K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näissä mun mielestä just onkin se iso ero kun esiintyjät ovat tilanteessa jossa joko esiinnytään (lavalla tai haastattelijalle) tai sitten ollaan jossain pippaloissa. Niistä en päättelisi yhtään mitään. Mutta just nuo tollaset tilanteet joissa ollaan ihan vaan omalla porukalla on vähän haastavampia. Se koskettelu voi silloin tietenkin olla ihan vaan leikkiä ja pelleilyä, mutta siinä on aina paljon suurempi riski ylittää toisen rajat, kun tilanteeseen ei lähtökohtaisesti liity mitään showta tai esiintyjän roolia.

Oon itse tuollainen helposti syliin ja haliin änkeävä ja oon varmasti tehnyt tollasia hyvin samanlaisia juttuja kuin bojan. Tiedän että mun käytöksestä on myös luettu asioita joita en ole ajatellut siihen sisältyvän, mutta toisaalta olen myös vähän sen "maineeni" varjolla pystynyt lähestymään ihmisiä joista olen ollut kiinnostunut. Ikinä en ole kuitenkaan halunnut ylittää kenenkään rajoja! Olen ihan samaa mieltä siitä että siinä sohvaklipissä on runsaasti huumoria mukana. Kuitenkaan sellaista ei voi tehdä ihan kelle hyvänsä eikä missä tahansa tilanteessa, ja siksi minusta on huomionarvoista että noin lyhyessä ajassa heillä on jo tuollaiset välit.
Oon vähän samanlainen kuin sä. Musta on tullut hiukan varovaisempi kuin mitä olin esim. 19 vee, koska kun oot luonteeltasi sosiaalinen halityyppi, niin sut saatetaan tulkita väärin. Ehkä yks asia mikä mua tässä shippauksessa häiritsee on se, että poikien/miesten välinen läheinen kanssakäyminen halutaan romantisoida. Mä kaipaisin sitä, että miesten välinen läheisyys normalisoituisi enemmän ja ettei siitä nousisi näin suurta haloota.
 
vierailija
Koko ajan oli tiedossa myös Kn gf. Miksei se vaikuttanut teidän harhaluuloihin?
Oli oletus, että hän jää matkan varrelle jossain vaiheessa. Kyllä hänen olemassaolonsa oli mulla mielessä koko ajan, mutta eihän se sitä estänyt, ettei voisi kuvitella tilanteen muuttuvan. Ja kun oli näkevinään B ja K väleissä jotain elämää suurempaa, niin on helppo uskoa muutokseen. Sitä paitsi K itse käytöksellään ei parantanut tilannetta. Joksujen viime keikat Suomessa pudotti mut lopullisesti maan pinnalle. Ja Damonin ja Sadien ilmestyminen kuvioihin toi uutta perspektiiviä. K ja B ei ollutkaan ainutlaatuinen suhde
 
vierailija
Kävin pitkästä aikaa puutarhassa ja siellä oli koominen ficci. Kolmekymppinen mies laitetaan puhumaan teinitytön suulla. Ja shipparit ilmeisesti tykkää.
ficcien (ei ainoastaan B ja K ) teemat on joskus sellaisia, että pakko pudistaa niille vaan päätä. Kaikille niille kinky jutuille on kuitenkin omat lukijansa. Mä yleensä hyppään yli, jos aiheena on i*sesti tai mies raskaana. Eivät ole mun juttuja.
 
vierailija
Oli oletus, että hän jää matkan varrelle jossain vaiheessa. Kyllä hänen olemassaolonsa oli mulla mielessä koko ajan, mutta eihän se sitä estänyt, ettei voisi kuvitella tilanteen muuttuvan. Ja kun oli näkevinään B ja K väleissä jotain elämää suurempaa, niin on helppo uskoa muutokseen. Sitä paitsi K itse käytöksellään ei parantanut tilannetta. Joksujen viime keikat Suomessa pudotti mut lopullisesti maan pinnalle. Ja Damonin ja Sadien ilmestyminen kuvioihin toi uutta perspektiiviä. K ja B ei ollutkaan ainutlaatuinen suhde
Musta on jännä miten shipparien keskuudessa on aina vähätelty ja vähätellään k:n parisuhdetta. En nyt tarkoita tätä kommentoijaa vaan yleisesti tuota ajatusta, että gf on joku joka toivottavasti ”jää matkan varrella”. Kaikkea muuta pelleileilyä yms. B:n kanssa pidetään jotenkin todellisempana, ainutlaatuisena ja ”oikeina” tunteina kuin toisen selkeästi tärkeää ja vakiintunutta parisuhdetta, jota halutaan pitää yllä maksimoimalla yhdessäoloaika tilanteessa, jossa toisella on jatkuvasti töitä. Eikö tuo ole juuri todiste k:lle oikeasti tärkeästä ihmisestä ja todellisista tunteista?
 
vierailija
Musta on jännä miten shipparien keskuudessa on aina vähätelty ja vähätellään k:n parisuhdetta. En nyt tarkoita tätä kommentoijaa vaan yleisesti tuota ajatusta, että gf on joku joka toivottavasti ”jää matkan varrella”. Kaikkea muuta pelleileilyä yms. B:n kanssa pidetään jotenkin todellisempana, ainutlaatuisena ja ”oikeina” tunteina kuin toisen selkeästi tärkeää ja vakiintunutta parisuhdetta, jota halutaan pitää yllä maksimoimalla yhdessäoloaika tilanteessa, jossa toisella on jatkuvasti töitä. Eikö tuo ole juuri todiste k:lle oikeasti tärkeästä ihmisestä ja todellisista tunteista?
Ehkä sekin vaikuttaa että tähän todellisen suhteen toiseen osapuoleen ei ole mitään kosketusta. Häneen voi itse kukin sijoittaa haluamiaan ominaisuuksia. Emmekä ole omin silmin nähneet miten hyvin heillä menee, sen sijaan näemme hiplaamista B n kanssa ja vihjailevia viestejä. Myös tuo erikoinen kuurupiilo K lla avokin suhteen voi olla yksi tekijä. Itse en unohtanut gf n olemassaoloa, mutta olihan tämä koko kuvio hämmentävä. Onneksi nyt alkavat käyttäytyä kuin ystävät, luulen.
 
vierailija
No eihän K:lla vielä ole tuon kumppanin kanssa vielä kovinkaan pitkä aika yhdessäoloa, ei olisi mitenkään ihmeellistä, jos se päättyisi, voihan sitä toivoakin, ettei se kestä
 
vierailija
Yks on vielä tämä top bottom asetelma, johon monet heterot suhtautuu tosi stereotyyppisesti ja kaikki nähdään jotenkin anaalikeskeisenä.
Tästä oli mielestäni joskus vauvalla jotain juttua johon osallistui homo(ja) ja jotenkin jäi sellainen mielikuva sivusta seurattuna että homot hiljenivät kun se jotenkin oli siitä bottom vai top aiheesta ja ihan kuin ei olisi muuta vaihtoehtoa. Hitsi kun en muista tarkemmin mutta tuntui että lopulta eivät halunneet enää osallistua. Vai olikohan se jotenkin siitä onko nimimerkkihomot toppeja vai bottomeja. No en muista enää vaan jäi vain mieleen se hiljeneminen asiasta.
 
vierailija
Osaatko suositella jotakin, jos vaikka kahden miehen väliset valtasuhteet tai kokoerot kiinnostaa? Ja mielellään niin, että näyttelijät on nuorekkaan näköisiä, eikä mitään 60-vuotiaita setämiehiä.
Kaveri katsoi joskus hubista semmoisen pätkän missä taustajuonena oli joku elinsiirtohomma (organ donor) ja siinä oli ainakin jonkinlainen koko ero ja jonkinlaista tunnetta tai juontakin. Oli kolmen kimppa. Tai mistäpä minä tiedän mutta näin kaveri kertoi.
 
vierailija
Tästä oli mielestäni joskus vauvalla jotain juttua johon osallistui homo(ja) ja jotenkin jäi sellainen mielikuva sivusta seurattuna että homot hiljenivät kun se jotenkin oli siitä bottom vai top aiheesta ja ihan kuin ei olisi muuta vaihtoehtoa. Hitsi kun en muista tarkemmin mutta tuntui että lopulta eivät halunneet enää osallistua. Vai olikohan se jotenkin siitä onko nimimerkkihomot toppeja vai bottomeja. No en muista enää vaan jäi vain mieleen se hiljeneminen asiasta.
Ei ainakaan täysin vaiettu minä muistan hyvin mikä kukakin nimimerkillinen on top vai bottom
 
vierailija
Ei ainakaan täysin vaiettu minä muistan hyvin mikä kukakin nimimerkillinen on top vai bottom
Kun sitä just en muista mikä se juttu oli mutta muistan että joku kommentoi siihen lopuksi tyyliin että kyllä on ok jutella tästä ja seks. vähemmistöjen ei pitäisi olla niin nipoja. Ei tietenkään noin mutta vähän jäi sellainen muistikuva että heterot väänsivät homojen jutuista.
 
vierailija
Tästä oli mielestäni joskus vauvalla jotain juttua johon osallistui homo(ja) ja jotenkin jäi sellainen mielikuva sivusta seurattuna että homot hiljenivät kun se jotenkin oli siitä bottom vai top aiheesta ja ihan kuin ei olisi muuta vaihtoehtoa. Hitsi kun en muista tarkemmin mutta tuntui että lopulta eivät halunneet enää osallistua. Vai olikohan se jotenkin siitä onko nimimerkkihomot toppeja vai bottomeja. No en muista enää vaan jäi vain mieleen se hiljeneminen asiasta.
Vähän tätä sivuten, mulle on oikeastaan vasta nyt fanficcien kautta selvinnyt miten olennainen osa seksuaalista nautintoa eturauhanen on. Tai voisi olla. Olen kyllä harrastanut seksiä miesten kanssa jotka ovat toivoneet jonkinlaista kontaktia peräaukkonsa tai välilihan alueella, mutta kukaan ei ole ainakaan riittävän suoraan kehdannut pyytää sen enempää. Kun olen nyt etsinyt tietoa asiasta, on ollut aika iso pettymys huomata, että eturauhasesta löytyy suomeksi lähinnä sen suurenemiseen tai syöpään liittyvää infoa. Yksi kiinnostava opas sentään on hivpointin sivuilla. Tämä on varmasti monille miehille tosi hankala aihe, ja se ansaitsisi varmasti avoimempaa puhetta seksuaalikasvatuksessa. On oikeastaan aika käsittämätöntä, että tällainen nautinnon keino on useimmille miehillekin ihan tuntematon, ja että siihen liittyy valtavasti turhaa leimaa ja häpeää.
 
vierailija
Samaa mieltä. Mikään ei viittaa siihen, että Joksuilla tai Bojanilla olisi mikään kiire Damonia tapaamaan Lontooseen. Kai sen saa nyt sanoa ilman, että tullaan syyttelemään liian paksuista shippilaseista.
-eri eri
Sanoa saa, mutta eihän se Damon taida edes olla nyt lontoossa niin turhapa sinne olisi mennä tapaamisen toivossa. Ja siis kai ne kaikki osapuolet silti työasiansa hoitavat vaikka tapaamista johonkin hamaan tulevaisuuteen suunnittelisivatkin.
 

Yhteistyössä