K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä osun tohon queer-osastoon mutta en osaa sanoa. Nuorempi polvi saattaa ilmaista vaatteilla selkeämmin tätä, mä en varmaan viereisistä tädeistä ulkoisesti kauheasti eroa. Arvelen kuitenkin että just noita fanilahjoja puetaan ilman sen suurempia tuntemuksia. Women love him, sehän on tottakin ihan riippumatta sen omasta suuntautumisesta.
Joo eihän siinä sanota omista ajatuksista mitään. Ja on tosiaan fanilahja, ei itse hankittu.
 
vierailija
Jos Bojan olisi queer tai bi , ei laittaisi tarkoituksella päälleen noita lippiksiä women loves me ja Bojan loves Swedish girls. Näin tuumasi mun yksi queer ystävä kun näki B uusia kuvia. Sama on koko ajan sanonut Boitsua heteroksi, kuin myös Kta kun vielä shippasin. Mut vain hänen mielipide.
Joskus näistä asioista ei kannata etsiä sen syvempiä merkityksiä, koska usein se yksinkertaisin selitys saattaa olla se oikea eli tässä tapauksessa; Jokerit tykkäävät käyttää faneiltaan saamia lahjoja/haluavat kunniottaa kyseisen maan faneja.
 
vierailija
Se Krisin katse siinä huivi videossa. Niin ujo, haavoittuvainen... siitä mä en pääse irti. Ja ajatuksista mitä siellä kuvauksissa on tapahtunut. Muusa puheet ja yhdessä leffan katsomiset. Näitä mä haluan lisää...shivering with anticipation. Olisivat niin kaunis pari.
🥵 ihanaa toinenkin Kris Damon shippari. Sais tulla ficcejä heistä enemmän.
 
vierailija
Se Krisin katse siinä huivi videossa. Niin ujo, haavoittuvainen... siitä mä en pääse irti. Ja ajatuksista mitä siellä kuvauksissa on tapahtunut. Muusa puheet ja yhdessä leffan katsomiset. Näitä mä haluan lisää...shivering with anticipation. Olisivat niin kaunis pari.
Tuo katse oli minustakin ihana. Silti muiden juttujen valossa uskon että se on boitsu jonka kanssa damonilla jotain saattaisi olla. Mutta en siksi kommentoi että muiden näkökulmat haittaisi, tuosta katseesta olin vaan samaa mieltä. Krisillä on välillä ihania hymyjä, vaikka hänestä tulee ainakin mulle muuten vähän etäisempi fiilis kuin boitsusta. Eilen lavalla oli myös ihana hymy krisillä kun boitsu näytti yleisön joukosta käsillä sydäntä.
 
vierailija
Tuo katse oli minustakin ihana. Silti muiden juttujen valossa uskon että se on boitsu jonka kanssa damonilla jotain saattaisi olla. Mutta en siksi kommentoi että muiden näkökulmat haittaisi, tuosta katseesta olin vaan samaa mieltä. Krisillä on välillä ihania hymyjä, vaikka hänestä tulee ainakin mulle muuten vähän etäisempi fiilis kuin boitsusta. Eilen lavalla oli myös ihana hymy krisillä kun boitsu näytti yleisön joukosta käsillä sydäntä.
Mä myös oon taipuvainen uskomaan että bojan se kuitenkin ois vaikka aluksi olin sitä mieltä että Damon olisi ollut ihan lääpällään krisiin. Mutta tykkään molemmista vaihtoehdoista.
 

Yhteistyössä