K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Entäs tapaus Sadie. Kun ainakin jotkut oli sitä mieltä, että Bojan muuten vaan lennähti NYC iin ja koska Sadie sattumoisin myös oli siellä, niin vähän niinkuin olosuhteiden pakosta tapasivat. Kyllä mä luulen, että siinä matkassa oli tarkoituksena nimenomaan Sadien tapaaminen. Toinen vaihtoehto sitten, että myös Damon oli mukana, jolloin kuvio on erilainen ja enemmän mahdollista, että vain kavereina tapasivat.
Mun mielestä on ihan selvää että d oli mukana. Lennähti Losiin siinä vaiheessa kun sen viestinkin sinne saapumisestaan laittoi.
 
vierailija
Onko se damon siellä nyt ihan huvikseen? Selvästikään sillä ei mitään työjuttuja näytä nyt kalenterissa olevan. Se on vissiin joskus asunut siellä mut en tiedä yhtään millon.
Onhan sillä ollut niitä työjuttuja siellä, Armanille ottamiaan kuvia postasi muutama päivä sitten. Ehkä jotain on vielä sovittuna, mikä pitää siellä, mutta kalenterissa on tilaa tehdä välissä muutakin.
 
vierailija
Anteeksi mut mua rupesi naurattamaan, kun aloin miettimään, et mistä kaikista asioista ihmiset kiihottuvatkin. Kaulasuoni mainittu mut missä varvaskuolaajat on?
Päädyin kerran ihan vahingossa sellaiselle (gay)keskustelufoorumille missä oli jaettu myös ihan tavallisia varvaskuvia miesjulkkiksilta ja niitä sitten kuolailtiin kaikkien saumojen, rintalihasten ja pakaroiden ohella. Oli siellä myös K varpaat tai jalat ainakin.
 

Yhteistyössä