vierailija
Taitaa olla tärkeintä että on joku vaki nainen. Jatkuvasti olemassa.
Ajoitus kymppi nykyiseltä.
Sehän on avoimesti tämän myöntänyt, ettei osaa olla yksin.Taitaa olla tärkeintä että on joku vaki nainen. Jatkuvasti olemassa.
Onhan naisartistitkin tehneet lapsia uransa aikana. Kyllä se onnistuu, jos vain haluaa.Ei varmasti K malta muutamaan vuoteen rauhoittua siis "normielämään". B sanoi viime kesän haastattelussa, että 7 vuoden päästä hänellä on kaksi lasta. Kaunis ajatus, mutta ei varmaan ihan realistinen nuorelle muusikolle. Ei taida olla ihan käsitystä, että mitä se perhe-elämä vaatii, pienten lasten yhdistäminen keikkaelämään ei vaan toimi.
No nyt on mustasukkainen Kärtsä pistänyt donnansa kaappiin. Ettei kukasn vaa vie.Mulle ihan se ja sama vaikka olisi Sauli Niinistön ex. Ihmisellä saa olla deittailu historiaa, ei sitä tarvitse kaapissa elää.
Mun mielestä jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Kaikkia ei voi miellyttää. Itse en kauheasti pidä huulten täytteistä, koska ne näyttää usein niin epäaidoilta, mutta moni on varmaan eri mieltä mun kanssa tästä asiasta.Pyhis pn aviksessa.
Niin mullekkin. Tuli Erikan rinnoista mieleen isot meijerit.
Ei seksikkyyttä nähnytkään Erikan rinnat, sen paremmin kuin muukaan olemus.
Päälleliimattua, Keinotekoista muovia.
Ei mitään aitoa.
Eipä sitä monellakaan ole käsitystä, ennen kuin sen itse kokee.Ei varmasti K malta muutamaan vuoteen rauhoittua siis "normielämään". B sanoi viime kesän haastattelussa, että 7 vuoden päästä hänellä on kaksi lasta. Kaunis ajatus, mutta ei varmaan ihan realistinen nuorelle muusikolle. Ei taida olla ihan käsitystä, että mitä se perhe-elämä vaatii, pienten lasten yhdistäminen keikkaelämään ei vaan toimi.
Luulis että nostavat kaikki yhtä suurta palkkaa firman tililtä jonne menee keikkapalkkiot ja muut tulot. Rojaltit menee uusista biiseistä vissiin nyt tasan kun laittavat biisit kaikkien nimiin. Aiemmista taisi olla suurin osa Boitsun nimissä paitsi ne muutamat Krisin osuuksista.Mitenhän heillä menee palkkiot? Meneekö tasan? B tietysti tehnyt suuren osan musiikista. Saako haastatteluista tai tv-ohjelmista palkkioita?
Erika saa olla mikä on, enemmän häiritsi ne paljaat takapuolet. Tuli mieleen, että nyt mentiin muutama vuosikymmen takapakkia.Mun mielestä jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Kaikkia ei voi miellyttää. Itse en kauheasti pidä huulten täytteistä, koska ne näyttää usein niin epäaidoilta, mutta moni on varmaan eri mieltä mun kanssa tästä asiasta.
Toki on käyty ja varmasti on välillä riitoja jne. mutta uskon että siitä huolimatta he ovat tiivis yhteisö ja tulevat keskenään toimeen.K:han jutteli siinä Hesarin haastattelussa, että kipeitä neuvotteluja käyty.
Ei kait ihan nyt niin, että joku vaki nainen.Taitaa olla tärkeintä että on joku vaki nainen. Jatkuvasti olemassa.
Seuraavaksi toples- tanssijattaret lauteille. Erika ekana.Erika saa olla mikä on, enemmän häiritsi ne paljaat takapuolet. Tuli mieleen, että nyt mentiin muutama vuosikymmen takapakkia.
Loppujen lopuksi harva nuori osaa olla ja elää yksin.Sehän on avoimesti tämän myöntänyt, ettei osaa olla yksin.
Kaikki tulee aina uudestaan muotiin. Eikö just ollut 90 luku muotia.Erika saa olla mikä on, enemmän häiritsi ne paljaat takapuolet. Tuli mieleen, että nyt mentiin muutama vuosikymmen takapakkia.
Paljas pylly on kylläkin ihan tämän vuosikymmenen trendi, esim. brasilialaiset bikinialaosat on olleet todella suosittuja jo jonkin aikaa.Erika saa olla mikä on, enemmän häiritsi ne paljaat takapuolet. Tuli mieleen, että nyt mentiin muutama vuosikymmen takapakkia.
Laita se kuva näkyviin. Pliis.Onpa kaunis ja onnellisen näkönen tossa emma-gaalan kuvassa. Upea pari!
Siitä huolimatta voi rakastaa sitä kumppaniaan. Demiseksuaalisuus yhdistetty siihen ettei osaa olla yksin kuulostaa jotenkin hankalalta yhtälöltä?Sehän on avoimesti tämän myöntänyt, ettei osaa olla yksin.
Sitten näiden lapset avautuu myöhemmin lehdissä siitä, kun isä tai äiti ei ollut koskaan kotona.Onhan naisartistitkin tehneet lapsia uransa aikana. Kyllä se onnistuu, jos vain haluaa.
Avokki varmaan olisi K n tapauksessa kotona, kun omaa uraa ei ole. Ja mummo hoitaa myös.Sitten näiden lapset avautuu myöhemmin lehdissä siitä, kun isä tai äiti ei ollut koskaan kotona.
Behmistä ja Kärtsästä on todella upeita kuvia yhdessä.Onpa kaunis ja onnellisen näkönen tossa emma-gaalan kuvassa. Upea pari!
Nää on ihan karmeita. Suorastaan ällöttää nähdä vieraan ihmisen takapuoli.Paljas pylly on kylläkin ihan tämän vuosikymmenen trendi, esim. brasilialaiset bikinialaosat on olleet todella suosittuja jo jonkin aikaa.
Mulla on ihan sama. En halua katsoa ihmisten takalistoja lavalla, mutta Erikan rinnat näytti hyvältä.Nää on ihan karmeita. Suorastaan ällöttää nähdä vieraan ihmisen takapuoli.
Et oo selvästikään seurannu ketään perheellistä artistia. Monilla kulkee lapset mukanakin.Sitten näiden lapset avautuu myöhemmin lehdissä siitä, kun isä tai äiti ei ollut koskaan kotona.
Vauvaa pystyykin ehkä kuljettamaan mukana, mutta keikkaelämä ei ole lapsien paikka.Et oo selvästikään seurannu ketään perheellistä artistia. Monilla kulkee lapset mukanakin.