K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Entäs jos K ei käykään ihan täysillä, eikä kaikki orrella eikä pärjää oikeasti hetkeänään itsenäisesti. Sillä pitää olla aina esiliinat varmistamassa, ettei totuus paljastu.
 
vierailija
Eri mieltä, miksi ihmeessä siellä tälläiset kiinnostaisi, kun kerran K ja B paritetaan, tähän Tinkaan ei tartuttu, kun tiedettiin heti alkuunsa, että opiskelijakaveri pidemmältä ajalta
Sitähän tuossa edellisessä just ihmeteltiin että se oli kesällä ihan sallittu aihe ja kiinnostikin mutta nyt ei saisi mitään tuohon suuntaan mainitakkaan eikä montaa muutakaan asiaa. Onko kommentoijat vaihtuneet vai mikä?

Itse olen alkuperäisiä mutta käytännössä lopettanut ketjuun kommentoinnin ja aktiivisen seuraamisenkin juuri tuon takia että aina joku onnnistuu sanomaan jotain "väärin" ja ihme huutelu alkaa. Kaipaan kesän meininkiä.
 
vierailija
Bromance sana sopisi mielestäni Teemuun ja Henriin.
Miehet hoisivat hienosti kavereina Viisukeikan.
Ja jatkavat esiintymisiä yhdessä.
Se näyttää ja tuntuu aidolta bromancelta.
Tässä on muuten asiaa. Tosi kivasti ovat puhuneet toisistaan ja miten kahden toisilleen tuntemattoman on onnistunut tehdä töitä tiiviisti yhdessä ja siinä samalla ystävystyä. Henrikin sanoi jotenkin että tulos on melko merkityksetön loppujen lopuksi mutta sun kanssa oli kiva olla ja tehdä tätä juttua. Ja vielä kun jotenkin tuntuvat näin ulkopuolisen silmin erilaisilta persoonilta niin silti ovat onnistuneet (tai ehkä juuri siitä syystä).
 
vierailija
Sitähän tuossa edellisessä just ihmeteltiin että se oli kesällä ihan sallittu aihe ja kiinnostikin mutta nyt ei saisi mitään tuohon suuntaan mainitakkaan eikä montaa muutakaan asiaa. Onko kommentoijat vaihtuneet vai mikä?

Itse olen alkuperäisiä mutta käytännössä lopettanut ketjuun kommentoinnin ja aktiivisen seuraamisenkin juuri tuon takia että aina joku onnnistuu sanomaan jotain "väärin" ja ihme huutelu alkaa. Kaipaan kesän meininkiä.
Niin minäkin oon alkuperäinen ja itse taas tyytyväinen nykymenoon, nämä eri ketjut on positiivinen asia riitely on vähentynyt selvästi, tietysti jotain trollausta välillä, mutta paljon vähemmän kuin ennen, jokaiselle jotakin
 
vierailija
Niin minäkin oon alkuperäinen ja itse taas tyytyväinen nykymenoon, nämä eri ketjut on positiivinen asia riitely on vähentynyt selvästi, tietysti jotain trollausta välillä, mutta paljon vähemmän kuin ennen, jokaiselle jotakin
Mä taas tykkäsin siitä emopaatin menosta enemmän jossa tavallaan kaikki oli mukana menossa. Sellainen sekalainen sakki. Nyt siellä pitää olla samaa mieltä jotta ikäänkuin kuuluu porukkaan eikä ala se vääntö.
 
vierailija
Minusta ne K n puheet oli just sitä, mitä hän tietää fanien odottavan. Bojan kuuluu mainita ja vähän muistutella vanhoista hyvistä bromancen ajoista. Mulla on haaveet K n Sloveniaan menosta kyllä haalistuneet. Se on se tuttu K n ongelma, että Suomesta ei pois pääse, paitsi tietysti jos isommalla porukalla sinne Sloveniaan päätyy.
No Khan sanoi että "we are coming". Kumma että kukaan ei ottautunut tähän vauvalla ja veikannut että ketkä kaksi sinne vois olla menossa vink vink. Se olis kyllä melkoinen mahalasku sille matkalle.
 
vierailija
No Khan sanoi että "we are coming". Kumma että kukaan ei ottautunut tähän vauvalla ja veikannut että ketkä kaksi sinne vois olla menossa vink vink. Se olis kyllä melkoinen mahalasku sille matkalle.
Miten niin just kaksi? Jos Slovenia on osa kiertuetta niin sillonhan sinne menee kokonainen jengi... Tietty sitte jos menee vaan lomalle niin asia on eri
 
vierailija
Miten niin just kaksi? Jos Slovenia on osa kiertuetta niin sillonhan sinne menee kokonainen jengi... Tietty sitte jos menee vaan lomalle niin asia on eri
Just niin, eikä kannata kiusata itseään turhilla odotuksilla. Olisihan se kiva, jos joksut ja K voisi tavata ilman vahtia, mutta ei se mitään muuttaisi. Ei tosiaan ollut puhe kahdesta, vaan se oli 'me'. Luulisi että tuo jatkuva erään läsnäolo vähän ärsyttää Paitsi jos ovat oikeasti ystävystyneet myös gf kanssa.
 
vierailija
Tätä mäkin olen ihmetellyt. Ja samalla miettinyt, miten itse haksahdin jollain tasolla uskomaan siihen esitykseen kuukausien ajan. Oli varmaan erilaisia syitä, mutta nyt pidän itseäni kyllä aivan idioottina (ex-shipparina).
Ei mene K lla homoleikiksi Joostin kanssa, kai. Jos menee, niin tarina näyttää taas erilaiselta. Jotain outoa tuossa noiden kahden K &B jutussa oli. En ota kuvitelmiani pelkästään omaksi syyksi. Enkä unohtanut gf n olemassaoloa, mutta jotenkin nuo kaksi osasivat olla välillä niin uskottavia, että selittäväksi teoriaksi kelpasi, että voi olla ihastunut kahteen yhtä aikaa tai että K tarvitsee aikaa päästäkseen selvyyteen itsestään. Loppujen lopuksi taitaa molemmat olla heteroja🙂Hehän eivät kovin usein edes nähneet, sitä mä itse pidin toisaalta todisteena siitä, että suurista tunteista ei ollut kyse. Jos nyt vaikka vertaa siihen, että B löysi aikaa NYC in reissuun.
 
vierailija
Onko K suosittu Sloveniassa? Mulle on jostain syystä syntynyt käsitys että siellä tää sama shippi ei ainakaan ole erityisen voimakas, mutta en kyllä osaa yhtään sanoa mistä tän oisin keksinyt. Onkohan LadySLO joskus sanonut jotain siihen suuntaan, tai joku tumpussa. Mietin vaan että onko siellä muuten kuitenkin fanipohjaa Kärtsälle, siis ihan irrallaan koko bojan-kytköksestä.
 
vierailija
Eri mieltä, miksi ihmeessä siellä tälläiset kiinnostaisi, kun kerran K ja B paritetaan, tähän Tinkaan ei tartuttu, kun tiedettiin heti alkuunsa, että opiskelijakaveri pidemmältä ajalta
Eihän tätä todellakaan tiedetty ennen kuin ladyslo kertoi oman käsityksensä asiasta, ja siinä ennätti kai parikin päivää vierähtää. Mutta aika rennostihan siihenkin suhtauduttiin, vaikka oltiin aluksi varmoja että tyttöystävä se on.

Tää nyt siis jatkona siihen viime kesän keskustelukulttuuriin, koska olen itsekin niitä ihan alkuperäisen paatin matkailijoita. Olihan silloinkin jostain syystä kaikenlaisia poisteluja, syy ei ole minulle vieläkään selvinnyt, mutta silti siellä oli tosi monenlaista huumoria ihan koko ajan, kaikkien tosi vakavienkin aiheiden välissä. Käyn kyllä edelleenkin vauvalla, mutta en todellakaan silloisella nimimerkilläni (en toki aina sitä käyttänyt emoaluksellakaan). Kyllä siellä minusta välillä vieläkin intoudutaan yhtä riehakkaiksi kuin ennen, mutta onhan se sääli, että ilmiselvät vitsit tai liioittelutkin pitää erikseen selittää, tai muuten lytätään kymmenellä alapeukulla ja yleishaukuilla. Kun silloin muinoin ne vähän huonommatkin vitsit sai ihan vapaasti kertoa ja aina joku lähti leikkiin mukaan, ja parhaat/pahimmat kirjattiin listalle :D
 
vierailija
Eihän tätä todellakaan tiedetty ennen kuin ladyslo kertoi oman käsityksensä asiasta, ja siinä ennätti kai parikin päivää vierähtää. Mutta aika rennostihan siihenkin suhtauduttiin, vaikka oltiin aluksi varmoja että tyttöystävä se on.

Tää nyt siis jatkona siihen viime kesän keskustelukulttuuriin, koska olen itsekin niitä ihan alkuperäisen paatin matkailijoita. Olihan silloinkin jostain syystä kaikenlaisia poisteluja, syy ei ole minulle vieläkään selvinnyt, mutta silti siellä oli tosi monenlaista huumoria ihan koko ajan, kaikkien tosi vakavienkin aiheiden välissä. Käyn kyllä edelleenkin vauvalla, mutta en todellakaan silloisella nimimerkilläni (en toki aina sitä käyttänyt emoaluksellakaan). Kyllä siellä minusta välillä vieläkin intoudutaan yhtä riehakkaiksi kuin ennen, mutta onhan se sääli, että ilmiselvät vitsit tai liioittelutkin pitää erikseen selittää, tai muuten lytätään kymmenellä alapeukulla ja yleishaukuilla. Kun silloin muinoin ne vähän huonommatkin vitsit sai ihan vapaasti kertoa ja aina joku lähti leikkiin mukaan, ja parhaat/pahimmat kirjattiin listalle
En kyllä päivittäin paikalla olleena muista, että olisi missään kohtaa pitkää aikaa luultu miksikään tyttöystävästä, kyllä muutkin otti selvää, että on koulukaveri
 

Yhteistyössä