K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ei vaan sinä ahdasmielisenä kuvittelet ettei miesten välillä voi olla noin läheistä ystävyyttä. Nyky nuoret oli miehiä ja naisia käyttäytyvät ystävien kanssa myös fyysisesti läheisesti. Ja se erottaa teidän sukupolvesta jotka heti ajattelette Että PaKKo OLla SekSUaAlIsTa
Ei ole pakko olla seksuaalista. Mutta olisi kiva jos antaisit sillekin mahdollisuuden, kun joskus kuitenkin niin on. Sen kieltäminen se vasta ahdasmielustä onkin.
 
vierailija
Musta tuntuu siltä kun olen näitä ketjuja lukenut, että moni on ns. samassa ojassa sun kanssa. Pieni marginaali osa ehkä on pohtinut jopa omaa sukupuoli-identiteettiään. Samalla kun ollaan juteltu kaikkeen Kärtsään ja Joksuihin liittyvää, niin samalla on tullut pohdittua myös näitä meihin itseemme liittyviä asioita. Monella on ollut myös suuri rakkauden kaipuu ja ehkä jopa etsitty sitä elämän suurta rakkautta tai kaivattu häntä osaksi arkea. Hirveän monta asiaa K & JO on saanut ihmiset pohtimaan ja kyseenalaistamaan näissä ketjuissa, ei vain noita yllä mainittuja.
Itse pidän itseäni yhä heteronaisena mutta nyt kun olen jäänyt jumiin Espanjan tanssijoiden takamuksiin (mitkä siis on naisellisia vaikka miehiä ovatkin) ja olemuksiin niin en tiedä vieläkö tässä biksi muututaan. Olen näköjään syvällä suossa. Tämä oli sitten osittain vitsi mutta ei sen osalta että olen katsonut sen karsintaesityksen varmaan satoja kertoja.

Mitä tulee tuohon loppuosaan tekstistäsi niin se pitänee osittain kohdallani paikkansa.
 
vierailija
tottakai siinä käsiteltiin omia tunteita siksi shippauksessa sumenee järki kun ei muisteta että kohteet on oikeita ihmisiä. Ne omat tunteet on keskiössä ja moni ei edes käsittänyt miten loukkaavia viestejä kirjoitti. Pieni osa ei käsitä vieläkään.
shippaus on omassa mielessä varmasti terapeuttista mutta kun sitä tekee julkisesti se on helposti vähän kyseenalaista.
Minkälaiset viestit on susta loukkaavia? Ficit, saumojen tiirailut tms. vai se, että heitä paritetaan yhteen? Haittaako sua pelkkä Kärtsän kuumistelu vai enemmän se itse shippi? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Me ei vieläkään tiedetä, että miten B ja K näihin asioihin suhtautuu, ficcejä ovat lukeneet, mutta en päässyt selvyyteen, että miten he kokivat ne? Jance ainakin pelleilee sillä aiheella ja luo ehkä tietoisestikin (tai tiedostamatta) materiaalia.
 
vierailija
Ei ole pakko olla seksuaalista. Mutta olisi kiva jos antaisit sillekin mahdollisuuden, kun joskus kuitenkin niin on. Sen kieltäminen se vasta ahdasmielustä onkin.
Mun pikkuveli just sanoi että aiemmin pelkästä tiiviistä kaveruudesta sai vtun hi ntti haukkumiset, ja nykyään taas jopa pitkä parisuhde miehen kanssa halutaan lokeroida bromanceksi. Se taas vaatii aina uudelleen kaapista tulemista, kun ihmiset edelleenkin olettavat kaikkien olevan heterosuhteessa. Hän on kolmekymppinen eli kokemukset on tältä vuosituhannelta.
 
vierailija
Mun pikkuveli just sanoi että aiemmin pelkästä tiiviistä kaveruudesta sai vtun hi ntti haukkumiset, ja nykyään taas jopa pitkä parisuhde miehen kanssa halutaan lokeroida bromanceksi. Se taas vaatii aina uudelleen kaapista tulemista, kun ihmiset edelleenkin olettavat kaikkien olevan heterosuhteessa. Hän on kolmekymppinen eli kokemukset on tältä vuosituhannelta.
Tuokin on varmasti hankala tilannne sellaisessa tapauksessa, jos pari haluaisi olla avoimesti yhdessä mutta ei välittäisi ottaa jatkuvasti asiaa esille puheenaiheeksi vaan olla sen suhteen ihan rauhassa, niin kuin muutkin parit. Ja muut kieltäytyy tavallaan näkemästä sitä. Tämä siis ihan yleisesti aiheesta, ei keneenkään tiettyyn liittyen.
 
vierailija
Oikeastihan meillä ei ole mitään muuta "tietoa" kuin että oletettavasti olivat kerran baarissa yhdessä. Ihan mahdollista että B on ollut Nykissä jossain muussa seurassa tai jopa yksin, mutta tavannut sitten paikallisia tuttuja yhden illan ajan.
Miksi ei ollut Sadien kanssa samanlaista postausta kuin Alikan kanssa? Niinpä. Ei Sadie niin salattua elämää elä, ettei antaisi ystävän postata tapaamisesta, jos mitään salattavaa ei olisi.
 
vierailija
Miksi ei ollut Sadien kanssa samanlaista postausta kuin Alikan kanssa? Niinpä. Ei Sadie niin salattua elämää elä, ettei antaisi ystävän postata tapaamisesta, jos mitään salattavaa ei olisi.
Elääpäs ei siitä postata mitään eihän siitäkään ole kuvia, kun oli D:n mukana keikoilla, ei nyt mitään kaveruutta enempää kannata kuvitellakaan, Alika lisäksi ihmisille tuttu viisuista
 
vierailija
Oli kyse viisujen aikaisesta esityksestä. Ne asut ja kliseet toi kieltämättä mieleen ruotsin laivan. Oli osuvasti sanottu.
Mä tykkäsin niistä asuistakin, tykkään väreistä muutenkin, niissä asuissa oli kivat sävyt ja ne pitsitkin toimi. Mutta ei ne tosiaan ihan sitä heidän ominta itseään olleet. Ja olen samaa mieltä että se oma tyyli on vielä parempi, sekin kyllä on vaihdellut vähän kiertuettain. Bojan silkkipaidoissa ja Jan mustissa tai punaisissa vaatteissaan on ihan parasta. Ja ne Krisin asut myös, esim. se Stozizen. 🔥 Viisuesiintymisessä ei ollut heillä mitään vikaa, Bojan lauloi upeasti niin kuin aina ja Carpe Diem on hyvä biisi, sijoitin sen omalla listalla viiden parhaan joukkoon heti kun aloin sen vuoden biisejä kuuntelemaan. Mutta heillä on vieläkin parempia biisejä ja jos esitykseen olisi saanut sen saman tunnelman kuin heidän keikoillaan oikeasti, olisi se ollut vieläkin parempi. Mutta harvoin se kellään ihan niin autenttisesti onnistuu, kun viisut on kuitenkin tuollainen yhden biisin show.
 
vierailija
Miksi ei ollut Sadien kanssa samanlaista postausta kuin Alikan kanssa? Niinpä. Ei Sadie niin salattua elämää elä, ettei antaisi ystävän postata tapaamisesta, jos mitään salattavaa ei olisi.
Oikeastaan vain damonilla taitaa olla sellaisia kuvia sadiesta, jotka on otettu jossain yhteisessä jutussa (eikä kuitenkaan varsinaisessa valokuvaustilanteessa tai muuten töissä). Sillä rosella taitaa olla yksi, mutta esim sonnylla ei yhtään. Eli oisin kyllä taipuvainen uskomaan että sadie ihan pyytää ettei tule kuvatuksi tai kuvat julkaistuksi.

Tai sit ne ei vaan keskenään tehneet mitään sellaista mitä alikan kanssa
 
vierailija
Kukaan ei oo saanu mua vielä vakuutettua, ettei Sadie ja B voisi olla totta. Mikä sen niin mahdottomaksi tekee?
Mä aattelin että ihan sellaset tylsät seikat tekee mahdottomaksi. Että vaikka olisi kiinnostusta, ei uskalla oikeasti lähestyä toista, koska se on suuri maailmantähti, miksi se minusta kiinnostuisi, sitä varmaan kaikki vokottelee, taatusti ärsyttää jos yritän jotain, en taida olla ihan sen tasolla jne.

Siis vähän sitä samaa kun moni sanoi ettei esim olisi uskaltautunut halaamaan bojania kultsalla, mutta suuremmassa mittakaavassa.
 
vierailija
Kukaan ei oo saanu mua vielä vakuutettua, ettei Sadie ja B voisi olla totta. Mikä sen niin mahdottomaksi tekee?
Mulla ei olis mitään sitä vastaan ja eihän mikään ole mahdotonta, mutta en vaan usko yhtään sitä. B:n ja D:n suhteen on mun mielestä niin monta vihjettä, että en vaan osaa ajatella, että se olisi jotain pelleilyä ja joku, jonka kanssa ei ole näkynyt mitään yhteistä olisikin joku salainen suhde. Jotain yhteistä kemiaa olisi pitänyt näkyä, että osaisin uskoa siihen. Kun paikalla on ilmeisesti aina ollut se toinenkin vaihtoehto (hyvin mahdollisesti Nykissä myös vaikkei sieltä juuri kuvia olekaan). Eri asia jos heidät olisi bongattu S:n kanssa eri kaupungeissa aina kahdestaan, sitten voisin uskoa vaikkei mitään yhteisiä kuvia olisikaan. Mutta nämähän on vaan arvauksia kaikki, kun kukaan meistä ei oikeasti tiedä.
 
vierailija
Mulla ei olis mitään sitä vastaan ja eihän mikään ole mahdotonta, mutta en vaan usko yhtään sitä. B:n ja D:n suhteen on mun mielestä niin monta vihjettä, että en vaan osaa ajatella, että se olisi jotain pelleilyä ja joku, jonka kanssa ei ole näkynyt mitään yhteistä olisikin joku salainen suhde. Jotain yhteistä kemiaa olisi pitänyt näkyä, että osaisin uskoa siihen. Kun paikalla on ilmeisesti aina ollut se toinenkin vaihtoehto (hyvin mahdollisesti Nykissä myös vaikkei sieltä juuri kuvia olekaan). Eri asia jos heidät olisi bongattu S:n kanssa eri kaupungeissa aina kahdestaan, sitten voisin uskoa vaikkei mitään yhteisiä kuvia olisikaan. Mutta nämähän on vaan arvauksia kaikki, kun kukaan meistä ei oikeasti tiedä.
Mäkin aattelen aika lailla näin. Bojanhan ei suinkaan julkaissut sitä kuvaa itsestään sadien kanssa, vaan hänen takkinsa näkyi siinä ihan sattumalta. Pidän edelleen todennäköisimpänä sitä että d oli siellä myös, näkyipä sitä kuvassa tai ei. Sen suuri juhlapäivä yhdistettynä siihen kuinka tiiviisti se on viettänyt aikaa sadien kanssa sekä sen sydämellinen synttärionnittelu sadielle ei oikein anna sellaista kuvaa että d olisi jäänyt joittenkin ihan muitten kanssa Lontooseen ja lentänyt kuitenkin pari päivää myöhemmin Yhdysvaltoihin tapaamatta sadieta ollenkaan.
 
vierailija
Anteeksi, mutta mua naurattaa noi Harlekiini romanssien kaltaiset viestit, joissa B on päässyt Dn opastuksella kokemaan m+m juttuja turvallisesti ekaa kertaa. Tuon ikäinen mies on kyllä niitä kokemuksia jo saanut tuoltakin osalta jos on halunnut. Hetero miehetkin testailee kännissä ja läpällä. Mistä sen tietää jos on Martinin kanssa tai ihan kenen tahansa kanssa muhinoinut. Ja tuo Damoniin ihastuminen. Voi olla että on ihastunut, mutta B vaikuttaa ihastuvan tosi nopeasti ja kohde vaihtuu. En kyllä saa näistä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja jo se että D postaili niitä vihjaavia postauksia, kertoo sen että mitään ystävyyttä enempää ei ole. Ei se outtais Btä julkisesti ja B vielä hyväksyisi sen jos jotain oikeasti olisi. Se olisi pidetty alusta asti salassa ja näytetty vain yhteistyö kuviona.
 
vierailija
Mullekin sadie ja bojan sopisi ihan hyvin, mutta se olisi kieltämättä tylsää fanina, kun heistä ei sit kyllä ikinä kuulisi mitään eikä varmaan koko suhdetta myönnettäisi tai kiellettäisi, sitä ei kommentoitaisi ollenkaan.

Damonin kanssa bojania on edes vähän näkynyt ja heidän välillään tuntuu olevan hyvä yhteys. Ne on helpompi kuvitella pariksi juuri siksi.
 
vierailija
Mulla ei olis mitään sitä vastaan ja eihän mikään ole mahdotonta, mutta en vaan usko yhtään sitä. B:n ja D:n suhteen on mun mielestä niin monta vihjettä, että en vaan osaa ajatella, että se olisi jotain pelleilyä ja joku, jonka kanssa ei ole näkynyt mitään yhteistä olisikin joku salainen suhde. Jotain yhteistä kemiaa olisi pitänyt näkyä, että osaisin uskoa siihen. Kun paikalla on ilmeisesti aina ollut se toinenkin vaihtoehto (hyvin mahdollisesti Nykissä myös vaikkei sieltä juuri kuvia olekaan). Eri asia jos heidät olisi bongattu S:n kanssa eri kaupungeissa aina kahdestaan, sitten voisin uskoa vaikkei mitään yhteisiä kuvia olisikaan. Mutta nämähän on vaan arvauksia kaikki, kun kukaan meistä ei oikeasti tiedä.
Ei sitten minkäänlaista vihjettä kumpaankaan suuntaan ei D eikä S, miksi ei S no eihän ne ole edes lähellä toisiaan siinä salaa otetussa takkikuvassa miten siitä saa suhteen kehiteltyä? Katsoo siinä kuvassa sitä Finn, Sadien äitiä rupesi samana päivänä seuraamaan myös S:n ystävä isolla porukalla vietetty aikaa, lisäksi S viettää aikaa suurimmaksi osaksi eri mantereella, D jutut selvää pelleilyä ja aina muitakin mukana näissä kuvissa
 
vierailija
Anteeksi, mutta mua naurattaa noi Harlekiini romanssien kaltaiset viestit, joissa B on päässyt Dn opastuksella kokemaan m+m juttuja turvallisesti ekaa kertaa. Tuon ikäinen mies on kyllä niitä kokemuksia jo saanut tuoltakin osalta jos on halunnut. Hetero miehetkin testailee kännissä ja läpällä. Mistä sen tietää jos on Martinin kanssa tai ihan kenen tahansa kanssa muhinoinut. Ja tuo Damoniin ihastuminen. Voi olla että on ihastunut, mutta B vaikuttaa ihastuvan tosi nopeasti ja kohde vaihtuu. En kyllä saa näistä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja jo se että D postaili niitä vihjaavia postauksia, kertoo sen että mitään ystävyyttä enempää ei ole. Ei se outtais Btä julkisesti ja B vielä hyväksyisi sen jos jotain oikeasti olisi. Se olisi pidetty alusta asti salassa ja näytetty vain yhteistyö kuviona.
Mä en kyllä ihan usko että B olisi voinut Sloveniassa mitään grindria käyttää tai lähteä homoklubilta miehen kanssa. Se olisi revitty kappaleiksi julkisuudessa, koska ihan taatusti sitä on seurattu ja kuvattu. Mutta siihen voin kyllä uskoa että sen hengailu kärtsän kanssa ja sittemmin damonin on varmaan tuonut vähän eri kokemuksen, kun muualla Euroopassa asiaan onkin suhtauduttu myönteisesti.
 

Yhteistyössä