K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei B noin ole missään sanonut, vaikka lapsia haluaakin. Ei ole puhunut siinä asiassa suhteesta mitään. Eikä kenenkään ole pakko olla heteroparisuhteessa että voi hankkia lapsia. Eli ei voi noin suoraviivaisesti päätellä kenenkään kohdalla, jos ei tiedä varmaksi.
Ei moni mies 25-vuotiaana edes tiedä, mikä on miehiään tai mitä vaan.
Lapsista ja perheestä voidaan puhua.
Ihan kuin näin odotettaisiin tehtävän.
 
vierailija
Ei moni mies 25-vuotiaana edes tiedä, mikä on miehiään tai mitä vaan.
Lapsista ja perheestä voidaan puhua.
Ihan kuin näin odotettaisiin tehtävän.
Mäkin halusin miehen ja lapsia ja sainkin. Sit noin 10 vuotta myöhemmin tajusin että oon kyl aina ollut kiinnostunut myös naisista ja ne kokemukset on jääneet kokematta, kun en vaan tajunnut sitä.
 
vierailija
Mäkin halusin miehen ja lapsia ja sainkin. Sit noin 10 vuotta myöhemmin tajusin että oon kyl aina ollut kiinnostunut myös naisista ja ne kokemukset on jääneet kokematta, kun en vaan tajunnut sitä.
Musta tuntuu siltä kun olen näitä ketjuja lukenut, että moni on ns. samassa ojassa sun kanssa. Pieni marginaali osa ehkä on pohtinut jopa omaa sukupuoli-identiteettiään. Samalla kun ollaan juteltu kaikkeen Kärtsään ja Joksuihin liittyvää, niin samalla on tullut pohdittua myös näitä meihin itseemme liittyviä asioita. Monella on ollut myös suuri rakkauden kaipuu ja ehkä jopa etsitty sitä elämän suurta rakkautta tai kaivattu häntä osaksi arkea. Hirveän monta asiaa K & JO on saanut ihmiset pohtimaan ja kyseenalaistamaan näissä ketjuissa, ei vain noita yllä mainittuja.
 
vierailija
Minäkin olen jo monesti sanonut itselleni että nyt kokoa itsesi nainen mutta ei, heti kun K pärähtää jotain someen niin taas mennään. Mikähän ooppera tai baletti tähän oikein auttaisi.
Mä luotan siihen, että pääsen tästä saagasta eroon viimeistään kesällä, lomalla. Viime kesänäkin roikuin vauvalla vähemmän, joten toivoa on. Jatkan kyllä K:n seuraamista somessa, juoksut ei kiinnosta riittävästi että heitä jaksaisin seurata.
 

Yhteistyössä