K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No siinä oli kyllä taustalla myös valtava yleinen virittyneisyys viisupöhinään. Kun porukka valmiiksi latautunutta, niin otollista maastoa tällaisille somesaagoille.

Ja kuitenkin - todellisuudessa K ja B:ä viettivät viisuissa yhdessä vain murto-osan siitä ajasta, minkä Bojan ja Damon ovat päässeet tutustumaan toisiinsa.

Ja muhun kyllä vetoaa BD. Tosin pöytä on mulla "puhdas" - en oo shipannu KB
Ihan turha verrata, kuka on viettänyt kenenkäkin kanssa kuinka paljon aikaa. Siitä ei nyt ollut tässä kyse. Ja sinä olet yksittäinen ihminen - laajemmin katsomalla varmaan tajuat olevasi vähemmistössä.
 
vierailija
Ehkä sen takia, ettei ketään kiinnosta B ja D yhdessä ja kaikki aistivat, ettei heidän välillään ole mitään. Shippausta ei voi pakottaa, se syntyy luonnollisesti ja oikean kemian seurauksena. Kyllä se yletön kiinnostus K ja B suhdetta kohtaan syntyi ihan aidosta asiasta.
Aidot asiat vaistoaa ja ne kiinnostaa. Onneksi ihmiset vielä pystyvät tunnistamaan aidot tunteet ja niiden synnyttämät eleet ja ilmeet.
 
vierailija
Miesystävän kaveri on tämmonen "läppämies" muusikko jolla on ollu pitkäaikaisia naisystäviä, mutta on varmasti bi. Kerran näin salaa ovenraosta, kun oltiin kylässä ja kyläpaikan mies makas sängyssä kuumeessa puoliksi taju kankaalla. Nii näin kun tää heteroläppämies vähän "silitteli" reittä..ei jääny kauheasti epäilyksiä.
Voi hyvin pitää paikkaansa, koska tunnen tällaista bi-miehiä. Heitä on lähinnä vanhemmassa ikäluokassa, koska nuoret uskaltaa elää jo vapaammin ja olla sitä mitä ovat. Heillä on pitkäaikainen tyttöystävä/vaimo, mutta he etsivät itselleen miesseuraa esim. Qruiserista.
 
vierailija
Tämä on kyllä kumma että siitä Sadiesta ei ole vissiin ainoatakaan kuvaa reissulta. Eikö se onnistunut yhteenkään kuvaan tai videoon päätymään edes vahingossa. Vähän epäilyttää että se ei edes ole ollut siellä.
 
vierailija
No viisuyleisö loi tietystikin valmiiksi vähän suuremman shippiyleisöpohjan. Jos kaiffarit ois kohdannu jossain Ruissin bäkkärillä realitykameroiden edessä, niin tuskin "suhde" ois tullu niin suosituksi.
No vertaa sitten siihen materiaaliin, jota D ja B on julkaisseet ja siihen kiinnostukseen, joita niillä klipeillä on saatu aikaan. Ei ole mitenkään verrannollista edes niihin muutamiin klippeihin, joita K ja B:stä oli alkuaikoina. Ihan muutamalla videolla näki, miksi ihmiset heistä innostuivat ja mikä siinä vetosi. D ja B ei ole samaa, edes fantasian tasolla.
 
vierailija
Aidot asiat vaistoaa ja ne kiinnostaa. Onneksi ihmiset vielä pystyvät tunnistamaan aidot tunteet ja niiden synnyttämät eleet ja ilmeet.
Mulla on vähän sellainen tuntuma, että nää ihmiset, jotka on eniten näkevinään näitä "aitoja tunteita ja ilmeitä" on just niitä, jotka tuli shippiin mukaan viisujen myötä. Eikä heillä ole tuntumaa kumpaankaan artistiin/ihmiseen erillisenä pidemmältä ajalta.
 
vierailija
Sadien mukanaolo on kyllä arvoitus. Yhtään fanienkaan ottamaa kuvaa ei ole näkynyt, pelkkiä juttuja vaan kerrottu. Yhdessäkään kaupungissa ei ole ilmeisesti kukaan tunnistanut häntä.
 
vierailija
Bojanilla se menossa vaihe, mitä ihmettä mä tuossa tyypissä näin. /Vitsi
Voi tässä totuuskin piillä. Kun se suurin ihastus on laimentunut, niin minkälainen yhteys jää jäljelle. Ei mitään K:ta vastaan, varmasti hyvä tyyppi sisimmältään, mutta ehkä se aito ihminen peittynyt aika syvälle tällä hetkellä. Ehkä heillä ei juurikaan yhteistä tai keskusteltavaa löydy.
 
vierailija
Ehkä sen takia, ettei ketään kiinnosta B ja D yhdessä ja kaikki aistivat, ettei heidän välillään ole mitään. Shippausta ei voi pakottaa, se syntyy luonnollisesti ja oikean kemian seurauksena. Kyllä se yletön kiinnostus K ja B suhdetta kohtaan syntyi ihan aidosta asiasta.
Niin no, millä selität sitten sen, että Kris/Bojan parilla on todella suuri shippi fandom? Somen alustasta riippuen monessa paikassa jopa suurempi kuin K&B.
 
vierailija
Eihän B/D:sta oo kuvia ja videoitakaan yhtä paljon, ei voi verrata siinä mielessä.
Murto-osa K/B alkuaikojen suhteesta riitti suurempaan villitykseen kuin kaikki mitä D ja B on ikinä julkaisseet yhdessä. Mutta en jatka keskustelua tästä aiheesta, selkeästi tämä ei jotenkin mene täällä edes ex-shippareille tajuntaan, miksi K/B on ihan syystäkin innostanut kansainvälisesti ihmisiä seuraamaan heidän suhdettaan.
 
vierailija
No vertaa sitten siihen materiaaliin, jota D ja B on julkaisseet ja siihen kiinnostukseen, joita niillä klipeillä on saatu aikaan. Ei ole mitenkään verrannollista edes niihin muutamiin klippeihin, joita K ja B:stä oli alkuaikoina. Ihan muutamalla videolla näki, miksi ihmiset heistä innostuivat ja mikä siinä vetosi. D ja B ei ole samaa, edes fantasian tasolla.
Pelkästään tuo DB sylissä istuminen ja sohvalla sivelyklippi vaikutti kyllä muhun enemmän kuin kaikki B+K estradi-bro- pöhinät + someshowt yhteensä.

Ja oon vielä Annaliisa, kuumuuden professionaali....
Aistimme eri kylkiviiva-aisteilla. 🤷‍♀️
 
vierailija
Mulla on vähän sellainen tuntuma, että nää ihmiset, jotka on eniten näkevinään näitä "aitoja tunteita ja ilmeitä" on just niitä, jotka tuli shippiin mukaan viisujen myötä. Eikä heillä ole tuntumaa kumpaankaan artistiin/ihmiseen erillisenä pidemmältä ajalta.
Mulla nousee karvat pystyyn noista ”aidoista tunteita”, että kuinka joku voi kuvitella näkevänsä toisten ihmisten aitoja tunteja? Ihan tosissaan uskoo pystyvänsä tulkitsevansa jonkun aitoja tunteita. Kannattaisi tuotteistaa sellainen kyky niin vois lyödä rahoiksi oikein kunnolla.
 
vierailija
Sadien mukanaolo on kyllä arvoitus. Yhtään fanienkaan ottamaa kuvaa ei ole näkynyt, pelkkiä juttuja vaan kerrottu. Yhdessäkään kaupungissa ei ole ilmeisesti kukaan tunnistanut häntä.
Itse muistan että joku twitteristi tms olisi sanonut että "omg sadie sink is here" tai jotain sinnepäin mutta koska asia ei kiinnostanut niin en edes lukenut tarkemmin että oliko mahdollisesti vitsistä kyse. Itse epäile nettä ei ole ollut matkassa sillä perusteella että ei ole jäänyt kuviin.
 

Yhteistyössä