K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei ole kyllä mitään viitettä muuhun suuntaan, naisen kanssa seurustellut Melani, tämä kaikki muu on tukea seksuaalivähemmistöille ja tämmöset m/m jutut on muotia lavalla kuten vaikka Conor pusu
Luultavasti onkin hetero mutta tää 6-7 vuoden takainen parin kuukauden seurustelu on kyllä aika heikko perustelu. B oli itse silloin 18, Melani 17. Siis alaikäinen tyttö.
 
vierailija
Multa meni jotenkin K innostus ohi, ei nyt yhtään hetkauta nämä uudet pätkät. Mä toivoisin, että voisin intoilla tästä, mutta ei ku ei. Kai tää oli väistämätön kehitys, ensin jotkut dopamiinitasot koholla uutuudenviehätyksestä ja sitten kaikki tasaantuu. Höh.
Ei hetkauta minuakaan. Olen kuumistellut häntä aina vain Boitsun kanssa ja Boitsulle, en ole itse kiinnostunut kuin söpöstä viisukärtsästä, ja hänestäkin lähinnä ilmiönä.
 
vierailija
I just know that he probably has like an average size dick (like 14-15cm) but it still is one of the most suckable cocks in existence. Uncut, very meaty shaft, red swollen head. One of my life goals would be to suck on it like a popsicle until his balls are drier than the sahara desert. That boy deserves it!.
😳😳🤣🤣
 
vierailija
Ei hetkauta minuakaan. Olen kuumistellut häntä aina vain Boitsun kanssa ja Boitsulle, en ole itse kiinnostunut kuin söpöstä viisukärtsästä, ja hänestäkin lähinnä ilmiönä.
Mulla toistepäin. B ei yksinään kiinnosta minua yhtään, mutta D&B yhdessä taas
I just know that he probably has like an average size dick (like 14-15cm) but it still is one of the most suckable cocks in existence. Uncut, very meaty shaft, red swollen head. One of my life goals would be to suck on it like a popsicle until his balls are drier than the sahara desert. That boy deserves it!.
Näitä mä kaipaan. UMK23 ketjussa oli sentään yritystä.
 
vierailija
Mikä pettymys. Odotin enemmän kuumistelua keskustelun kuvauksen perusteella. Vaivaiset neljä sivua B:stä, eikä K:stakaan nyt ollut puhetta kuin 8 sivun ajan. Eikä mitään uusia kuvia edes tullut esiin.
 
vierailija
Mikä pettymys. Odotin enemmän kuumistelua keskustelun kuvauksen perusteella. Vaivaiset neljä sivua B:stä, eikä K:stakaan nyt ollut puhetta kuin 8 sivun ajan. Eikä mitään uusia kuvia edes tullut esiin.
Toisille tuli uusia kuvia sanotaanko nyt näin. Ja on siellä jossain JO ketjukin ja sitten vielä A.I ketju B jos sellainen taide kiinnostaa. Ja sitten paljon muitakin julkkiksia.
 

Yhteistyössä