K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulen, et B on selvillä vesillä, hänen olemuksestaan näkynyt hyvä mieliala, keikoilla on tuonut parastaan esille ja löytänyt uusia valloituksia. K on ehkä joutunut käymään asioita läpi, siis kaikkinensa ja se sen ahdistus on näkynyt päällepäin. Toivottavasti saanut mielen tasattua ja saa aloitettua keikkailun hyvillä mielin. Ihan varmasti ovat hyviä kavereita ja enemmänkin, eihän ne viisujen tapahtumat unohdu koskaan mielestä.
Voi äiti 🙄 Oikein ahdistus näkyny päällepäin, voi Bojan minkä teki
 
vierailija
No duh, Damon on Sadien paras ystävä, vähän eri asia kuin Sadielle tuntematon K Suomesta.
Niin eli siis mikä se syy on? Eihän K ja B ole lähennelleet toisiaan kuin lavalla, kai näyttelijä sentään esiintymisen ymmärtää. Damonia Bojan hipelöi maatessaan sen päällä. En nyt tiedä olisko ihan ok heittäytyä kumppanin parhaan ystävän syliin sillä tavalla.
 
vierailija
Niin eli siis mikä se syy on? Eihän K ja B ole lähennelleet toisiaan kuin lavalla, kai näyttelijä sentään esiintymisen ymmärtää. Damonia Bojan hipelöi maatessaan sen päällä. En nyt tiedä olisko ihan ok heittäytyä kumppanin parhaan ystävän syliin sillä tavalla.
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
 
vierailija
Mistä tää on muuttunut todeksi, että yöpyivät Vantaalla pari yötä? Helsingin hotellista on kuva, Vantaalta ei tiedetä yöpymisistä mitään.
Muistaakseni nimimerkillisen kaverille oli näin sanottu. Ja itse en sinänsä näe mitään syytä etten uskoisi tätä kyseistä nimimerkkiä kun asiasta kertoi. Puutarhan puolella yleensä kirjoittelee nimimerkillä.
 
vierailija
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
Mistäpä sen tietää vaikka S olisi kaikista pahin shippari ja ficcien suurkuluttaja ja koko homma siten tiedossa.
 
vierailija
Niin kyllähän se harmittaa, jos osalla kuten minulla on realistisemmat näkökulmat
Ei täällä oikeasti kukaan varmana pidä Bn ja Sn suhdetta ellei jokunen foliohattu täällä ole. Miksi et ymmärrä että meistä on vaan hauskaa bongailla vihjeitä ja spekuloida niillä. Et vieläkään ole vastannut kun eilen kysyttiin: miksi olet tässä ketjussa?
 
vierailija
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
Et voi tietää onko B hetero? Eikä B:llä ja S:llä ole suhdetta, kuinka tyhmiä olette oikein
 
vierailija
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
Tää on kyllä kulttuurishokki Kärtsälle, kun ei pääse enää itseään toteuttamaan lavalla Boitsun kanssa. Ei Bojanillakaan näyttänyt olevan mitään toimintaa vastaan, mutta ehkä B ei Sadien takia enää pidä tuota käytöstä ihan luontevana.
 
vierailija
Onko sun jörjessä jotain vikaa? Tottakai S luottaa parhaaseen ystäväänsä. Tuskin se on nähnyt K ja B entisiä juttuja ja voisi olla ihmeissään kun K kourisi munat ja perseet lavalla ja nuolisi. Kyllä minä ainakin kattoisin ihmeissäni jos joku mulle outo mies mun heteroa miestä tuosta vaan alkais kourimaan.
Aika monissa rock-bändeissä jäsenet lääppii toisiaan ja monet suuteleekin lavalla. Se kuulu heidän esiintymiseensä. Ja silti seurustelevat bändin ulkopuolisten ihmisten kanssa.

Tuntuu että näissä langoissa on tosi paljon porukkaa jotka ei kuuntele musaa, seuraa mediaa tai käy keikoilla.
 

Yhteistyössä