K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luotan siihen, että pääsen tästä saagasta eroon viimeistään kesällä, lomalla. Viime kesänäkin roikuin vauvalla vähemmän, joten toivoa on. Jatkan kyllä K:n seuraamista somessa, juoksut ei kiinnosta riittävästi että heitä jaksaisin seurata.
Klla oli jo neukkukuution ovi raollaan Vantaalla.
Seuraava vaihe voisi olla, että ovi avautuu kokonaan.
Sisään astelee talon emäntä, vahingossa kuvattuna.
Myöhemmin, istutaan sitten ritirinnan sohvalla.
Koira jaloissa.
Ja kerrotaan tarinaa, jossa ysrävyya muuttui rakkaudeksi.
Ja Seiska maksaa häämatkan Thaikkuihin, yksinoikeudella kuvattuna.
Kannattaa olla kuulolla.
Ennenkuin mielenkiinto täysin lopahtaa.
 
vierailija
En ole kiinnostunut hänestä Bojanille vaan seuraamaan, kuinka he eivät ole yhdessä. Ja feediin Sadieta ilmestyy sen takia. Se kun olivat Nykissä tuli seurattua.
Oikeastihan meillä ei ole mitään muuta "tietoa" kuin että oletettavasti olivat kerran baarissa yhdessä. Ihan mahdollista että B on ollut Nykissä jossain muussa seurassa tai jopa yksin, mutta tavannut sitten paikallisia tuttuja yhden illan ajan.
 
vierailija
Mä luulen et D teki tosi suuren vaikutuksen B:hen ja B ei voi olla miettimättä D:tä. Öisin pyörii vain D mielessä.
Luultavasti. Ne varmasti menivät Lontooseen saadakseen elellä vapaasti ilman jatkuvaa seurattuna olemista ja ehkä halusivat hyödyntää sitä tunnistamattomuuttaan. Sitä eivät varmaan osanneet arvata että päätyisivätkin hengailemaan huippukuvaajan kanssa ja vieläpä sen kuvaamaksi. Oon aika varma että bojanille sen seura on ollut yhtä ilotulitusta. Niitä yhdistää ainaki ntohimoinen suhde omaan taiteeseen, mut sit kuitenkin ihan räävitöntä huumoria. Ihan satavarmasti ihastui siihen.

Ja joo, varmaan aattelee sitä yön hiljaisina tunteina.
 
vierailija
Katoin viime vuoden viisufinaalin esityksiä ja en muistanut, että joksujen esitys oli noin korni. Oli jotenkin feikki silmän iskuineen jne.
Tämäkö karkotti äänestäjät
Siinä kieltämättä näkyy että maan virallinen viisutiimi on ollut rakentamassa esitystä. Eihän niitten imago tainnut ihan tuollainen siellä kotimaassa olla. Eron huomaa hyvin kun katsoo niitten prepartykeikkoja.

Itse tykkäsin vaatteista kovasti, ne myös erottuivat ja jäivät mieleen kaikkien muitten kisailijoitten joukosta, mutta muuten ne oli kyllä ehkä liiankin sliipattuja. Krisille se tyyli tosin sopi erinomaisesti, mutta varsinkin jan menetti kyllä luontaista charmiaan.
 
vierailija
Musta tuntuu siltä kun olen näitä ketjuja lukenut, että moni on ns. samassa ojassa sun kanssa. Pieni marginaali osa ehkä on pohtinut jopa omaa sukupuoli-identiteettiään. Samalla kun ollaan juteltu kaikkeen Kärtsään ja Joksuihin liittyvää, niin samalla on tullut pohdittua myös näitä meihin itseemme liittyviä asioita. Monella on ollut myös suuri rakkauden kaipuu ja ehkä jopa etsitty sitä elämän suurta rakkautta tai kaivattu häntä osaksi arkea. Hirveän monta asiaa K & JO on saanut ihmiset pohtimaan ja kyseenalaistamaan näissä ketjuissa, ei vain noita yllä mainittuja.
Kyllä! Viime kesänä käytiinkin tosi paljon keskusteluja tästä siinä alkuperäisessä ketjussa. Mä oon edelleen siinä samassa liitossa saman miehen kanssa, mutta huomaan että näiden nyt yli 20 vuoden aikana kaikki on muuttunut helpommaksi. Omat lapset (15-20v.) puhuvat seksuaalisuudesta ja sen joustavuudesta paljon vapaammin ja tiedostavammin kuin itse silloin nuorempana, ja toki näistä asioista puhutaan nykyään koulussa ja ylipäänsä koko yhteiskunnassa. Olen nyt itsekin alkanut puhua rohkeammin suhteestani parhaaseen ystävääni, jonka kanssa meillä on oikeastaan jotenkin jancemaiset välit.

Varmaan just se selvästi näkyvä ihastuminen oli se syy miksi B ja K iski niin lujaa. Jos siinä olisi ollut mies ja nainen, olisi mediassa heti puitu suhdetta, mutta nyt siitä puhuttiin haastatteluissakin "erityisenä ystävyytenä" tai bromancena. Olisin todella halunnut nähdä kahden samaa sukupuolta olevan ihastuksen etenevän rakkaudeksi. Siksi en oikeastaan alunperinkään pystynyt heittäytymään shippiin, koska toivoin sitä oikeasti viisuviikkojen aikana, ja kun selvisi että k seurusteelekin naisen kanssa, en enää halunnut heitä yhteen.
 
vierailija
Luultavasti. Ne varmasti menivät Lontooseen saadakseen elellä vapaasti ilman jatkuvaa seurattuna olemista ja ehkä halusivat hyödyntää sitä tunnistamattomuuttaan. Sitä eivät varmaan osanneet arvata että päätyisivätkin hengailemaan huippukuvaajan kanssa ja vieläpä sen kuvaamaksi. Oon aika varma että bojanille sen seura on ollut yhtä ilotulitusta. Niitä yhdistää ainaki ntohimoinen suhde omaan taiteeseen, mut sit kuitenkin ihan räävitöntä huumoria. Ihan satavarmasti ihastui siihen.

Ja joo, varmaan aattelee sitä yön hiljaisina tunteina.
Voisin kyl kuvitella että B on toivonut pääsevänsä lontoossa kokeilemaan ja kokemaan myös miehiä. Damon oli sit vähän isompi saalis kuin oli odottanutkaan
 
vierailija
Kyllä! Viime kesänä käytiinkin tosi paljon keskusteluja tästä siinä alkuperäisessä ketjussa. Mä oon edelleen siinä samassa liitossa saman miehen kanssa, mutta huomaan että näiden nyt yli 20 vuoden aikana kaikki on muuttunut helpommaksi. Omat lapset (15-20v.) puhuvat seksuaalisuudesta ja sen joustavuudesta paljon vapaammin ja tiedostavammin kuin itse silloin nuorempana, ja toki näistä asioista puhutaan nykyään koulussa ja ylipäänsä koko yhteiskunnassa. Olen nyt itsekin alkanut puhua rohkeammin suhteestani parhaaseen ystävääni, jonka kanssa meillä on oikeastaan jotenkin jancemaiset välit.

Varmaan just se selvästi näkyvä ihastuminen oli se syy miksi B ja K iski niin lujaa. Jos siinä olisi ollut mies ja nainen, olisi mediassa heti puitu suhdetta, mutta nyt siitä puhuttiin haastatteluissakin "erityisenä ystävyytenä" tai bromancena. Olisin todella halunnut nähdä kahden samaa sukupuolta olevan ihastuksen etenevän rakkaudeksi. Siksi en oikeastaan alunperinkään pystynyt heittäytymään shippiin, koska toivoin sitä oikeasti viisuviikkojen aikana, ja kun selvisi että k seurusteelekin naisen kanssa, en enää halunnut heitä yhteen.
ei vaan sinä ahdasmielisenä kuvittelet ettei miesten välillä voi olla noin läheistä ystävyyttä. Nyky nuoret oli miehiä ja naisia käyttäytyvät ystävien kanssa myös fyysisesti läheisesti. Ja se erottaa teidän sukupolvesta jotka heti ajattelette Että PaKKo OLla SekSUaAlIsTa
 
vierailija
ei vaan sinä ahdasmielisenä kuvittelet ettei miesten välillä voi olla noin läheistä ystävyyttä. Nyky nuoret oli miehiä ja naisia käyttäytyvät ystävien kanssa myös fyysisesti läheisesti. Ja se erottaa teidän sukupolvesta jotka heti ajattelette Että PaKKo OLla SekSUaAlIsTa
Pakko kommentoida asiaa Ohiksena. Me halusimme nähdä siinä jotakin elämää suurempaa rakkautta, koska janosimme sitä kukin omasta eri syystämme. K&B on ollut myös osalle ehkä keino käsitellä sellaisia tukahdettuja tunteita, joita ei ole esim. omassa nuoruudessa pystynyt/saanut käsitellä. Ei se ns. kaapista ulos tulo ole välttämättä helppoa vielä kaikille nuorillekaan ja siksi kaipaamme esikuvia. K&B saattoi olla bluffi, mutta koukuttava bluffi olikin.
 
vierailija
Pakko kommentoida asiaa Ohiksena. Me halusimme nähdä siinä jotakin elämää suurempaa rakkautta, koska janosimme sitä kukin omasta eri syystämme. K&B on ollut myös osalle ehkä keino käsitellä sellaisia tukahdettuja tunteita, joita ei ole esim. omassa nuoruudessa pystynyt/saanut käsitellä. Ei se ns. kaapista ulos tulo ole välttämättä helppoa vielä kaikille nuorillekaan ja siksi kaipaamme esikuvia. K&B saattoi olla bluffi, mutta koukuttava bluffi olikin.
tottakai siinä käsiteltiin omia tunteita siksi shippauksessa sumenee järki kun ei muisteta että kohteet on oikeita ihmisiä. Ne omat tunteet on keskiössä ja moni ei edes käsittänyt miten loukkaavia viestejä kirjoitti. Pieni osa ei käsitä vieläkään.
shippaus on omassa mielessä varmasti terapeuttista mutta kun sitä tekee julkisesti se on helposti vähän kyseenalaista.
 
vierailija
Olisko joku esimerkki "loukkaavasta viestistä"? Itse en usko että asianomaiset ovat loukkaantuneet mistään pohdinnoista. Tosin en niitä kaikkia muistakkaan että olisko ollut jotain sellaista kuitenkin. Itse olin huumorimielellä mukana ja jos jotain pohdintoja kirjoitin niin ne oli lähinnä omasta elämästä. Ehkä se alkuperäinen ketju on vielä luettava että jos muistan väärin.
 
vierailija
ei vaan sinä ahdasmielisenä kuvittelet ettei miesten välillä voi olla noin läheistä ystävyyttä. Nyky nuoret oli miehiä ja naisia käyttäytyvät ystävien kanssa myös fyysisesti läheisesti. Ja se erottaa teidän sukupolvesta jotka heti ajattelette Että PaKKo OLla SekSUaAlIsTa
No siis aikuisikään saakka olin sitä mieltä että kaikki on aina vain ystävyyttä, ja vasta joskus päälle kolmekymppisenä tajusin että niin ei olekaan. Juurihan selitin että olen vasta nyt oppinut näkemään suhteeni parhaaseen ystääväni toisin. Olemme paljon enemmän. Tämä ei siis tarkoita ettenkö olisi tiennyt homoja olevan olemassa, vaan että vasta silloin tajusin miten ne syvät ja hellät "ystävyyden" tunteeni naisia kohtaan olivatkin ihan samaa ihastumista kuin miehiä kohtaan.

Fyysistä läheisyyttä nuorten miesten välillä on ollut aina, myös silloin ysärillä kun itse olin nuori. Nimenomaan emme pitäneet sitä seksuaalisena, vaikka sellaisesta saatettiinkin homotella. Se oli tosi ahdasmielistä. Se että nykyään heillä voi olla avoimesti myös seksuaalista ja romanttista kiinnostusta on vain vapauttavaa ja monin tavoin helpottavaa.
 
vierailija
tottakai siinä käsiteltiin omia tunteita siksi shippauksessa sumenee järki kun ei muisteta että kohteet on oikeita ihmisiä. Ne omat tunteet on keskiössä ja moni ei edes käsittänyt miten loukkaavia viestejä kirjoitti. Pieni osa ei käsitä vieläkään.
shippaus on omassa mielessä varmasti terapeuttista mutta kun sitä tekee julkisesti se on helposti vähän kyseenalaista.
Painavaa asiaa
 
vierailija
Siinä kieltämättä näkyy että maan virallinen viisutiimi on ollut rakentamassa esitystä. Eihän niitten imago tainnut ihan tuollainen siellä kotimaassa olla. Eron huomaa hyvin kun katsoo niitten prepartykeikkoja.

Itse tykkäsin vaatteista kovasti, ne myös erottuivat ja jäivät mieleen kaikkien muitten kisailijoitten joukosta, mutta muuten ne oli kyllä ehkä liiankin sliipattuja. Krisille se tyyli tosin sopi erinomaisesti, mutta varsinkin jan menetti kyllä luontaista charmiaan.
Joo Bojanhan sanoi itse jossain haastattelussa (oli tekstinä, ei videona), että viisujen suhteen ei muuttaisi itse muuta kuin vaatteet, olivat ehkä liian värikkäitä. Mä kyllä tykkäsin myös niistä vaatteista, mutta ehkä niissä näki sen muun viisutiimin vaikutuksen, ei ihan heidän ominta juttuaan.
 

Yhteistyössä