K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Piti heti googlettaa ton vuoden edustaja ja täytyy sanoa että multa on mennyt tuo täysin ohi. En muista bändiä nimeltä, en kappaletta, en jäseniä. Ja tiedän katsoneeni viisut, koska, noh, katson ne aina, ja tuo oli conchita wurstin vuosi ja sitä äänestin. Ja Suomi on vielä pärjännyt hyvin! En vaan muista tuota ollenkaan.
Toihan on suomen neljänneksi paras sija KOSKAAN! :D Eli tosi hyvin meni.
 
vierailija
Ei feikaneet, kun katsoo kaikkia hastatteluja sun muita niin ihan olivat omia hauskoja itsejään. Heille on tietysti suunniteltu nuo stailaukset ym. sen paikallisen ylen puolelta, on ollut varmaan stailistit sitä varten, niin kuin useimmilla muillakin. Varmaan luottivat heihin, muutenhan he veti ihan omalla tyylillään. Tietenkin keikoilla on rennompaa kun vetävät paljon biisejä, eikä tartte olla arvioitavana lavalla yhden biisin ajan. Vaikka heillä oli paljon kokemusta kotimaan keikkailusta ennestään, niin varmasti tämä kiertäminen Euroopassa vuoden verran on vahvistanut sitä omaa näkemystä tyylistäkin. Jos nyt olisivat menossa viisuihin olisi heillä varmasti vielä vahvempi näkemys siitä miten show toteutetaan. Ja hyvinhän sen viime vuonnakin vetivät.
Miksi luulet, että heidän pisteet jäivät niin mataliksi? olivat muitaaksnei kolmanneksi viimesiä.
Minusta yksi syy oli tuo kiusallinen ja vaivaannuttava esitys.
 
vierailija
Voitko valita jo nyt jonkun nimimerkin niin tiedetään sitten että se oot sinä? Lupaan zoomailla ja tarkastella jokaikisen K videon jos vaikka vilahtaisi kynttä tai koipea niissä.
Voi kuule minä en vilahtele. Tungen joka stooriin niin että näkyy 🤣 huutelen terkkuja sit kompostille. Änkeän lavallekin kuin Tiina PB:ssä ja alan tanssitytöksi.
 
vierailija
Mä voin aloittaa Kärtsästä sellaisella aiheella, että viime vuosi oli ihan eka kerta, kun itsekin katselijana tajusin, että miten hyvä sen koko paketin (biisi, esiintyjä ja show) tulee oikeasti olla tuolla menestyäkseen. Lordi oli tietenkin, mutta siihen aikaan en vielä seurannut niin paljon ennakkoon, katsoin vain itse viisut ja mahtavaahan se oli. Blind Channel oli toinen, mutta heillä oli jo bändinä selkeästi paketti kasassa. K:n kautta seuratessani näin sen koko prosessin, miten se show pitää olla kunnolla tehty ja miten paljon se esiintyjän karisma ja koko persoona vaikuttaa. Suomella on aiemmin jäänyt koko homma ihan puolitiehen. Mutta ehkä nyt jo osataan paremmin. Hyvä Kärppy!
 
vierailija
Miksi luulet, että heidän pisteet jäivät niin mataliksi? olivat muitaaksnei kolmanneksi viimesiä.
Minusta yksi syy oli tuo kiusallinen ja vaivaannuttava esitys.
Mä arvelen kyllä sitä että se ei oo mitään bilemusaa, eikä toisaalta myöskään sopivasti etnoa. Esteenä saattoi olla myös kummallinen kieli, vaikka loppujen lopuksi faneille siitä onkin tullut tärkeä. Mutta kaikkiaan viime vuoden pistejakauma oli aika poikkeuksellinen, kun Suomelle ja ruotsille kasautui hirveästi ja muut ihan olennaisesti varjoon. Jos niitä sloveniafaneja tuli kärtsän takia, niin ääniä ei varmaan näiltä ihmisiltä kuitenkaan tullut, koska ne todennäköisesti äänestivät suomea.
 
vierailija
Mä arvelen kyllä sitä että se ei oo mitään bilemusaa, eikä toisaalta myöskään sopivasti etnoa. Esteenä saattoi olla myös kummallinen kieli, vaikka loppujen lopuksi faneille siitä onkin tullut tärkeä. Mutta kaikkiaan viime vuoden pistejakauma oli aika poikkeuksellinen, kun Suomelle ja ruotsille kasautui hirveästi ja muut ihan olennaisesti varjoon. Jos niitä sloveniafaneja tuli kärtsän takia, niin ääniä ei varmaan näiltä ihmisiltä kuitenkaan tullut, koska ne todennäköisesti äänestivät suomea.
mun mielestä biisi nimenomaan olisi riittänyt. Oli monissa äänestyksissä korkealla. Oli jopa redditin suuressa äänestyksessä ykkösenä kun oltiin julkastu jo ehkä 20 biisiä. Kuuntelu myös spottarissa paljon.
Mun mielestä se oli se esitys. Katoin sen nyt uudestaan ja olihan se todella kiusallinen.
 
vierailija
Mä arvelen kyllä sitä että se ei oo mitään bilemusaa, eikä toisaalta myöskään sopivasti etnoa. Esteenä saattoi olla myös kummallinen kieli, vaikka loppujen lopuksi faneille siitä onkin tullut tärkeä. Mutta kaikkiaan viime vuoden pistejakauma oli aika poikkeuksellinen, kun Suomelle ja ruotsille kasautui hirveästi ja muut ihan olennaisesti varjoon. Jos niitä sloveniafaneja tuli kärtsän takia, niin ääniä ei varmaan näiltä ihmisiltä kuitenkaan tullut, koska ne todennäköisesti äänestivät suomea.
Se on totta että viime vuonna ne äänet jakaantui erityisen paljon Suomelle ja Ruotsille, kaikki tiesi että se suurin kilpailu on sillä akselilla ja tykittivät sitten ääniä suosikilleen. Muut jäi sitten vähän vähemmälle. Mutta eipä B tuntunut olevan moksiskaan sijoituksesta, kun sanoi myöhemmin että harmitti enemmän ettei K voittanut. Ja heidät kyllä huomattiin viisuissa, valloittivat siellä kaikki. Suosio alkoi siitä pikkuhiljaa kasvaa kun fanit löysivät heidät, kuuntelivat muitakin biisejä ja näkivät miten vetävät keikalla. Muistan miten vaikuttunut olin itsekin kun näin sen belgrade beerfestin tallenteen.
 
vierailija
Mä arvelen kyllä sitä että se ei oo mitään bilemusaa, eikä toisaalta myöskään sopivasti etnoa. Esteenä saattoi olla myös kummallinen kieli, vaikka loppujen lopuksi faneille siitä onkin tullut tärkeä. Mutta kaikkiaan viime vuoden pistejakauma oli aika poikkeuksellinen, kun Suomelle ja ruotsille kasautui hirveästi ja muut ihan olennaisesti varjoon. Jos niitä sloveniafaneja tuli kärtsän takia, niin ääniä ei varmaan näiltä ihmisiltä kuitenkaan tullut, koska ne todennäköisesti äänestivät suomea.
Toi muuten voi olla että Slovenian potentiaaliselta äänestäjiltä on mennyt ääniä Suomelle. Joksut nimittäin saivat hyvin ääniä semifinaalissa, tulivat siinä viidenneksi, ja heillä taisi olla jopa siinä semissä eniten täysiä pisteitä.
 
vierailija
mun mielestä biisi nimenomaan olisi riittänyt. Oli monissa äänestyksissä korkealla. Oli jopa redditin suuressa äänestyksessä ykkösenä kun oltiin julkastu jo ehkä 20 biisiä. Kuuntelu myös spottarissa paljon.
Mun mielestä se oli se esitys. Katoin sen nyt uudestaan ja olihan se todella kiusallinen.
Se ois sit varmaan vaikuttanut jo semifinaalivaiheessa, mutta siinä ne pärjäsi hyvin.
 
vierailija
Se on totta että viime vuonna ne äänet jakaantui erityisen paljon Suomelle ja Ruotsille, kaikki tiesi että se suurin kilpailu on sillä akselilla ja tykittivät sitten ääniä suosikilleen. Muut jäi sitten vähän vähemmälle. Mutta eipä B tuntunut olevan moksiskaan sijoituksesta, kun sanoi myöhemmin että harmitti enemmän ettei K voittanut. Ja heidät kyllä huomattiin viisuissa, valloittivat siellä kaikki. Suosio alkoi siitä pikkuhiljaa kasvaa kun fanit löysivät heidät, kuuntelivat muitakin biisejä ja näkivät miten vetävät keikalla. Muistan miten vaikuttunut olin itsekin kun näin sen belgrade beerfestin tallenteen.

Heidän omassa vlogisaan B oli kyllä vittuuntunut vaikka vetikin sen läskiksi, mutta harmitti selvästi. Ja miksi ei olisi harmittanut? he selvästi myös odottivat parempaa tulosta. Kukaan ei halua jäädä häntäpäähän
 

Yhteistyössä