K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mistä sinä sen tiedät? :D vlogissa myös avautuu siitä kun slovenia on pieni maa eikä ne laita rahaa ja on vähän katkera että muut laittaa pyroihin rahaa. nehän pyrot siis on tosi kalliita
Siis se puhuu niistä pyroista siinä kohdassa missä se keksii mitä kaikkea heistä puhutaan kotimaan keskusteluissa. Ei se itse niitä pyroja sanonut kaipaavansa.
 
vierailija
Ei, vaan että olisi vaihtanut vain ne, ei mitään muuta.

Mun mielestä ne on puhuneet tosi kivasti niistä vaatteista aina, mutta voi olla että olisivat jälkiviisaudella valinneet jotain ehkä stožicen tyylistä.
Monesti asiat näkee eri tavalla kun aikaa on kulunut. Siinä pyörityksessä eivät varmasti nähneet esitystä samalla tavalla kuin nyt ja jälkiviisana helpompi miettiä mitä tekisi toisin
 
vierailija
Ei, vaan että olisi vaihtanut vain ne, ei mitään muuta.

Mun mielestä ne on puhuneet tosi kivasti niistä vaatteista aina, mutta voi olla että olisivat jälkiviisaudella valinneet jotain ehkä stožicen tyylistä.
Ja sanoi jotenkin pehmeästi että ehkä olivat vähän liian värikkäitä. Ei mitään että stailaus olisi epäonnistunut tai muuta. Ja tuo vastaus oli muistaakseni kysymykseen että muuttaisitko mitään siinä viisuesityksessä. Ihan tarkasti en muista, mutta ei tuossa ollut mitään dramaattista harmittelua. Nuo jutut helposti kuulostaa suuremmalta kuin onkaan täällä palstalla, jos niitä ei lue itse. Itse siis kirjoitin siitä tänään että oli sanonut noin, enkä tarkoittanut että olisi erityisen kovasti harmitellut sitä. Olisikohan tuo ollut joku kirjallisessa muodossa ollut haastattelu, missä Raiven ja Bojan tavallaan keskustelivat, en ole ihan varma mutta muistelisin että siinä sanoi sen. Niitä pitsejähän ovat tykänneet muuten käyttää myöhemminkin eri asuissa.
 
vierailija
Saivat semissä 103 pistettä ja finaalissa 78. Teleäänten ero 58 pistettä, ei mikään kovin iso tai mikään poikeukksellinen kato
Yleisöääniähän tässä lähinnä pystyy vertaamaan, tai pikemminkin sijoituksia, koska äänestys ei ole semifinaaleissa kaikille avoin. Muutamat maat sai aika yllättäviä tuomaripisteitä ja nousivat niillä lopulta hyvin. Alikan nousu ei yllätä (sillä oli mun mielestä kyllä erityisen huono stailaus), mutta esim Itävalta oli tuomariston mielestä peräti kahdeksas. Musta se oli kiva, mutta en nyt ehkä ihan niin taidokkaana ja omaperäisenä sitä pitänyt. Esim norja oli tuonareitten listalla vasta sijalla 17. Puola taas kyykkäsi tuomaristopisteillä, mikä taas ei yllättänyt.
 
vierailija
Sanotaanko nyt niin, että ois kiva kun tätä ketjua ei täytettäs keskustelulla, mitä varten on omatkin ketjunsa, esim "the Vauvan Emoketju".

Jossa EI ole "lupa" keskustella asioista, joista täällä voi keskustella. Kiitos, ei muuten
Musta tänne sopii kyllä kaikki kunhan ei tulla riitelemään ja jankkaamaan asioista. Tänäänkin on ollut ihan hyvät ja vilkkaat keskustelut täällä.
 
vierailija
Monesti asiat näkee eri tavalla kun aikaa on kulunut. Siinä pyörityksessä eivät varmasti nähneet esitystä samalla tavalla kuin nyt ja jälkiviisana helpompi miettiä mitä tekisi toisin
No jos nyt ajattelee muiden vaatteita ja viisuja yleensä, niin hienothan ne oli, niissä oli ajatusta. On siellä aikamoisia hirvityksiä nähty. Ajatelkaa nyt boleroakin, onhan se ajatuksena aika extreme.
 
vierailija
Musta tänne sopii kyllä kaikki kunhan ei tulla riitelemään ja jankkaamaan asioista. Tänäänkin on ollut ihan hyvät ja vilkkaat keskustelut täällä.
Mä oon vähän erimieltä ikävä kyllä. Ihan vaan sen vuoksi, että tää ketju on pian taas täynnä 10 sivua aukotonta selostusta Janin vasemman lahkeen värivalinnan piiloviesteistå Jancelle.

Tommoset keskustelut on mitä ominta matskua Loverpooliin ja hei - auttaa sitä nousemaan jälleen suosituimpien joukkoon. Eiks jeh?
 
vierailija
Yleisöääniähän tässä lähinnä pystyy vertaamaan, tai pikemminkin sijoituksia, koska äänestys ei ole semifinaaleissa kaikille avoin. Muutamat maat sai aika yllättäviä tuomaripisteitä ja nousivat niillä lopulta hyvin. Alikan nousu ei yllätä (sillä oli mun mielestä kyllä erityisen huono stailaus), mutta esim Itävalta oli tuomariston mielestä peräti kahdeksas. Musta se oli kiva, mutta en nyt ehkä ihan niin taidokkaana ja omaperäisenä sitä pitänyt. Esim norja oli tuonareitten listalla vasta sijalla 17. Puola taas kyykkäsi tuomaristopisteillä, mikä taas ei yllättänyt.
Juu juryt sekottaa vähän, mutta joksujen äänisaalis (tele) on lähes sama kun ajatellaan, että tulee 10 muutakin maata joita voi äänestää.
Olisivat tippuneet yhden sijan vielä alemmas jos serbia ja kroatian jury eivät olisi antaneet 12 ja 5. pistettä. Tuolla päin ne antaa aina pisteitä toisilleen ristiin vaikka lähettäisivät mykän esityksen, mutta eihän siihen voi puuttua.
 
vierailija
Mä en ole kuunnellut niitä viimevuotisia biisejä kuin ehkä pari. Mulla rupes Spotify soittamaan jotain biisiä, josta mietin heti "apua mikä euroviisu", siis ei välttämättä hyvällä. No se oli Alessandra. Tiedän hänet kyllä, herttainen tyttö, mutta biisi on aika kamala, kun irrottaa kontekstista.
 
vierailija
No jos nyt ajattelee muiden vaatteita ja viisuja yleensä, niin hienothan ne oli, niissä oli ajatusta. On siellä aikamoisia hirvityksiä nähty. Ajatelkaa nyt boleroakin, onhan se ajatuksena aika extreme.
Extreme joo mutta mahtava! 🤩 Tykkäsin kyllä itsekin Joksujen asuista myös. Ehkä vähän erityyppisillä vaatteilla olisi tullut vähän rokimpi mielikuva tavallaan, en tiedä olisiko tuonut ääniä lisää.
 
vierailija
Musta tänne sopii kyllä kaikki kunhan ei tulla riitelemään ja jankkaamaan asioista. Tänäänkin on ollut ihan hyvät ja vilkkaat keskustelut täällä.
Kompostissa SAA myös riidellä ja jankata. Tää on komposti!!!! Haisevaa lohenruotoa ja hienoksi kehittynyttä multaa!!

Tänne ei kuulu mitkään hajuttomat ja mauttomat puhtoiset styroksinpalat. Niille on omat kierrätyskanavansa
 
vierailija
No jos nyt ajattelee muiden vaatteita ja viisuja yleensä, niin hienothan ne oli, niissä oli ajatusta. On siellä aikamoisia hirvityksiä nähty. Ajatelkaa nyt boleroakin, onhan se ajatuksena aika extreme.
On todella extreme. Mutta ikuisesti tunnistettava, samoin kuin vaikka Verkan avaruusolentoasu. Ja tällaset ikoniset kakkoseksi jääneet muistetaan sekä biiseistä että puvuista. Sit on monta voittajaa joista ei muistu mitään mieleen, ja monta vaatetta jotka saattaa muistaa, mutta ei mitään käryä siitä mihin biisiin ne mahtoi liittyä.
 
vierailija
Kompostissa SAA myös riidellä ja jankata. Tää on komposti!!!! Haisevaa lohenruotoa ja hienoksi kehittynyttä multaa!!

Tänne ei kuulu mitkään hajuttomat ja mauttomat puhtoiset styroksinpalat. Niille on omat kierrätyskanavansa
Joo olla eri mieltä kyllä, mutta tarkoitan niitä sivutolkulla kestäviä jankkauksia jostain tylsästä aiheesta mikä ei juuri ketään edes kiinnosta, tai siitä kuuluuko joku asia ketjuun, ei kiitos niitä.
 
vierailija
Mä oon vähän erimieltä ikävä kyllä. Ihan vaan sen vuoksi, että tää ketju on pian taas täynnä 10 sivua aukotonta selostusta Janin vasemman lahkeen värivalinnan piiloviesteistå Jancelle.

Tommoset keskustelut on mitä ominta matskua Loverpooliin ja hei - auttaa sitä nousemaan jälleen suosituimpien joukkoon. Eiks jeh?
Joku poistatti yksi päivä kommentit, joissa mainittiin 50 cm. Ei ole kivaa, ennen nekin mahtui ketjuun. Siellä oli myös kommentti pulkkailusta liukumäestä, johon joku vastasi, että enemmän kiinnostaa liukkarileikit. Kesällä tuo vastaus olisi saanut paljon yläpeukkuja, nyt se sai enemmän alapeukkuja. Kyllähän se kertoo siitä, että kuumistelu yritetään ajaa alas. Mä en jaksa enää laittaa siellä kamppoihin Marketoille, siksi olen täällä.
 
vierailija
Mä oon vähän erimieltä ikävä kyllä. Ihan vaan sen vuoksi, että tää ketju on pian taas täynnä 10 sivua aukotonta selostusta Janin vasemman lahkeen värivalinnan piiloviesteistå Jancelle.

Tommoset keskustelut on mitä ominta matskua Loverpooliin ja hei - auttaa sitä nousemaan jälleen suosituimpien joukkoon. Eiks jeh?
EIlen oli vauvalla jotain onko Janin paita nyt syksyn vai kevään punainen (tämä saattoi olla jo sarkasmiakin) niin meinasin kirjoittaa että silleen kivasti piiskauksenpunaiselta vaikuttaa.
 
vierailija
Joku poistatti yksi päivä kommentit, joissa mainittiin 50 cm. Ei ole kivaa, ennen nekin mahtui ketjuun. Siellä oli myös kommentti pulkkailusta liukumäestä, johon joku vastasi, että enemmän kiinnostaa liukkarileikit. Kesällä tuo vastaus olisi saanut paljon yläpeukkuja, nyt se sai enemmän alapeukkuja. Kyllähän se kertoo siitä, että kuumistelu yritetään ajaa alas. Mä en jaksa enää laittaa siellä kamppoihin Marketoille, siksi olen täällä.
Minä kirjoitin sen liukkarileikit ja tosiaan ei hurraahuutoja sadellut. Hiivin sitten vähin äänin tänne.
 
vierailija
Mä en ole kuunnellut niitä viimevuotisia biisejä kuin ehkä pari. Mulla rupes Spotify soittamaan jotain biisiä, josta mietin heti "apua mikä euroviisu", siis ei välttämättä hyvällä. No se oli Alessandra. Tiedän hänet kyllä, herttainen tyttö, mutta biisi on aika kamala, kun irrottaa kontekstista.
Mä rakastin sitä biisiä, yksi mun suosikeista.
 

Yhteistyössä