K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta D on sillä tavalla moniulotteinen, että hänessä on näkyvillä tuon taiteellisen ja tavallaan coolin puolen lisäksi niin monia muitakin. Tuo herkkyys, ja masennuksen kautta myös synkkyys, kuitenkin haluaa mennä valoa ja iloa kohti enemmän. Puhuu hirveän suoraan noista ongelmistaan ja tekee niille jotain. Sen rohkeuden ja päättäväisyyden näkee siitäkin, kun ei ilmeisesti tule ihan helpoista taustoista ja niin vaan oli kuitenkin seitsemäntoistavuotiaana lähtenyt nykiin kiertämään kuviensa kanssa ja etsimään töitä. Sanoi jossain haastattelussa olevansa kiltti ja myös muut kuvailleet häntä lämpimäksi (B:kin sanoi niin), joten varmasti on sitäkin. Ja jotain vähän villiäkin olen hänessä näkevinäni. Tuo on musta mielenkiintoinen sekoitus ja luulen, että jos näkyvillä olisi vaan se cooli taiteilija, ei välttämättä henkilönä herättäisi mussakaan yhtä paljon kiinnostusta, kuin se että tuo avoimesti noita muitakin puolia esiin. Antaa itsestään muutakin kuin pintaa. Toki kuvat kiinnostaisi jokatapauksessa.
D:stä tekee kiehtovan myös se, että nuoresta iästään huolimatta hänestä paistaa läpi elämänkokemus. Se näkyy, että elämä on ollut rosoista ja kolhinut häntä. En tarkoita tällä pelkästään päihteitä, vaan sitä, että hän on joutunut ottamaan vastuuta itsestään jo nuorena. Hänessä täytyy olla sisäistä vahvuutta, koska se luotto omiin kykyihin on vienyt hänet noin pitkälle.
 
vierailija
Mulla on nyt jance-ilta. Ficcejä, parhaita kuvia, videoita... lempparini on ehdottomasti stožicen "jos katot mua noin niin..."

Ja katsoohan se.
Mä just yks päivä katsoin sen josubsin Lontoon haastattelun ja vähän yllätyin miten jännitteinen se hetki olj jossa jan puhuu niistä heidän valokuvista ja hänen ja nacen suhteesta. Bojan ja Jure tuijottaa aivan läpitunkevasti ja nace katsoo lähinnä tyhjyyteen. Bojan sit laukasee tilanteen sillä vitsillä ja kaikki on selvästi hyvin. Mutta joku tossa on niille itsellekin jollain tasolla vähän hankalaa. Ei siis välttämättä mitään hankalaa juuri heidän välillään vaan yleisesti ottaen. Ehkä ihan vaan koko asian sanottaminen tai sit se että se ylipäänsä avataan muille. Vaikuttaa kuitenkin että ne keskenään on ihan kartalla siitä mikä se suhde oikein on, mutta ehkä se on vähän poikkeuksellinen, erityisesti konservatiivisemmassa osassa Eurooppaa. Enkä todellakaan tarkoita tuolla Lontoota tai esim Suomea.
 
vierailija
Mä just yks päivä katsoin sen josubsin Lontoon haastattelun ja vähän yllätyin miten jännitteinen se hetki olj jossa jan puhuu niistä heidän valokuvista ja hänen ja nacen suhteesta. Bojan ja Jure tuijottaa aivan läpitunkevasti ja nace katsoo lähinnä tyhjyyteen. Bojan sit laukasee tilanteen sillä vitsillä ja kaikki on selvästi hyvin. Mutta joku tossa on niille itsellekin jollain tasolla vähän hankalaa. Ei siis välttämättä mitään hankalaa juuri heidän välillään vaan yleisesti ottaen. Ehkä ihan vaan koko asian sanottaminen tai sit se että se ylipäänsä avataan muille. Vaikuttaa kuitenkin että ne keskenään on ihan kartalla siitä mikä se suhde oikein on, mutta ehkä se on vähän poikkeuksellinen, erityisesti konservatiivisemmassa osassa Eurooppaa. Enkä todellakaan tarkoita tuolla Lontoota tai esim Suomea.
Joo se oli jännä tilanne. Ehkä tuossa oli just jotain sellaista kuin sanoit, että vaikea sanoittaa sitä muille. Ihanan lämpimät välit on heillä kyllä tän viimeisimmänkin kiertueen perusteella.
 
vierailija
Muistakaa sitten että se miesten kuolaaminen on kielletty yli 30-vuotiailta naisilta. Saisitte hävetä, piiskaa teidän pitäisi saada siitä hyvästä.
Miten niin kielletty. Me ollaan tosi maltillisia kuolaajia, ei lähestytä kohteita, ihaillaan vain kaukaa ja ajatellaan äidillisiä ajatuksia. (Mitä nyt jonkun paljaan massun nähdessäni haluaisin nuolla sitä niin että kuola valuu, mutta se ei kuulu tähän).
 
vierailija
D:stä tekee kiehtovan myös se, että nuoresta iästään huolimatta hänestä paistaa läpi elämänkokemus. Se näkyy, että elämä on ollut rosoista ja kolhinut häntä. En tarkoita tällä pelkästään päihteitä, vaan sitä, että hän on joutunut ottamaan vastuuta itsestään jo nuorena. Hänessä täytyy olla sisäistä vahvuutta, koska se luotto omiin kykyihin on vienyt hänet noin pitkälle.
Samaa mieltä.
 
vierailija
Mä just yks päivä katsoin sen josubsin Lontoon haastattelun ja vähän yllätyin miten jännitteinen se hetki olj jossa jan puhuu niistä heidän valokuvista ja hänen ja nacen suhteesta. Bojan ja Jure tuijottaa aivan läpitunkevasti ja nace katsoo lähinnä tyhjyyteen. Bojan sit laukasee tilanteen sillä vitsillä ja kaikki on selvästi hyvin. Mutta joku tossa on niille itsellekin jollain tasolla vähän hankalaa. Ei siis välttämättä mitään hankalaa juuri heidän välillään vaan yleisesti ottaen. Ehkä ihan vaan koko asian sanottaminen tai sit se että se ylipäänsä avataan muille. Vaikuttaa kuitenkin että ne keskenään on ihan kartalla siitä mikä se suhde oikein on, mutta ehkä se on vähän poikkeuksellinen, erityisesti konservatiivisemmassa osassa Eurooppaa. Enkä todellakaan tarkoita tuolla Lontoota tai esim Suomea.
Mä kanssa kiinnitin huomiota siihen miten bojan ja jure ihan pysähtyivät tarkkailemaan Jania. Jotenkin haluaisin ajatella että jan ja nace ovat kaiken vitsailun ja leikin ohella saaneet juteltua ihan vakavastikin sen kemiansa ja läheisyytensä merkityksen. Ehkä tuo Lontoo viimeistään on antanut sekä etäisyyttä että aikaa käsitellä sitäkin ja siksi jan tarttui aiheeseen haastattelussa siltäkin kantilta. En ole varma onko niiltä koskaan ennen kysytty oikeastaan mitään koko asiasta, eikä varsinaisesti nytkään kysytty, vaan puhe oli damonin ottamista kuvista. Jan itse alkoi puhua nimenomaan heidän suhteestaan, vaikka olisi voinut jättää aiheen kokonaan siinä noteworthy-vaiheessa.

Jan ja Nace on niin ❤❤❤❤
 
vierailija
Miten niin kielletty. Me ollaan tosi maltillisia kuolaajia, ei lähestytä kohteita, ihaillaan vain kaukaa ja ajatellaan äidillisiä ajatuksia. (Mitä nyt jonkun paljaan massun nähdessäni haluaisin nuolla sitä niin että kuola valuu, mutta se ei kuulu tähän).
Whaat Mä ainakin lähestyin heti kun oli mahdollista! Enkä ajatellut yhtään äidillisiä ajatusta!

Nimim. Bojania halannut 46v.
 
vierailija
No niin.
Nyt loppu täällä kompostissa käynnit.
Rupeen kuuntelemaan kunnon laulajaa.
Taikahuilua ja Lauraa.
Ei kelpaa enää räpit, eikä kotkotit.
Eikä mitkään bluzat.
Heips
 
vierailija
Mulle se Lontoon haastattelun viimeistään oli se hetki kun damon iskeytyi kunnolla mun tajuntaan. Ne puhui siitä niin ihanasti, ei todellakaan pelkkiä korulauseita, vaan selvästi se oli tehnyt niihin suuren vaikutuksen taiteilijana (luultavasti muutenkin mutta siitähän ne tuossa haastattelussa puhuivat). Ei tainnut kellekään olla mikä tahansa valokuvaustuokio jossa vähän räpsitään kuvia, vaan selvästi jokainen teki siinä jonkinlaisen matkan itseensä samalla.
 
vierailija
Mulle se Lontoon haastattelun viimeistään oli se hetki kun damon iskeytyi kunnolla mun tajuntaan. Ne puhui siitä niin ihanasti, ei todellakaan pelkkiä korulauseita, vaan selvästi se oli tehnyt niihin suuren vaikutuksen taiteilijana (luultavasti muutenkin mutta siitähän ne tuossa haastattelussa puhuivat). Ei tainnut kellekään olla mikä tahansa valokuvaustuokio jossa vähän räpsitään kuvia, vaan selvästi jokainen teki siinä jonkinlaisen matkan itseensä samalla.
Niin oli, Nacekin sanoi jotenkin kivasti että Damonin puheet luovuudesta oli saaneet heräämään taas sellaisen innostuksen musiikkiin ja luovuuteen, mitä oli ollut alunperin kun musiikista innostui. En muista ihan tarkasti, mutta eikö se suunnilleen noin mennyt?
 
vierailija
No niin.
Nyt loppu täällä kompostissa käynnit.
Rupeen kuuntelemaan kunnon laulajaa.
Taikahuilua ja Lauraa.
Ei kelpaa enää räpit, eikä kotkotit.
Eikä mitkään bluzat.
Heips
Minä myös lakkaan rahoittamasta jälkikasvuni festari-ja muitalippuja.
Samoin kaikki fanikrääsän ostaminen rahoillani loppuu.
Muiden rahoilla Kt Bt sunmuut saavat matkustella ja elää.
Yötä
 

Yhteistyössä