vierailija
Se on nyt siellä mummilassa.Ei näytä hotellin tyynyltä, eiköhän ihan kotonaan ole
Se on nyt siellä mummilassa.Ei näytä hotellin tyynyltä, eiköhän ihan kotonaan ole
Juu hampurissa petikaverina luke ja nyt joku muu, niin piti laittaa vanha kuva hathautukseksi.Ihan oikein meille uteliaille että Bojan kiusaa meitä ja laittaa tuollaisia kuvia. Onpahan miettimistä. Mun arvaukseni on että tuo on sieltä studiolta eikä todellisesta olinpaikasta mitään infoa.
Mutta toi Luken pahvikuva Hampurissa, jollei sitten mukaan ottanutSe on nyt siellä mummilassa.
Eikun joksut on vielä Saksassa, toi on nopeasti lähdön hetkellä nappaistu kuvaJuu hampurissa petikaverina luke ja nyt joku muu, niin piti laittaa vanha kuva hathautukseksi.
Mua huvittaa nämä kun itse olen täällä lähinnä K takia ja sillä on koko ajan ollut mukana se joku. Enkä muista että se olisi koskaan sen enempää haitannut. En tiedä olisko tilanne toinen jos se joku olisi tullut mukaan vasta myöhemmässä vaiheessa. Voimia sulle kuitenkin!Mun mielestä on ihan päivänselvää että Bojan ja Sadie seukkaa. Liikaa sattumia ja pieniä yksityiskohtia tullu esille. Jotenki harmittaa tai pelkäsin tätä koska Bojan löytää jonkun, kun on ite ollu siihe ihastunu niin tuntuu niiku olis menettäny jonku lol vaikka ei mitään mahista itellä Bojaniin oo koskaan ollukaan mut se kun tietää et nyt joku toinen nainen saa Bojanin. Ja tietty se että Jeren ja Bojanin välit ihan selkeesti viilenny kun ei Bojanilla oo enää aikaa nytkun pitää tyttöystävän perässä lennellä. En ole shippari mutta tykkäsin siitä et kun tuntu et Bojanilla ja Jerellä oli ainutlaatuinen ystävyys. Tuskin nähdään Bojania enää Suomessa vapaa-ajalla niiku sillo viisujen jälkeen.
Pitäs hankkia vissii oma elämä ku tuntuu et itsellä ihan mieli maassa
Täällä tuntuu kyllä nyt olevan vähän ekstrapöhinää. Joskus on niin kuollutta että viestejä ei tunnu tulevan ikuisuuksiin.Tulin vauvalta tänne ja siirryn kyl tänne kokonaan tää on paras palsta kiitos hyvät naurut saa tässä työpäivän lomassa kun tätä seuraa
Tääki täyttä hattaraa. Sunnuntaina viimeinen studiopäivä, miks ne siellä enää ois.Eikun joksut on vielä Saksassa, toi on nopeasti lähdön hetkellä nappaistu kuva
ToivottavastiJuu hampurissa petikaverina luke ja nyt joku muu, niin piti laittaa vanha kuva hathautukseksi.
Vaihtelee päivittäin.Täällä tuntuu kyllä nyt olevan vähän ekstrapöhinää. Joskus on niin kuollutta että viestejä ei tunnu tulevan ikuisuuksiin.
Höpö höpö eiköhän ne yhdessä tuolta tule keikka jo pe kuitenkinMuut ehkä on vielä porukalla Hampurissa tai ainakin eilen vielä olivat, mut 17 tuntia muiden jälkeen kiertuejulkaisun jakanut Bojan on kyllä jo jossain ihan muualla.
Höpöhöpö. Aivan varmasti B on omilla teillään, koska postasi vasta tänään sen, minkä kaikki muut eilen yhtäaikaa.Höpö höpö eiköhän ne yhdessä tuolta tule keikka jo pe kuitenkin
Amen! Itse voisin panna (myös) Bojania.Mulle on oikeesti ihan sama missä B on, ei se mulle kuulu eikä hirveesti sen vapaa aika edes kiinnosta. Ei kosketa seurustelut tai muut mun elämää mitenkään. Mä vain fanitan ja kuuntelen musaa. Kärppää voisin kyllä pannakin kaiken lisäksi.
Ajattelin jo että onpas täysipäinen, mutta viimeisessä lauseessa liikaa infoa.Mulle on oikeesti ihan sama missä B on, ei se mulle kuulu eikä hirveesti sen vapaa aika edes kiinnosta. Ei kosketa seurustelut tai muut mun elämää mitenkään. Mä vain fanitan ja kuuntelen musaa. Kärppää voisin kyllä pannakin kaiken lisäksi.
Mä aattelin ihan samaa. Sit tulin katumapäälle, koska se on postannut muita vähemmän muutenkin nyt studioaikana, ja aattelin että se on vähän vierottanut itseään instasta. Ja sitten taas kai se olisi muualtakin voinut postata sen saman, ei kai siihen melkein vuorokauden viivettä tarvita vaikka olisi toisella puolella maapalloa. Ja sit lopulta päädyin siihen, että voi se olla vaikka missä, mutta postaamistahti ei ehkä kerro siitä kuitenkaan mitäänHöpöhöpö. Aivan varmasti B on omilla teillään, koska postasi vasta tänään sen, minkä kaikki muut eilen yhtäaikaa.
Mitä hittoa Bojan tekee mummilassa koisimassa.Se on nyt siellä mummilassa.
Mun mielestä nää on aina olleet kiinnostavimpia informaatioita, että kuka panisi ketäkin.Ajattelin jo että onpas täysipäinen, mutta viimeisessä lauseessa liikaa infoa.
Hassua miten me ajatellaan ihan täysin päinvastoin. Musta olis ihanaa että B löytäis jonkun ihanan tyypin itselleen. Sadiekin sopisi hyvinMun mielestä on ihan päivänselvää että Bojan ja Sadie seukkaa. Liikaa sattumia ja pieniä yksityiskohtia tullu esille. Jotenki harmittaa tai pelkäsin tätä koska Bojan löytää jonkun, kun on ite ollu siihe ihastunu niin tuntuu niiku olis menettäny jonku lol vaikka ei mitään mahista itellä Bojaniin oo koskaan ollukaan mut se kun tietää et nyt joku toinen nainen saa Bojanin. Ja tietty se että Jeren ja Bojanin välit ihan selkeesti viilenny kun ei Bojanilla oo enää aikaa nytkun pitää tyttöystävän perässä lennellä. En ole shippari mutta tykkäsin siitä et kun tuntu et Bojanilla ja Jerellä oli ainutlaatuinen ystävyys. Tuskin nähdään Bojania enää Suomessa vapaa-ajalla niiku sillo viisujen jälkeen.
Pitäs hankkia vissii oma elämä ku tuntuu et itsellä ihan mieli maassa
Apua mitä kirjoitusta!Mä aattelin ihan samaa. Sit tulin katumapäälle, koska se on postannut muita vähemmän muutenkin nyt studioaikana, ja aattelin että se on vähän vierottanut itseään instasta. Ja sitten taas kai se olisi muualtakin voinut postata sen saman, ei kai siihen melkein vuorokauden viivettä tarvita vaikka olisi toisella puolella maapalloa. Ja sit lopulta päädyin siihen, että voi se olla vaikka missä, mutta postaamistahti ei ehkä kerro siitä kuitenkaan mitään
Bojan on perhekeskeinen. Niih.Mitä hittoa Bojan tekee mummilassa koisimassa.
Kun puoli maailmaa odottaa, että hänet nähtäisiin.
Vaikka nakkikipsalla.
Kun olis kiimaton versio tästä ketjusta. Minusta Bojan on helppo kattella, mutta enempää en kehtaa tässä iässä edes ajatella.Mun mielestä nää on aina olleet kiinnostavimpia informaatioita, että kuka panisi ketäkin.
Emoaluksella jo pyhästi lupasin ottaa kaikki joksut yhtaikaa, tarvittaessa voin myös ihan vaan katsella heitä keskenään.
Onko se mahdollista?Mulle on oikeesti ihan sama missä B on, ei se mulle kuulu eikä hirveesti sen vapaa aika edes kiinnosta. Ei kosketa seurustelut tai muut mun elämää mitenkään. Mä vain fanitan ja kuuntelen musaa. Kärppää voisin kyllä pannakin kaiken lisäksi.
Kyllä se on koira.Apua mitä kirjoitusta!
4 se sanaa Bojanista.
Ihan kuin kirjoittaisi koirasta.
Hän on Bojan