K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en nyt tykkää näistä K uusista melodisista osuuksista kotkotissa. Kiitos ja anteeksi tämä täysin random heitto. Toivoin että vihdoinkin olisi tullut sitä vanhemman tuotannon tyylistä.
Sama. En pysty kuuntelemaan sitä biisiä, vaan on pakko pistää pois ensi tahtien jälkeen, koska hämää se laulu siinä, kun odotin, että tulee sen jatkot-kot-kot tyyppistä musaa ja sit onkin tuollaista hempeää.
Mutta odotan vielä millainen itse kokonaisuus on, ja ovatko nuo osuudet todellakin samassa kappaleessa ja miten, ennen kuin tuomitsen. Voihan se olla että en nyt vain käsitä taaskaan, mitä sieltä tulee.
 
vierailija
Niinpä, on olleet tuollaisia jo kauan, ennen mitään viisujuttuja tai muita. Eikä tuo varmasti ole Sloveniassa ollut kaikkien mielestä mikään plussa. Ihana että uskaltavat olla just omanlaisiaan eivätkä taivu muotteihin.
Mutta siellä päinhän tietynlainen miesten välinen läheisyyshän on normaalia olematta homoa tai seksuaalista toisin kuin täällä.
 
vierailija
Mutta siellä päinhän tietynlainen miesten välinen läheisyyshän on normaalia olematta homoa tai seksuaalista toisin kuin täällä.
Tietynlainen läheisyys kyllä, mutta joksut ei ihan edusta sitä. Siis kaveria kyllä kaulaillaan, voidaan pussata poskelle ja taputtaa pyllylle. Mutta ei siellä miehet istu sylikkäin, pidä toisiaan lanteilta, hivele toistensa paljasta rintaa jne. Eli joksut venyttää tuota läheisyyden ja koskettelun perinnettä kyllä hyvin pitkälle.
 
vierailija
Tietynlainen läheisyys kyllä, mutta joksut ei ihan edusta sitä. Siis kaveria kyllä kaulaillaan, voidaan pussata poskelle ja taputtaa pyllylle. Mutta ei siellä miehet istu sylikkäin, pidä toisiaan lanteilta, hivele toistensa paljasta rintaa jne. Eli joksut venyttää tuota läheisyyden ja koskettelun perinnettä kyllä hyvin pitkälle.
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä, mistä tuossa jokereitten runsaassa läheisyydessä on kyse. Jos se ei ole esitystä, eikä myöskään edusta paikallista läheisyyskulttuuria. Onko siis osunut samaan bändiin viisi miestä, joilla on hieman tavallisuudesta poikkeava tapa olla yhdessä.
 
vierailija
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä, mistä tuossa jokereitten runsaassa läheisyydessä on kyse. Jos se ei ole esitystä, eikä myöskään edusta paikallista läheisyyskulttuuria. Onko siis osunut samaan bändiin viisi miestä, joilla on hieman tavallisuudesta poikkeava tapa olla yhdessä.
No esitystähän se nimenomaan on vai luuletko, että esim. B himoaa Kris:in peppua oikeasti
 
vierailija
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä, mistä tuossa jokereitten runsaassa läheisyydessä on kyse. Jos se ei ole esitystä, eikä myöskään edusta paikallista läheisyyskulttuuria. Onko siis osunut samaan bändiin viisi miestä, joilla on hieman tavallisuudesta poikkeava tapa olla yhdessä.
Kyllä. Ei kai ne muuten niin hyvin tulisikaan toimeen. Ja onhan ne ihan suoraan sanoneetkin asiasta haastattelussa, että se koskettelu on vain kaverillista ja tykkäävät siitä.
 
vierailija
Eikö K voi jo luopua tuosta ikivihreästä.
Ja roikkumisesta tossa viisuhopeessa.
Menee Malmöön, ei mene.
Mitä hiton välii.
Fönäri ja Henkka ovat suomalaisten edustajia tänävuonna.
He ovat upeita.
Katselen heidän juttujaan tiktokista ja instasta
K kotkottakoon muualla.
Vaikja Vantaalla.
 
vierailija
Kyllä. Ei kai ne muuten niin hyvin tulisikaan toimeen. Ja onhan ne ihan suoraan sanoneetkin asiasta haastattelussa, että se koskettelu on vain kaverillista ja tykkäävät siitä.
Totta kai on osunut samanhenkiset ihmiset samaan bändiin, eihän se muuten toimisi. Ne on jo ihan varhaisissa kuvissa kiinni toisissaan, eli ei sitä läheisyyttä nyt mihinkään euroviisuhuomioon ainakaan ole liimattu. Ei kaikki ole esitystä tai kulttuuriperintöä, totta kai kaveriporukoilla on omia juttujaan.
 
vierailija
Sama. En pysty kuuntelemaan sitä biisiä, vaan on pakko pistää pois ensi tahtien jälkeen, koska hämää se laulu siinä, kun odotin, että tulee sen jatkot-kot-kot tyyppistä musaa ja sit onkin tuollaista hempeää.
Mutta odotan vielä millainen itse kokonaisuus on, ja ovatko nuo osuudet todellakin samassa kappaleessa ja miten, ennen kuin tuomitsen. Voihan se olla että en nyt vain käsitä taaskaan, mitä sieltä tulee.
Onhan CCC: ssäkin kaksi erilaista osiota, miksei tässäkin ?
 
vierailija
CCCsäkin itse tykkään siitä alusta enkä niinkään siitä lopusta. Ehkä siksi nämä uudet ei nyt ole olleet niin omaan mieleeni. Mutta minäkin odottelen vielä sitä koko biisiä ennen kuin anna lopullisen mielipiteeni.
 

Yhteistyössä