K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy nyt vähän valittaa, että alkaa todella ärsyttää se BL:n jatkuva haukkuminen vauvalla, kun se alkaa olla jokapäiväistä. Joo se kommentti Kärpästä oli ikävästi sanottu ja hänellä ei ole kovin hyvät pr-taidot, mutta eihän BL nyt hyvänen aika mikään totaalinen mäntti ole. Jokainen hölmöilee välillä, toiset enemmän toiset vähemmän, eikä hän vaikuta yhtään pahantahtoiselta. Lisäksi se haukkuminen alkaa ottaa sellaista suuntaa, että ovatko nämä haukkujat nyt yhtään sen fiksumpia. Ja nyt siellä lytätään BL:n fanit ja hehkuttajat myös.

Mun mielestä BL on ihan symppis, vaikuttaa vähän epäitsevarmalta ja kokemattomalta vaan. Biisi ei ole mun makuun, mutta ei se huonokaan ole. Tykkään sen aiheesta ja niistä asuista, kun ammentavat alueen perinteistä.

Jos tämän kommentin kirjoittaisi vauvalle niin heti tulisi 10 alapeukkua. BL:stä on tehty siellä totaalinen pahis ja K:n puolesta loukkaannuttu superverisesti. Ei se kommentti munkaan mielestä ollut ok, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi ihmiset fanittaa häntä. Vauvalla kaikkea hänen suosiotaan ihmetellään ja kauhistellaan jatkuvasti.
Mietin ihan samaa. Samat henkilöt käyvät heti kimppuun, jos joku sanoo jonkun oman mielipiteensäkin vain K:sta, joka ei ole mairitteleva, ja itse ilmeisesti pitävät itseään tosi kivoina ja hyvinä ihmisinä ja suoltavat ihan turhan inhottavaa haukkua BL:stä.
Siellä on jollain epäkypsällä nyt mennyt tunteisiin ja hänestä hänellä on totta kai oikeus sanoa BL:stä kaikkea rumaa, mutta se ei mitenkään tee hänestä huonoa ihmistä. Joopa joo. No ei teekään, mutta ovat heti ajattelemassa K:ta kritisoivista kylläkin niin.
 
vierailija
Mietin ihan samaa. Samat henkilöt käyvät heti kimppuun, jos joku sanoo jonkun oman mielipiteensäkin vain K:sta, joka ei ole mairitteleva, ja itse ilmeisesti pitävät itseään tosi kivoina ja hyvinä ihmisinä ja suoltavat ihan turhan inhottavaa haukkua BL:stä.
Siellä on jollain epäkypsällä nyt mennyt tunteisiin ja hänestä hänellä on totta kai oikeus sanoa BL:stä kaikkea rumaa, mutta se ei mitenkään tee hänestä huonoa ihmistä. Joopa joo. No ei teekään, mutta ovat heti ajattelemassa K:ta kritisoivista kylläkin niin.
Ai Aitokin eksyi kompostiin
 
vierailija
Mietin ihan samaa. Samat henkilöt käyvät heti kimppuun, jos joku sanoo jonkun oman mielipiteensäkin vain K:sta, joka ei ole mairitteleva, ja itse ilmeisesti pitävät itseään tosi kivoina ja hyvinä ihmisinä ja suoltavat ihan turhan inhottavaa haukkua BL:stä.
Siellä on jollain epäkypsällä nyt mennyt tunteisiin ja hänestä hänellä on totta kai oikeus sanoa BL:stä kaikkea rumaa, mutta se ei mitenkään tee hänestä huonoa ihmistä. Joopa joo. No ei teekään, mutta ovat heti ajattelemassa K:ta kritisoivista kylläkin niin.
Minusta tuo BL:n negatiivisesti suhtautuminen räjähti Vauvalla tuon Boitsun ”tyttis paljastushaastattelun” jälkeen. Se taisi mennä monilla enemmän tunteisiin. Bodysheimaus käsiteltiin jo aiemmin lyhyesti ja oli jo unohtunut..
 
vierailija
Minusta tuo BL:n negatiivisesti suhtautuminen räjähti Vauvalla tuon Boitsun ”tyttis paljastushaastattelun” jälkeen. Se taisi mennä monilla enemmän tunteisiin. Bodysheimaus käsiteltiin jo aiemmin lyhyesti ja oli jo unohtunut..
Ei todellakaan ole unohtunut, jotkut oli meinannut BL äänestää niin hyvä, että tuli ilmi on pystynyt vaihtamaan suosikkia
 
vierailija
Mä äänestän vain musiikin perusteella. En sen takia jos joku muu tykkää tai ei tykkää. Esim. 2019 mun suosikki oli lauluääneltään paras Makedonian Tamara Todeskava ei Duncan Lawrence jonka ennustettiin voittavan. Äänestin siis Tamaraa.
 
vierailija
Mä äänestän vain musiikin perusteella. En sen takia jos joku muu tykkää tai ei tykkää. Esim. 2019 mun suosikki oli lauluääneltään paras Makedonian Tamara Todeskava ei Duncan Lawrence jonka ennustettiin voittavan. Äänestin siis Tamaraa.
Siis viisubiisithän ovat pääosin täyttä paskaa, ei siellä kukaan täysipäinen ”musiikin takia” äänestä.
 
vierailija
Siis viisubiisithän ovat pääosin täyttä paskaa, ei siellä kukaan täysipäinen ”musiikin takia” äänestä.
Musiikki on aina makuasia, ja itse oon löytänyt viisuista todellisia helmiä, joita fiilistelen vielä vuosienkin jälkeen. Sanoisin niin päin, että pääosin viisubiisit on hyviä, mutta joukossa on niitä vähemmän hyviäkin, kuten on yhtä lailla vaikka radioiden soittolistoillakin. Viisuissa kuitenkin kuulee ja näkee paljon sellaista, mitä ei koskaan missään muualla tulis vastaan. Ei noita vähemmän tunnettuja ulkomaisia artisteja juurikaan muualla näe.
 
vierailija
NM ja Mikke näkyy vierekkäin tossa kenraaliharjoitusklipissä.

Ei Bojtsua
Miksi hän siellä olisi? B:llä lienee oikeasti kova kiire studiolla ja näiden kahden ainakin viisuissa nähty yhteys lienee ohi. Jos joskus haluavat/ehtivät nähdä, niin saanevat sovittua tapaamisensa jonnekin muualle.

Ja NM on tietysti siellä, miksi hän puolestaan taas ei olisi? K ja hän eivät varmaan käy p*skallakaan erikseen.
 
vierailija
Mä olen tykännyt monistakin viisuista (varmaan kymmenistä) mutta se että äänestäisin niin sitten pitää olla jo jotain vielä enemmän. Ja yleensä vielä jotenkin altavastaaja vaikka vedonlyöjien suosikit ei muistaakseni koskaan ole olleetkaan omia suosikkejani. Kuuntelen myös satunnaisesti edelleen vanhoja viisuja.

Tämä vuonna saattaisin antaa kannatusäänen San Marinolle jos se nyt ensin edes finaaliin pääsee. Mutta viime vuotisen jälkeen ei oikein koko äänestys nappaa niin enpä sitten tiedä äänestänkö vai en.
 
vierailija
NM ja Mikke näkyy vierekkäin tossa kenraaliharjoitusklipissä.

Ei Bojtsua
Hassua, miten tää voi mennä tunteisiin. Aivan kuin K pettäisi Bojania Joostin kanssa, vaikka Bojanillakin taitaa olla ihan muuta mielessä nyt kuin K. 🙂 Sellainen fiilis mulla, että tää menee nyt ihan väärin. Älkää vaan ottako tätä mun kommenttia kovin tosissaan. Olihan muuten NM viime vuonnakin mukana, minusta on aika jännä että K siitä huolimatta hurahti Bojaniin, vaikka suhde gf iin oli aika tuore. Kai se sitten oli kaveruutta, mutta näyttääkö K samalta Joostin kanssa, puhuuko yhtä tunteella tästä.
 

Yhteistyössä