K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta K:sta tulee vähän erilaiset puolet esiin eri ihmisten kanssa, tuossa crew ja urheilucast -porukassa on vähän enemmän sellaista äijämeininkiä, kun taas tanssijoiden ja B:n kanssa tulee sellainen herkempi ja eri tavalla nauravaisen oloinen puoli esiin. Molemmat on varmasti hänelle yhtälailla tärkeitä ystäviä ja työkavereita. Itseeni vetoaa enemmän se herkempi puoli, se on ehkä se mitä jotkut sanovat viisukäärijäksi. En kuitenkaan usko että se oli mitään esitystä, niin kuin jotkut on joskus keskustelussa pohtineet, vaan aito puoli joka on näkyvissä vain toisinaan.
Tottakai se herkkyys on osa Jereä, mutta sitten kun aletaan mennä sille linjalle, että B tuo sen parhaimman puolen esiin K:ssa, niin silloin musta aletaan menemään yli. Se herkkyys on aina ollut osa Jereä ja se tulee esille myös muissakin tilanteissa, kuin vain mitä viisuissa.
 
vierailija
No mitkä on teidän vaikutelmat b:n ja d:n välillä, romanttista vai ei? Voihan täälläkin keskustella jos ajatuksia on, turha kai näistä on vääntää tuolla toisessa ketjussa. Itsellä ei mitään lukkoon lyötyä mielipidettä, kiinnostavaa nähdä miten etenee vai eteneekö.
Mä oletan tällä hetkellä että Bojan on hetero. Ne miesläheisyydet vaan hämäsivät aluksi.
 
vierailija
Kärtsyn herkkyydestä tuli mieleen, että Joostin seurassa K:n molemmat puolet tulevat hyvin esiin. Sekä se herkkyys että äijämäisyys. Nämä kaksi sopii tosi hyvin yhteen. (En ole shippaamassa tms. vaan odotan collabia)
 
vierailija
Mä oon menossa kesällä viikoksi Sloveniaan ja manifestoin kovasti jotain yllätyskeikkaa just siiheksi. Toivon siis että ne yllättää kotimaansa fanit openstagessa myös. Multa jää nimittäin sekä Ruis että Puola väliin kun kumpanakin viikonloppuna on sukujuhlat.
 
vierailija
Mä oon menossa kesällä viikoksi Sloveniaan ja manifestoin kovasti jotain yllätyskeikkaa just siiheksi. Toivon siis että ne yllättää kotimaansa fanit openstagessa myös. Multa jää nimittäin sekä Ruis että Puola väliin kun kumpanakin viikonloppuna on sukujuhlat.
Mä luulen että ne voi hyvinkin tehdä Sloveniassa jotain pieniä yllärikeikkoja openstagen kautta. Siis niin että liput myydään tosi pienellä varoajalla jotta nimenomaan kotimaan fanit on etusijalla. Tuskin nyt pitkin kesää, mutta jonkun ainakin jotta saavat myös ne slovenialaiset fanit sinne openstageen.
 

Yhteistyössä