K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistakaa tämä ketju on No rules!!!
Kyllä täällä säännöt on. Ekan viestin mukaan toimitaan. Vtuttaa kun tänne ängetään kaikkea paskaa vaikka sille on omat ketjunsa. Tää ei oo mikään pervojen puutteessa olevien ketju, vaan täällä on tarkoitus kritisoida shippaamista ja pysyä realismissa. Homo-petteri voi perustaa ihan oma homostelu-ketjunsa.
 
vierailija
Kyllä täällä säännöt on. Ekan viestin mukaan toimitaan. Vtuttaa kun tänne ängetään kaikkea paskaa vaikka sille on omat ketjunsa. Tää ei oo mikään pervojen puutteessa olevien ketju, vaan täällä on tarkoitus kritisoida shippaamista ja pysyä realismissa. Homo-petteri voi perustaa ihan oma homostelu-ketjunsa.
Hitto kun on pakko mennä nukkumaan. Mielelläni jäisin seuraamaan sun räyhäämistä.
 
vierailija
Mull on vaan ikävä Bojania.
Oon alkanut pitämään Kärtsää jotenkin ihan hölmönä. Ts. oon aina pitänyt, mutta samalla näin hänessä jotain kivaa ja söpöäkin. Siis kun hän oli yhteyksissä Bojanin kanssa. No, nyt kun sitä ei enää ole, niin en kyllä näe noita kivoja juttuja hänessä enää. Ymmärrän ihan joo, jos joku näkee, mutta ei kyllä todellakaan ole mun teekuppi.
 
vierailija
Kyllä täällä säännöt on. Ekan viestin mukaan toimitaan. Vtuttaa kun tänne ängetään kaikkea paskaa vaikka sille on omat ketjunsa. Tää ei oo mikään pervojen puutteessa olevien ketju, vaan täällä on tarkoitus kritisoida shippaamista ja pysyä realismissa. Homo-petteri voi perustaa ihan oma homostelu-ketjunsa.
Damonia, Sadieta ja Bojania shipataan, ei oo pelkkää homostelua 🤣 Kärppyä paritetaan Anna-Liisoille.
 
vierailija
D&B näkyy selvä ihastuminen.
Mistä näet juuri D:n ja B:n ihastumisen? Mun mielestä samaa voisi väittää Krisistä. Enemmän niistä on todisteita kahdestaan olosta. En tosissani usko siis D:n ja Krisinkään suhteeseen mutta enemmän todisteita siitä kuitenkin on. Jotenkin köykäisellä meiningillä lähdetään luomaan suhteita. itse tarvitsen kyllä vähän enemmän kuin kaksi pelleilykuvaa porukassa.
 

Yhteistyössä