K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon ihan lumoutunut damonista! Musta on jotenkin ihanaa miten se on välillä niissä hopeanhohtoisissa puvuissaan yksityisklubeilla ja kuvaa kaikkia maailmantähtiä, mutta sit se kuitenkin pakkautuu viiden nuoren miehen kimppakämpän pienelle sohvalle katsomaan jotain Slovenian euroviisujulkistusta. Syö popcornia ja naureskelee rennosti.
Joo tuossa on hauska kontrasti. Ja hyvin tuntui viihtyvän siellä Joksujen kämpällä ja keikkabussissa.
 
vierailija
Mä olen varmaan poikkeus, kun mua ei D kiinnosta yhtään. Kuvansa ovat hienoja varsinkin Krisin ja Juren. En ole shippaaja, joten siitä ei ole kiinni. Pidän Kta ja Btä heteroina muutenkin. Mua kiinnostaa K ihan itsessään. B on liian nätti poika tyyppiä. Joksuista Jure on kiinnostavin, ehkä sen takia kun siitä ei oikeasti tiedetä mitään ja se on jotenkin niin villi ja vapaa. Mut ihan vain mun mielipiteitä nämä. Toivottavasti mahtuvat tänne.
 
vierailija
Mä olen varmaan poikkeus, kun mua ei D kiinnosta yhtään. Kuvansa ovat hienoja varsinkin Krisin ja Juren. En ole shippaaja, joten siitä ei ole kiinni. Pidän Kta ja Btä heteroina muutenkin. Mua kiinnostaa K ihan itsessään. B on liian nätti poika tyyppiä. Joksuista Jure on kiinnostavin, ehkä sen takia kun siitä ei oikeasti tiedetä mitään ja se on jotenkin niin villi ja vapaa. Mut ihan vain mun mielipiteitä nämä. Toivottavasti mahtuvat tänne.
👍🏻
 
vierailija
Mä olen varmaan poikkeus, kun mua ei D kiinnosta yhtään. Kuvansa ovat hienoja varsinkin Krisin ja Juren. En ole shippaaja, joten siitä ei ole kiinni. Pidän Kta ja Btä heteroina muutenkin. Mua kiinnostaa K ihan itsessään. B on liian nätti poika tyyppiä. Joksuista Jure on kiinnostavin, ehkä sen takia kun siitä ei oikeasti tiedetä mitään ja se on jotenkin niin villi ja vapaa. Mut ihan vain mun mielipiteitä nämä. Toivottavasti mahtuvat tänne.
Mahtuu tietysti, eihän noissa mitään pahaa ollut. Ei mitään ilkeilyjä tms. Kaikilla meillä on omat mielipiteet, musta ainakin on ihan kiinnostavaa kuulla mitä muut ajattelee.
 
vierailija
Onkohan D maistanu Bojtsun kikua
Mua jotenkin huvittaa, kun ensin on sivun verran asiallista keskustelua Damonin ja Bojanin herkkyydestä, moniulotteisuudesta ja ystävyydestä. Sen jälkeen tupsahtaa tuollainen kommentti.🤣 Ei siis niin, ettenkö olisi itsekin asiaa pohtinut, vaikka välillä yritänkin esittää korrektia ja fiksua (no siinä onnistumatta).😂
 
vierailija
Mua jotenkin huvittaa, kun ensin on sivun verran asiallista keskustelua Damonin ja Bojanin herkkyydestä, moniulotteisuudesta ja ystävyydestä. Sen jälkeen tupsahtaa tuollainen kommentti.🤣 Ei siis niin, ettenkö olisi itsekin asiaa pohtinut, vaikka välillä yritänkin esittää korrektia ja fiksua (no siinä onnistumatta).😂
Musta tää oli ihan luonteva jatkumo sille edeltäneelle keskustelulle 😅
 
vierailija
Mä olen varmaan poikkeus, kun mua ei D kiinnosta yhtään. Kuvansa ovat hienoja varsinkin Krisin ja Juren. En ole shippaaja, joten siitä ei ole kiinni. Pidän Kta ja Btä heteroina muutenkin. Mua kiinnostaa K ihan itsessään. B on liian nätti poika tyyppiä. Joksuista Jure on kiinnostavin, ehkä sen takia kun siitä ei oikeasti tiedetä mitään ja se on jotenkin niin villi ja vapaa. Mut ihan vain mun mielipiteitä nämä. Toivottavasti mahtuvat tänne.
Mun mielestä sun kommentti on virkistävä poikkeus. Ehdottomasti mahtuu tänne. Itseäni kiehtoo Damon ja hänen ystävyytensä Bojaniin. Voisin myös kuvitella, että näillä kahdella oli säpinää keskenään. Vaikka ajattelen näin, niin en ole silti sitä mieltä, että sä olet väärässä. Kaikki tähän ketjuun kirjoitettu on pelkkää spekulaatiot ja erilaiset mielipiteet on ehdottomasti tervetulleita.
 

Yhteistyössä