En tiedä onko täällä kompostissa ketään kuka ois ollut mukana alkuperäiseltä paatilta saakka mutta itse olen ja oon nyt muutamana päivänä lukenut tylsyyksissäni hieman sitä ekaa ketjua ja kaiholla muistelen kuinka paljon rennompaa se keskustelu oli silloin.
Esim. Bn kesäkuun vierailusta oli kulunut about viikko kun B postas instaan jotain autoajelua jonkun kaunottaren kanssa ja sitä pohdittiin että oisko kyseessä nyt Bn gf ja siitä sai aika rauhassa jutella kun vertaa nykyseen meininkiin... Mutta esimerkiksi tää kommentti oli saanut aika hyvästi tykkäyksiä ja vaan kaks! alapeukkua: "On muuten tuo Tinka (B:n kuski, heh) upea kaunotar. Ruskettunut, kaunis hymy. Vois olla B:n tyyppiä kyllä. Vaikka edelleen olen KB-laivassa, niin jos toisella on tässä joku arjessa rinnalla, niin miksei sitten toisellakin."
En enää oikeesti muista millon tuo keskustelu vauvalla muuttui nykyiseen muotoonsa, mutta oishan tuo meininki ainakin omasta mielestä paljon rennompaa sielläkin taas kun ei tarvis aina olla miettimässä mitä voi kirjottaa ilman että saa jotain trollihuuteluja niskaansa kun haluais koittaa pohtia asioita...