K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kutsuvat itseään Anna-Liisoiksi ja silti meno on täällä kuin kirkossa. Missä kaikki kuolaukset ja pers kuvat ovat?👹
Mä jaoin niitä kyllä Kärtsästä enemmän kuin intensiivisesti aktiiviaikoinani. Ja shippaan sitä nykyisin mielessäni eräälle forbidden personille. Ja kaikenlisäksi mun kylkiviiva on kalibroitunu päin v***tua.

Luovutan kuumien prseiden jaon muille kollegoilleni

AL
 
vierailija
Henkilökohtaisesti en ymmärrä tätä B&D koska materiaalia on niin vähän. Ilmeisesti se vaatisi mulla enemmän kuin pari kuvaa ja videota. Ymmärrän kaikki Bokrisit ja Jancet joista on kaikenlaista vaikka kuinka vaikka itse en niin ole heistä kiinnostunut.
 
vierailija
Tuskin se D nyt mitään sydäntä on säikähtänyt kun itse on jakanut ties millaisia vihjailevia postauksia useammastakin miehestä plus D on kyllä useasti ennenkin poistellut stoorejaan, syytä voi vaan arvailla
 
vierailija
Henkilökohtaisesti en ymmärrä tätä B&D koska materiaalia on niin vähän. Ilmeisesti se vaatisi mulla enemmän kuin pari kuvaa ja videota. Ymmärrän kaikki Bokrisit ja Jancet joista on kaikenlaista vaikka kuinka vaikka itse en niin ole heistä kiinnostunut.
Hyvä kun myönnät tämän. Mä taas näen B:n ja D:n välissä jotakin spesiaalia ihan jo niiden olemassaolevan materiaalin pohjalta. Korostan nyt kuitenkin sitä, että B ei välttämättä koskaan ole ollut kiinnostunut Kärtsästä eikä Damonista, vaan nämä on meidän omia tulkintoja ja näkemyksiä.
 
vierailija
Joku kirjoitti hyvin, kun sanoi, että on mennyt eteenpäin K/B shipistä. Sanoitit hyvin munkin ajatukset. Näin vetovoimaa B:n ja K:n välillä, mutta se vetovoima on haalistunut mun silmissä ja nyt näen sitä vetovoimaa B:n ja D:n välillä. He kiinnostavat minua enemmän tällä hetkellä kuin K ja B.
Ihmetyttää miten se K B suhde voikin tuntua niin lätsähtäneeltä nyt, kun alku oli niin lupaava. Damonista ja B sta ei ole samanlaista materiaalia. Emme tiedä, miltä esim. he ovat tutustuessaan näyttäneet.
 

Yhteistyössä