K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos te nyt käskette paatille noiden are you iltojen ja etelin takia niin itse ainakin kyselen ihan vaan siksi että tietäisin onko nekin Etelin vihajailut vaan jonkun omassa päässä kehittelemiä vai ihan asiaa. Ei ole vielä shippaamista.
Ehkä tolla viitattiin siihen ig liveen tanssijoiden kanssa? Siinähän E kai sanoo jotain et "niin miksköhän" kun K miettii miks puhuu carpetista koko ajan carppe dieminä. Mulla ei oo tietoa muista vihjailuista.
 
vierailija
Oikeasti miksi ihmeessä olet täällä? Täällå ei ole sinun kanssasi samanmielisiä. Menisit nyt sinne vauvalle.
Oon eri, mutta todellakin täällä on porukkaa, joiden mielestä BL:n puheissa ei sanottu mitään siitä kuka milloinkin puhui. Tämä selvisi litteroinnista, jonka perusteella pystyi myös kuuntelemaan videolta puheet. Eli ainakin kaksi "kääntäjää" oli sekoittanut omaa tulkintaansa käännöksiin ja kirjoittivat esim. että "sitten bojan sanoi", vaikka tällaista ei BL:n puheessa ole ollenkaan. Käännökset sinänsä eivät olleet väärin, mutta käännettyyn tekstiin oli siis tuotu paljon sellaista, mitä siinä ei sanottu.
 
vierailija
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
Mutta sekö siis on ok jos sun poikaystävä alkaa kouria sun homoa bestistä?
 
vierailija
Mitä vtun väliä sillä on vaikka olisivat yöpyneet Volden sängyssä? Kyllä mä voin hyvin uskoa Kn äidistä että majoittaisi. Minäkin majoittaisin oman penskan ulkomaisia kavereita.
Niin minäkin, mutta ei sitä silti sen perusteella voi väittää, että näin olisi heidän kohdallaan tapahtunut. Ainoa yöpymiseen viittaava kuva on ollut hotellista Helsingistä.
 
vierailija
Oon eri, mutta todellakin täällä on porukkaa, joiden mielestä BL:n puheissa ei sanottu mitään siitä kuka milloinkin puhui. Tämä selvisi litteroinnista, jonka perusteella pystyi myös kuuntelemaan videolta puheet. Eli ainakin kaksi "kääntäjää" oli sekoittanut omaa tulkintaansa käännöksiin ja kirjoittivat esim. että "sitten bojan sanoi", vaikka tällaista ei BL:n puheessa ole ollenkaan. Käännökset sinänsä eivät olleet väärin, mutta käännettyyn tekstiin oli siis tuotu paljon sellaista, mitä siinä ei sanottu.
Täytyy vain sanoa, että olipas suuri sattuma, että tuon BL:n puheen jälkeen B lähti kuin lähtikin nykkiin ja ja hänen uniikki takkinsa kuvattiin S:n läheisyydessä klubilla. Sattumia, sattumia
 
vierailija
Hei nyt ihan oikeesti niiden rauhotu niiden kourimisten kanssa. On Sadiestakin kuvia missä ne hieroo Sonnyn kanssa naamoja yhteen ja Sonnyn pää on Sadien paljaassa tissivaossa.
Jep, täällä jokainen hipaisu on "kouriminen" xD mielestäni on hienoa, että nykyään miehet voivat osoittaa fyysistä läheisyyttä ilman homoksi "leimaamista". toksinen maskuliinisuus vaatii miehiä olemaan lujia, ja pysymään ainakin metrin etäisyydelle toisistaan ,ettei varmasti kukaan luule sinun olevan homo. Bro-tervehdykset on ok, jos ei kestä enempää kuin 5 sekuntia. Sitten takaisin metrin etäisyydelle, ettei joku luule homoksi
 

Yhteistyössä