K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei varmasti K malta muutamaan vuoteen rauhoittua siis "normielämään". B sanoi viime kesän haastattelussa, että 7 vuoden päästä hänellä on kaksi lasta. Kaunis ajatus, mutta ei varmaan ihan realistinen nuorelle muusikolle. Ei taida olla ihan käsitystä, että mitä se perhe-elämä vaatii, pienten lasten yhdistäminen keikkaelämään ei vaan toimi.
Onhan naisartistitkin tehneet lapsia uransa aikana. Kyllä se onnistuu, jos vain haluaa.
 
vierailija
Pyhis pn aviksessa.

Niin mullekkin. Tuli Erikan rinnoista mieleen isot meijerit.
Ei seksikkyyttä nähnytkään Erikan rinnat, sen paremmin kuin muukaan olemus.
Päälleliimattua, Keinotekoista muovia.
Ei mitään aitoa.
Mun mielestä jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Kaikkia ei voi miellyttää. Itse en kauheasti pidä huulten täytteistä, koska ne näyttää usein niin epäaidoilta, mutta moni on varmaan eri mieltä mun kanssa tästä asiasta.
 
vierailija
Ei varmasti K malta muutamaan vuoteen rauhoittua siis "normielämään". B sanoi viime kesän haastattelussa, että 7 vuoden päästä hänellä on kaksi lasta. Kaunis ajatus, mutta ei varmaan ihan realistinen nuorelle muusikolle. Ei taida olla ihan käsitystä, että mitä se perhe-elämä vaatii, pienten lasten yhdistäminen keikkaelämään ei vaan toimi.
Eipä sitä monellakaan ole käsitystä, ennen kuin sen itse kokee.
 
vierailija
Mitenhän heillä menee palkkiot? Meneekö tasan? B tietysti tehnyt suuren osan musiikista. Saako haastatteluista tai tv-ohjelmista palkkioita?
Luulis että nostavat kaikki yhtä suurta palkkaa firman tililtä jonne menee keikkapalkkiot ja muut tulot. Rojaltit menee uusista biiseistä vissiin nyt tasan kun laittavat biisit kaikkien nimiin. Aiemmista taisi olla suurin osa Boitsun nimissä paitsi ne muutamat Krisin osuuksista.
 
vierailija
Mun mielestä jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Kaikkia ei voi miellyttää. Itse en kauheasti pidä huulten täytteistä, koska ne näyttää usein niin epäaidoilta, mutta moni on varmaan eri mieltä mun kanssa tästä asiasta.
Erika saa olla mikä on, enemmän häiritsi ne paljaat takapuolet. Tuli mieleen, että nyt mentiin muutama vuosikymmen takapakkia.
 
vierailija
Pmmp tytöt eikö ne keikkailleet lapset mukana?
Tuohan on ihan Erikan tyyliä mitä nähtiin. Omilla keikoillaan aina joko tissit tai hanuri esillä, että ihan varmaan Kärtsästä huolimatta ne hinkit olis heiluneet. Ja nuo tanssijoiden asut niitähän näkee naisartistienkin lavoilla samanlailla persposket paljaana tanssijoita. Tuskin on mikään Kärtsän tuleva imago sen kummemmin.
 

Yhteistyössä