K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän sitä tiedä, onko tuo uusi kuva. Hyvin voitu ottaa jo aiemmin. Mun mielestä ois paras että B alkais oikeesti oleen tarkka yksityisyydestään. Joo tylsää stalkkereille, mutta parempi hänelle.
 
vierailija
Kovin on muuten Itä-Eurooppaan painottuva tuo Jokereiden kesäohjelma. Lännemmästä vain Saksa ja Suomi, kumpikin yksi keikka. Eikö nyt se lännessä breikkaaminen oikein onnistu? Tarvisko nyt jotain kuuluisaa kaveria, tyttöystävää tms. avuksi? Yksi mikä ei ainakaan auta on tämä sometauko. Johan tässä moni ehtii vallan unohtaa, että tämmöinenkin bändi on olemassa.
 
vierailija
Kovin on muuten Itä-Eurooppaan painottuva tuo Jokereiden kesäohjelma. Lännemmästä vain Saksa ja Suomi, kumpikin yksi keikka. Eikö nyt se lännessä breikkaaminen oikein onnistu? Tarvisko nyt jotain kuuluisaa kaveria, tyttöystävää tms. avuksi? Yksi mikä ei ainakaan auta on tämä sometauko. Johan tässä moni ehtii vallan unohtaa, että tämmöinenkin bändi on olemassa.
Nyt varsinkin viisujen jälkeen voi olla hankala pitää huomiota itsessään, kun paljon kuuntelijoita on viisupiireistä, jotka saattavat käydä nyt ennemmin niiden tuoreiden artistien keikoilla. Mutta idässä heillä on paremmin vakiofanikuntaa
 
vierailija
Kovin on muuten Itä-Eurooppaan painottuva tuo Jokereiden kesäohjelma. Lännemmästä vain Saksa ja Suomi, kumpikin yksi keikka. Eikö nyt se lännessä breikkaaminen oikein onnistu? Tarvisko nyt jotain kuuluisaa kaveria, tyttöystävää tms. avuksi? Yksi mikä ei ainakaan auta on tämä sometauko. Johan tässä moni ehtii vallan unohtaa, että tämmöinenkin bändi on olemassa.
Olen jo ehdottanut Mirellaa
 
vierailija
Ihan oikein meille uteliaille että Bojan kiusaa meitä ja laittaa tuollaisia kuvia. 😂 Onpahan miettimistä. Mun arvaukseni on että tuo on sieltä studiolta eikä todellisesta olinpaikasta mitään infoa.
 
vierailija
30-vuotiaan eri osoitteessa asuvasta lapsesta.
Lapsi on nähnyt muutaman kerran parhaat ystävänsä.
Ei muutakuin mammalle täysihoitoon koko revohka.
On Vantaalla hyväntahtoisia asukkaita.
Varmaan puolet nautadomista olisi majoittanut koko revohkan vaikka eivät ole nähneet heitä kuin korkeintaan lavalla. Minä voisin majoittaa K samoin perustein vaikka koko loppuelämäkseen.
 

Yhteistyössä