K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua huvittaa ajatus siitä, että vanhainkodissa nämä shippaajat pyörittävät samoja vanhoja videoita ja pohtivat edelleen, että oliko pojat ihastuneita toisiinsa vai ei. Jos siellä vanhainkodissa on joukossa realismia huutelevia ex-shippareita, niin voi hoitaja parkoja, kun joutuvat sitä vääntöä kuuntelemaan. Jos mulla on paha dementia ja sen myötä estot poissa, niin tykitän varmaan vanhainkodin seinille kuvia Tommyn ja Kärtsän persuksista. Ottakaa multa sit kaikki laitteet pois.
Minua ei paljoa huvita kun ajattelen että mitä itse saatan siellä mölistä. Pahin skenaario on että päädyn jonkun OTP shipparin huonetoveriksi ja sitten vääntö on hurjaa.
 
vierailija
Voi olla ollut suhde tai tulla suhde, sitähän et sinäkään tiedä, hyvin jaksaa odotella mihin suuntaan tämä kehittyy
Klassinen shippaajan viesti. Aina heitetään tämä ”sitähän et sinäkään tiedä” -vastaus ikäänkuin se tekisi jotenkin todennäköisemmäksi sen, että on suhde tai sellainen tulee. Kaikki on aina loputtomiin mahdollista ja sitä toitotetaan maailman tappiin, vaikka todellisuus olisi täynnä todisteita muusta.
 
vierailija
Itse tein sen valinnan että en maksa(isi) noin paljoa festarikeikasta joka saattaa olla jopa lyhyempi kuin oma keikka plus kaikki sääolosuhteet jne. En edes vaikka näkisin K samalla jos tuuri käy. Ei tosin tule olemaan resurssejakaan.
t. eri
Minä ostin vaikka oon köyhä ja nyt oon oikeastaan aika pulassa rahan kanssa, luottokorttikin melkein täynnä
 

Yhteistyössä