K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä se tekee? Siis ihan ylipäänsä?
Joku väitöskirjako sillä tosiaan on? Mutta mikä sen työ/julkisuus siis muuten on?
Sillä on linkedinissä hyvä cv näkyvissä. Viestintää on opiskellut, väikkäri on näköjään tauolla mutta sen aihe on A Holistic Approach to Professional Development for Teacher-Practitioners in the Cultural and Creative Industries
 
vierailija
Sitä mitä Martinin ja Bojanin välillä näkyi, ei oo näkyny kenenkään muun kanssa. Se oli kyllä niin kaunista ja aseistariisuvaa.
Heillä on kyllä tosi ihanat välit Martinin kanssa. Sitä on muutenkin kiva katsoa miten lämpimiä joksut on kaikki toisiaan kohtaan, eivätkä pelkää näyttää sitä. Siinä on hyvä malli ihan kaikille. Kuumaan pojilla on minusta vähän samantyyppiset läheiset välit, vaikka näin suomalaisittain ehkä vähän ns. hillitymmät. Tai en tiedä kun en ole ihan yhtä paljon heitä seurannut, mutta tämä sen perusteella mitä oon nähnyt.
 
vierailija
Kadotin jo sen viestin johon halusin vastata mutta todellakin! Olin jo unohtanut sen siloposken joka hämmentyneenä naureskeli kärtsän jutuille mutta kiirehti kyllä heti korjaamaan että ei taatusti ole yhteistä hotellihuonetta. Eikä siitä ole kulunut vuottakaan kun se jo sujuvasti valuu selkänojan takaa damonin päälle ja silittää sen rintaa. Kumpikin tilanne voidaan kuitata vitsiksi, vaikka niiden takana voi toki olla ihan oikeaakin kiinnostusta johonkin suuntaan. Mutta k:n jutut oli niin yliampuva ettei kukaan kyllä vahingossakaan voinut kuvitella että ne jakavat sängyn kun se nyt kerran niin sanoi. Silti bojan koki tarpeelliseksi puuttua tähän. Kieltämättä on muutosta tapahtunut ja ihan varmasti on osuutensa sillä että ympäri Eurooppaa on tullut vain hyvää palautetta eikä tytöt katoakaan lavan edestä, vaikka hän antaisikin ymmärtää kiinnostuvansa ihan muusta.
Tämä on mulle se mysteeri. K:n jutut oli yliampuvia ja molempia poikia nauratti se pelleily. Miten h*mmetissä saitte siitä kehitettyä romanssin?
 
vierailija
Tämä on mulle se mysteeri. K:n jutut oli yliampuvia ja molempia poikia nauratti se pelleily. Miten h*mmetissä saitte siitä kehitettyä romanssin?
Mun omat romanssit on alkaneet aina huumorin ja yhteisen läpänheiton, ehkä jopa pelleilyn, kautta. Tai niiden avulla tai ansiosta. Siksi sitä tulee kiinnitettyä muidenkin kohdalla huomiota samantyyppiseen käyttäytymiseen.
 

Yhteistyössä