K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damon sai hetkeksi tuotua esiin sen heissä piilevän potentiaalin. Musta he tarvitsevat Damonin kaltaisia ihmisiä elämäänsä ja tukemaan sitä uraansa. Damon teki jotain sellaista, mihin managerit ja muut eivät ole pystyneet.
Mä tykkään Damonista mutta musta tää on liioittelua että joksut tarvitsisivat hänen, tai kenenkään muunkaan kaltaista ihmistä. Damon näki heissä sen, mitä me monet muutkin ja halusi kuvata heidät. Kuten itsekin sanoit, sen potentiaalin. Heillä on kyllä itsellään koko paketti koossa. Tottakai kaikki kokemukset muovaa ja voi tuoda rohkeutta näyttää erilaisia puolia itsestään, mutta vaikka D:n kuvat mielenkiintoisia olikin, niin ei hän ole tuonut joksuihin mitään uutta mitä heissä ei jo ennestään olisi. Ei se toimi niin. Mutta tykkäsin siis kuvista ja näkisin mielelläni myös niitä lisää jossain vaiheessa.
 
vierailija
Eli sekö sulle vain olisi keskustelua että kommentit menisi tasan?
Hyvässä keskustelussa voi ihan hyvin olla niitä harvinaisempia mielipiteitäkin. Nehän on suorastaan kiinnostavia!
No kun ei ne vastakkaiset mielipiteet kelpaa.🤣 Heti hyökätään kimppuun ja syytetään ties miestä. Jotenkin tuntuu siltä, että moni ottaa Bojanin kritisoinnin tosi herkästi.
 
vierailija
Mä tykkään Damonista mutta musta tää on liioittelua että joksut tarvitsisivat hänen, tai kenenkään muunkaan kaltaista ihmistä. Damon näki heissä sen, mitä me monet muutkin ja halusi kuvata heidät. Kuten itsekin sanoit, sen potentiaalin. Heillä on kyllä itsellään koko paketti koossa. Tottakai kaikki kokemukset muovaa ja voi tuoda rohkeutta näyttää erilaisia puolia itsestään, mutta vaikka D:n kuvat mielenkiintoisia olikin, niin ei hän ole tuonut joksuihin mitään uutta mitä heissä ei jo ennestään olisi. Ei se toimi niin. Mutta tykkäsin siis kuvista ja näkisin mielelläni myös niitä lisää jossain vaiheessa.
Olen eri mieltä. Musta he tarvitsevat sen vahvan vierailevan tähden, jotta siitä paketista tulee ehjä. Käärijä ja Damon ovat toimineet sellaisena.
 
vierailija
Mulle on jäänyt täältä mieleen kun joku vertasi bojanin käyttäytymistä vuosi sitten käärijän kanssa ja nyt damonin kanssa. Tää ei liity kumpaakaan shippiin vaan ihan bojanin reaktioon. Eli siis kun kärtsä siinä bussissa aivan ilmiselvästi vitsaili one hotel room juttujaan, bojan kiireesti korjasi että ei todellakaan ole, mutta kun Damon julkaisi heistä kuvan ja videon hellästi sylikkäin, Bojan jakoi ne stooreissaan. En siis pidä tätä merkkinä sen kummemmin suhteesta kärtsään kuin damoniinkaan, vaan lähinnä merkkinä bojanin omasta suhtautumisesta siihen mitä hänestä ajatellaan tai sanotaan. Pelkkä D ei tietenkään ole muutosta saanut aikaan, vuodessa on tapahtunut paljon, mutta varmasti hänellä on ollut suuri vaikutus.
Kuinka paljon se K:n ja B:n Viisu touhu oli ennalta suunniteltua?
 
vierailija
Siis mitä ihmettä. Kritisoin muita? Taidat sekoittaa johonkin toiseen. En ole sanonut mitään muista keskustelijoista. Tää menee vähän oudoksi nyt. Olen kirjoittanut monta kommenttia, jotka eivät ole ärsyttäneet ketään, vaan olleet osa keskustelua. Joten olen kyllä panostanut.
Olet ihan oikeassa. Joku, jonka mielestä b:llä ei ole karismaa, ei itse perustele mitenkään, vaan kritisoi muita siitä, että muut näkevät sitä. Vaaleanpunaiset lasit silmillä jne. Sitten kun perusteluja pyydettiin, hän alkoi itse syyttää muita huonosta keskustelusta. Kuka vaan näkee tuon jos selaa kommentteja taaksepäin. Kun keskustelu on pitkä, menee helposti muillakin sekaisin kuka sanoi ja mitä. Mutta tuo oli helppo nähdä kun luin ketjua vähän jäljessä. Älä välitä siis tuosta, vaan jatka vain keskustelua. Ei väliä näkeekö joku karismaa vai ei, mutta perustelu olisi toivottavaa, sen sijaan että kritisoidaan muita keskustelijoita.
 
vierailija
Ehkä vuosi on muutenkin ollut sen verran mylläkkää, että se on kasvattanut heitä ihmisenä ja saanut itsevarmuuden kukkimaan eri tavalla. Varmasti ovat tavanneet monia ihmisiä, jotka ovat jättäneet jäljen heidän elämäänsä ja Joksujen puheista päätellen Damon on osannut koskettaa heitä jollakin tasolla.
Kyllä, tämä. Varman kaikki uudet kokemukset on tuoneet jotain uutta ja muovanneet omalta osaltaan.
 
vierailija
Olet ihan oikeassa. Joku, jonka mielestä b:llä ei ole karismaa, ei itse perustele mitenkään, vaan kritisoi muita siitä, että muut näkevät sitä. Vaaleanpunaiset lasit silmillä jne. Sitten kun perusteluja pyydettiin, hän alkoi itse syyttää muita huonosta keskustelusta. Kuka vaan näkee tuon jos selaa kommentteja taaksepäin. Kun keskustelu on pitkä, menee helposti muillakin sekaisin kuka sanoi ja mitä. Mutta tuo oli helppo nähdä kun luin ketjua vähän jäljessä. Älä välitä siis tuosta, vaan jatka vain keskustelua. Ei väliä näkeekö joku karismaa vai ei, mutta perustelu olisi toivottavaa, sen sijaan että kritisoidaan muita keskustelijoita.
Vastaat sitten itsellesi.🤣
 
vierailija
Koska me ollaan lähtökohtaisesti ketjussa, jossa on paljon Bojania rakastavia ihmistä. Silloin ei saa sitä objektiivista keskustelua aikaiseksi, jos 90% on sitä mieltä, että Bojan on ihana.
Jos Bojanissa ei olisi karismaa, miksi sitten olisi niin paljon Bojania rakastavia ja hänestä kiinnostuneita ihmisiä ja keskusteluketju, missä hänestä jaksetaan puhua päivästä toiseen. Ei ketään kiinnostaisi jos hänellä ei olisi juuri sitä karismaa.
 
vierailija
Olet ihan oikeassa. Joku, jonka mielestä b:llä ei ole karismaa, ei itse perustele mitenkään, vaan kritisoi muita siitä, että muut näkevät sitä. Vaaleanpunaiset lasit silmillä jne. Sitten kun perusteluja pyydettiin, hän alkoi itse syyttää muita huonosta keskustelusta. Kuka vaan näkee tuon jos selaa kommentteja taaksepäin. Kun keskustelu on pitkä, menee helposti muillakin sekaisin kuka sanoi ja mitä. Mutta tuo oli helppo nähdä kun luin ketjua vähän jäljessä. Älä välitä siis tuosta, vaan jatka vain keskustelua. Ei väliä näkeekö joku karismaa vai ei, mutta perustelu olisi toivottavaa, sen sijaan että kritisoidaan muita keskustelijoita.
Ihan ohiksena. Miten voi perustella sitä, ettei näe karismaa jossakin ihmisessä? Ei sen karisman näkijät osaa sen paremmin perustella omaakaan mielipidettään. Täällä on monia kommentteja, etkä tiedä, että kuka on kirjoittanut ja mitä. Itse esim. kirjoitin niin, että sitä karismaa joko on tai ei ole ja se ei ole riippuvainen hiuksista tai vaatteista. Itse en näe karismaa ja kuumuutta Bojanissa.
 
vierailija
No kun ei ne vastakkaiset mielipiteet kelpaa.🤣 Heti hyökätään kimppuun ja syytetään ties miestä. Jotenkin tuntuu siltä, että moni ottaa Bojanin kritisoinnin tosi herkästi.
Et sinä varmaan saakaan ketään muuttamaan mieltään, jos siis sitä tarkoitat mielipiteen kelpaamisella. Mutta kyllähän keskusteluun kuuluu se haastaminenkin, eli jos esität jonkin väitteen niin totta kai toiset voivat siihen tarttua jos haluavat kuulla perusteluja, etenkin jos kyse on kritisoinnista.
 
vierailija
Et sinä varmaan saakaan ketään muuttamaan mieltään, jos siis sitä tarkoitat mielipiteen kelpaamisella. Mutta kyllähän keskusteluun kuuluu se haastaminenkin, eli jos esität jonkin väitteen niin totta kai toiset voivat siihen tarttua jos haluavat kuulla perusteluja, etenkin jos kyse on kritisoinnista.
Keskustelu ei ole hedelmällistä, koska joku teistä Bojanisteista lähtee aina tälle linjalle. Ei anneta edes tilaisuutta kritisoinnille, vaan se tyrmätään heti.
 
vierailija
Jos Bojanissa ei olisi karismaa, miksi sitten olisi niin paljon Bojania rakastavia ja hänestä kiinnostuneita ihmisiä ja keskusteluketju, missä hänestä jaksetaan puhua päivästä toiseen. Ei ketään kiinnostaisi jos hänellä ei olisi juuri sitä karismaa.
Pienen piirin juttu. Samoin K&B fandom. Ne keskustelijat ovat keskittyneet näihin tiettyihin ketjuihin ja esim. tumppuun. Suurinta osaa ihmisistä tuskin edes kiinnostaa nämä aiheet.
 
vierailija
Onhan se helpompaa käydä keskustelua alustoilla, joissa ihmiset ovat oikeasti eri mieltä asioista. Keskustelu ei ole musta silloin mitenkään hyvää, jos kaikki vaan komppaavat toistensa mielipiteitä Bojanin karismasta.
Eli haluaisit keskustella vain siellä, missä olisi enemmän samaa mieltä olevia kuin itse olet? Sitten kun keskustelu olisi sinulle sopiva, eli vähintään puolet tai enemmän ei näkisi sitä karismaa, voisit sanoa että kun on niin paljon eriäviä kommentteja, sitä karismaa ei ole. Tuolla tavalla keskustelussa ei siis voi mitenkään tulla sellaista lopputulosta, että sitä karismaa olisikin.
 
vierailija
Ihan ohiksena. Miten voi perustella sitä, ettei näe karismaa jossakin ihmisessä? Ei sen karisman näkijät osaa sen paremmin perustella omaakaan mielipidettään. Täällä on monia kommentteja, etkä tiedä, että kuka on kirjoittanut ja mitä. Itse esim. kirjoitin niin, että sitä karismaa joko on tai ei ole ja se ei ole riippuvainen hiuksista tai vaatteista. Itse en näe karismaa ja kuumuutta Bojanissa.
No ilman perustelemista ei ole keskusteluakaan, jota tässä kuitenkin on toivottu. Eli jos vaan haluaa sanoa että bojanissa ei ole karismaa ilman sen kummempia selittelyjä, täytyy kyllä kestää sekin että toiset sanovat sitä karismaa olevan. Kummastakaan mielipiteestä ei myöskään tule yhtään sen objektiivisempaa millään muulla foorumillakaan.
 
vierailija
Keskustelu ei ole hedelmällistä, koska joku teistä Bojanisteista lähtee aina tälle linjalle. Ei anneta edes tilaisuutta kritisoinnille, vaan se tyrmätään heti.
Mutta täytyyhän se kritiikki aina perustella, eihän se muuten mitään keskustelua ole. Vai mitä nyt oikein tarkoitat keskustelulla? Sitä että saat sanoa oman mielipiteesi ja muut olisivat samaa mieltä?
 
vierailija
No ilman perustelemista ei ole keskusteluakaan, jota tässä kuitenkin on toivottu. Eli jos vaan haluaa sanoa että bojanissa ei ole karismaa ilman sen kummempia selittelyjä, täytyy kyllä kestää sekin että toiset sanovat sitä karismaa olevan. Kummastakaan mielipiteestä ei myöskään tule yhtään sen objektiivisempaa millään muulla foorumillakaan.
Onhan se mielenkiintoisempaa käydä keskustelua alustoilla, joiden fanipohja ei ole niin homogeeninen. Siellä saa enemmän irti ihmisten näkemyksistä.
 

Yhteistyössä