K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hassua miten me ajatellaan ihan täysin päinvastoin. Musta olis ihanaa että B löytäis jonkun ihanan tyypin itselleen. Sadiekin sopisi hyvin
mutta mä taas en usko siihen juttuun yhtään. Lähinnä ihmettelen että mitä täällä nyt tyhjästä höyrytään. Sen voisin uskoa että olis Damonin luona, mutta en mitenkään varma ois siitäkään.
D se on jos joku!
 
vierailija
Kaikilla näyttää sijaintina olevan edelleen Saksa, vaikka luultavasti ovat jo siirtyneet kotikonnuille. Instan sijaintitietoihin vaikuttaa kuitenkin esim vpn, gps, sijaintitietojen jako eri sovellusten välillä, wifi vai mobiilidata jne. Se siis ei välttämättä vaihdu tasan samaan aikaan kuin itse siirryt maasta toiseen.
Älä nyt selitä, kyllä se nopeasti vaihtuu
 
vierailija
Mä uskon, että Sadie. Se vaikuttaa todennäköisemmältä kuin D. Huppari on yhteinen ja se NYC in reissu vakuuttaa. En vaan pääse siitä, että Sadie on ulospäin niin laimea, kuin nätti nukke. En pysty innostumaan hänestä. Arvot hänellä varmaan kohdillaan ja jalat maassa. Kehukaa mulle Sadieta.
Mä uskon Damoniin enemmän mutta Sadie vaikuttaa symppikseltä ja on tosi söpö. Haastatteluja en oo katsonut mutta ehkä niistä voisi päästä persoonaan enemmän kiinni.
 
vierailija
D se on jos joku!
Mä toivoisn Damonia! Mutta Sadie on kyllä myös aika ihana. Musta se ei ole yhtään laimea, mutta se vaikuttaa pitävän julkisen minänsä aika maltillisena. Sit niissä kavereitten postauksissa näkyy just tollanen lattialla makoileva, irvistelevä, leikkisä tyyppi. Uskoisin että sopisi Bojanille hyvinkin ja on niillä voinut jotain säpinää ollakin. Eihän sitä aina mitään vakavaa suhdetta kehkeydy, vaikka vähän antauduttaisiinkin himolle tai puhuttaisiin syntyjä syviä aamuun saakka.
 
vierailija
Mä uskon, että Sadie. Se vaikuttaa todennäköisemmältä kuin D. Huppari on yhteinen ja se NYC in reissu vakuuttaa. En vaan pääse siitä, että Sadie on ulospäin niin laimea, kuin nätti nukke. En pysty innostumaan hänestä. Arvot hänellä varmaan kohdillaan ja jalat maassa. Kehukaa mulle Sadieta.
En pysty. Ei ole mitään sanottavaa. Yhtä kiinnostava kuin märkä rätti.
 
vierailija
Ei ilkeää mutta irtstasta voi olla. ja onkin.
Höpöhöpö, ethän sitä tiedä millaisia ne muiden ajatukset on. Voi olla vaikka kuinka söpön romanttisia ja mitäpä se muutenkaan kellekään kuuluu. Koko ajanhan täällä Kärtsää kuolaa Anna-Liisat, aikuisia miehiä ne on molemmat. Turhaa ajantuhlausta tässä elämässä hävetä omia ajatuksiaan komeasta miehestä.
 

Yhteistyössä