelmiä tehdä. Siksi odotan yhä muita, huomattavasti vahvempia todisteita.
Musta taas ne puheet oli kaikkein mitättömin todiste mistään, kun se ei tosiaan itse sanonut mitään siitä kuka mitäkin olisi sanonut. Niihin käännöksiin oli kuitenkin lisätty erilaisia "sitten bojan kysyi" -selityksiä. Se ei siis sano esimerkiksi kenenkään nimeä, vaikka käännöksiin on ujutettu sekä bojania että elisabetaa.
 

Yhteistyössä