K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heh, oon kirjottanu satoja (tai no varmaan tuhansia, mutta sitä en myönnä edes itselleni) viestejä kirjottanut vauvalle. Kyllä nyt sieluun sattui toi sun kommentti.

Ja näitä samoja kirjottelin jo silloin kun K:n tyttis tuli julki. Kyllä moni shippari on ihan sinut tyttöystävienkin kanssa.
Tuo mihin vastasit on osa sitä kulttimeininkiä. On "me" ja "ne", ja "meistä" kaikki ovat puhdasoppisia, koska jos eivät ole, ovat "niitä". Ei tän pitäisi olla niin vakavaa, haloo!
 
vierailija
Ei tunneta, mutta kaikki miehet jotka nähdään Sadien seurassa kyllä kiinnostaa ihmisiä ja tulevat kuvatuiksi.
Tää on tosi harmillista. Jos S ja B ovat yhdessä niin todennäköisesti suhdetta on takana pari-kolme kuukautta. Siinä vaiheessa moni suhde on vielä vähän hauras ja epävarma (eivät kaikki) niin olisi varmaan kiva jos saisivat tutustua ja syventää suhdetta rauhassa. Ja varmaan nuoret seurustelevat ihmiset haluaisivat joskus tehdä jotain "normaaleja" asioita yhdessä. (En tosin ole itse Hollywood-julkkis niin en tiedä paljonko käyvät esim kävelyllä tai kahvilla muutenkaan).
 
vierailija
Ei, aiemmin. Uusi ketju tuli vasta K:n Eurotourin jälkeen ja meno hyytyi jo ennen sitä.
Okei. Mun muistaakseni vielä ainakin JO NT aikaan oli ok meno, Siitähän alkoi se yksi jankkaus jota lämmitellään vieläkin toisinaan. Olisko se sitten ollut jo alkusysäys kun sitä showta ja saarnausta ei kyllä jaksanut päivästä toiseen lukea.

Pitäisi lukea joskus loppuun se emoketju (aloitin jo joskus muinoin) ja katsoa pitääkö omat muistikuvt paikkaansa. Paljon on tietty poisteltukin.
 
vierailija
Ei sitä kalenteria ehkä ensisijaisesti tuon takia tyhjennetä vaan siksi, että viime vuosi oli jo tarpeeksi rankka kaikille heille.
Ei varmasti vain sen vuoksi, mutta hillä ei varmaan viime vuonna ollut kauheasti aikaa "normaalille" elämälle bändin ulkopuolella. Nyt kun on vähän vähemmän töitä, voivat myös elää, ja siihen saattaa tuo deittailukin kuulua
 

Yhteistyössä