K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin Hollywood on mullekin turn off vaikka ei musiikin kuunteluun vaikutakaan. En tiedä miksi. Se vain edustaa sellaista tiettyä pinnallisuutta. Ja jotenkin tulee tästä olo, että B pyrkii eteenpäin (anteeksi sanavalinta) uusiin piireihin. Ei aina se kiinnostavin voi olla se porukan tunnetuin. Tietty jos ei ala tuolla hengata ja verkostoitua niin voin myöntää olleeni väärässä. Turha nyt alkaa vastailla ja loukkaantua tästä minulle, en mahda näille fiiliksille mitään..
Ei kaikki tunnetut näyttelijät automaattisesti ole pinnallisia. Ei kannata yleistää. Ihmisiä hekin on, esim. S lähtöisin ihan tavallisesta perheestä. Ja S asuu siis Nykissä, eikä LA:ssa. Verkostoituminen ei myöskään ole paha asia, se on musabisneksessä tärkeää.
 
vierailija
Minä haluan kuunnella slovenialaista bändiä, en mitään wannabe-ämörikkalaista
Hohhoijaa nyt, tottakai kaikki bändit tekee uraa missä vaan pystyy. Onko sinusta Blind Channel wannabe-amerikkalainen bändi tai Käärijä wannabe-japanilainen jos menee sinne kiertueelle? Vastaan puolestasi että eivät ole, olis pelkästään hienoa jos uramahdolllisuuksia aukeais niilläkin suunnilla. Sama juttu joksuilla.
 
vierailija
Jotenkin Hollywood on mullekin turn off vaikka ei musiikin kuunteluun vaikutakaan. En tiedä miksi. Se vain edustaa sellaista tiettyä pinnallisuutta. Ja jotenkin tulee tästä olo, että B pyrkii eteenpäin (anteeksi sanavalinta) uusiin piireihin. Ei aina se kiinnostavin voi olla se porukan tunnetuin. Tietty jos ei ala tuolla hengata ja verkostoitua niin voin myöntää olleeni väärässä. Turha nyt alkaa vastailla ja loukkaantua tästä minulle, en mahda näille fiiliksille mitään..
Tottahan se on, että Bojan on viime aikoina kiinnostunut menestyneistä henkilöistä, Käärijä mukaan lukien. Viisujen myötä päässyt irti Sloveniasta ja tutustunut piireihin. Aika näyttää mikä on totuus.
 
vierailija
Mä kyllä uskon että B ja S ovat yhdessä, on niin paljon merkkejä ollut aikaisemminkin siihen suuntaan. K/B on vaan pieni osa kaikkea, mutta uskon esim. että kiehnäys-show loppui Bojanin aloitteesta uuden suhteen takia.

Jos suhde on, niin toivotaan että kestää, etäsuhteet ei ole ikinä helpoimmasta päästä mutta kyllä niitä onnistuukin.

Yhdysvaltoihin ehkä yrittäisivät joo ainakin jonkin verran, jos/kun se mahdollistaisi Yhdysvalloissa oleskelua, mutta en kyllä usko että mitään suuria linjoja bändin tulevaisuudesta tehtäisiin sen perusteella missä yhden jäsenen tyttöystävä asuu tai tekee töitä.
 
vierailija
Nääkin kaikki on vain ihmisiä julkkisstatuksesta huolimatta. Armoa siis Baby Lasangalle, joka ei varmastikaan oo tajunnut, että Bojanin tyttöystävästä ei saisi puhua. Ja armoa Bojanille, hänellä on täysi oikeus rakastua, vaikka sitten amerikkalaiseen tähteen. Ei varmasti ole helppoa ylläpitää tuoretta etäsuhdetta eri mantereilla ja kaikkien työkiireiden keskellä, jos sellainen nyt siis heidän välillään on.
 
vierailija
Kyllä tämä ”paljastus” vaikuttaa munkin fiilikseen. En mä halua tietää mitään kenenkään yksityiselämästä, enkä varsinkaan seurusteluista. Ja tuo amerikkalaisuus, eihhhhh 🙈
 
vierailija
Pelkään menettäväni joksut täältä Amerikkaan, totta kai se vaikuttaa mun fiilikseen. En myöskään pidä jenkkikulttuurista ja siitä mitä se edustaa.
Mitä jenkkikulttuuri sulle edustaa? Oiskohan sulla nyt kuitenkin vähän kapea käsitys Amerikasta, kun siellä kuitenkin käytännössä on ihan äärestä laitaan erilaista kulttuuria, erilaisia arvoja jne, kaikki osavaltiot on vähän erilaisia. Oletko käynyt jenkeissä koskaan?
 
vierailija
Täällä mennään nyt kyllä niiiiin paljon asioiden edelle, että hei nyt vähän jäitä hattuun. Joksuilta on syksyllä tulossa levy, jolla on vain 2-3 enkunkielistä biisiä. Hyvin kaukana ollaan mistään jenkkimeiningistä.
Joo todellakin. Mutta tuo on ihan selvää että se on tuo sama pyrkyritrolli joka aloitti taas tuon jutun. Voihan siihen joku muukin välillä liittyä mukaan, mutta näkeehän tuon kilometrin päähän että tuo on taas tuota samaa. Oikein odottaa kaikkia tilaisuuksia milloin taas saa sanoa b:tä pyrkyriksi. Tosi rasittavaa kun monet hyvät keskustelut menee ihan sivuraiteille tuon takia.
 
vierailija
Mulla ei oo mitään hätää. Rakastan Kärppää ja odotan kesän keikkoja, levyä ja Joostin kanssa yhteisbiisiä. Joost puhui tänään niin kauniisti Kärpästä UMK instassa ja sanoi veljekseen ja kehui kuin sydämellinen K on. Ihana K 💚
 
vierailija
Hohhoijaa nyt, tottakai kaikki bändit tekee uraa missä vaan pystyy. Onko sinusta Blind Channel wannabe-amerikkalainen bändi tai Käärijä wannabe-japanilainen jos menee sinne kiertueelle? Vastaan puolestasi että eivät ole, olis pelkästään hienoa jos uramahdolllisuuksia aukeais niilläkin suunnilla. Sama juttu joksuilla.
Harva taitaa kuitenkaan mennä uusille markkinoille ihmissuhteiden kautta. Yleensä se on musiikki ja kysyntä miksi sinne mennään. Niinkuin BC ja K esimerkeissäkin. Tuo kommenttisi kuulostaa ihan siltä kuin B tekisi uraa S:n kautta Jenkeissä. En usko, että Jokerit Jenkeissä menestyy vaikka B:lla olisi julkkistyttöystävä sieltä, vaan heidän pääasiallinen markkina taitaa edelleen olla Balkan jos hittejä sinne pystyvät tekemään.
 
vierailija
Kyllä tämä ”paljastus” vaikuttaa munkin fiilikseen. En mä halua tietää mitään kenenkään yksityiselämästä, enkä varsinkaan seurusteluista. Ja tuo amerikkalaisuus, eihhhhh
Mun fiilikseen vaikuttaa lähinnä se, että tiedän kaikkien jauhavan tästä jutusta seuraavan kuukauden päivät vaikka oikeasti mitään materiaalia juteltavaksi ei edes ole. B ja S ei todellakaan tule postaamaan yhtään mitään tästä. Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään suhdestatus ja nyt sen ruotimista joutuu sietämään entistä enemmän.
 
vierailija
Voihan nyt tsiisus teitä joitakin!!! Mun fanitukseen ei ainakaan vaikuta yhtään mitkään tyttö- tai poikaystävät! Onhan Käärijälläkin kumppanin, miksei Bojanilla saisi olla?!!?
 
vierailija
Ei kaikki tunnetut näyttelijät automaattisesti ole pinnallisia. Ei kannata yleistää. Ihmisiä hekin on, esim. S lähtöisin ihan tavallisesta perheestä. Ja S asuu siis Nykissä, eikä LA:ssa. Verkostoituminen ei myöskään ole paha asia, se on musabisneksessä tärkeää.
Ei tietenkään, mutta Hollywood on. Se on tosi ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen paikka. Jos siellä vietät aikaa niissä piireissä tai työskentelet niin siihen samaan muottiin sinunkin pitää mennä.
 

Yhteistyössä