V
vierailija
Vieras
Vastailet itsellesi.Näköjään joo, en ois ite tunnistanut, mutta nyt kun sanoit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastailet itsellesi.Näköjään joo, en ois ite tunnistanut, mutta nyt kun sanoit.
Mikä vtun tuulivoimapuiston avausMuka? Luuletko, että jatkaa lomailua. Ainakin on se tuulivoimapuiston avajaisten keikka Jurvassa. Ensi viikolla taitaa olla myös Vain Elämää pressitilaisuus ja eiköhän sitä uutta musaakin tehdä ja mistä me näitä kaikkia juttuja tiedetään.
Joo ja aiemmin JO:n tullessa Suomeen oli mm OulussaNäköjään joo, en ois ite tunnistanut, mutta nyt kun sanoit.
Ensi viikon lauantaina 23. päivä näytti olevan tämä.Mikä vtun tuulivoimapuiston avaus
Mietipä sitäMikä vtun tuulivoimapuiston avaus
Häh, siis eihän ne ole aiemminkaan koneesta postanneet, ei se ole mun keksintöäni. Kyllä meillä oli datapaketit kun kävimme sloveniassa, mut oon käsittänyt, että Jokereilla ei pidetä olevan.Koska oot viimeksi käyttänyt lentokonetta, vuonna 1980?
Tuleeko nämä tähdet siis jo yksityiskoneella.Missä ihmeen lentsikassa Bojan on? Aivan kuin jokin armeijan kone.
Oikeassa oot, joksut ei yleensä koneesta oo postailleet.Häh, siis eihän ne ole aiemminkaan koneesta postanneet, ei se ole mun keksintöäni. Kyllä meillä oli datapaketit kun kävimme sloveniassa, mut oon käsittänyt, että Jokereilla ei pidetä olevan.
Okei, no mut siihenkö Kn pitää valmistautua viikkotolkulla kun täällähän oltiin sitä mieltä eilen, että K voi ihan hyvin tulla etelän lomaltaan vasta sunnuntaina keikkapäivänäänEnsi viikon lauantaina 23. päivä näytti olevan tämä.
Niin on Müncheniinkin. Mutta vaikka Venetsia ois lähin niin tää antais tunnin lisäaikaa iltaanYli neljän tunnin ajo ois sinnekin Ljubljanasta.
Tää on aina yhtä hauska lukea mummojen kommentteja, että keikkailu on ainut työOkei, no mut siihenkö Kn pitää valmistautua viikkotolkulla kun täällähän oltiin sitä mieltä eilen, että K voi ihan hyvin tulla etelän lomaltaan vasta sunnuntaina keikkapäivänään
Tai sit ne on tankanneet jossain lähellä Itävallan/Unkarin rajaa.Huoltsikka stoori ei välttämättä tullut ajallaan. Joku heistä on voinu julkaista sen myöhemmin matkalta.
Häh, siis eihän ne ole aiemminkaan koneesta postanneet, ei se ole mun keksintöäni. Kyllä meillä oli datapaketit kun kävimme sloveniassa, mut oon käsittänyt, että Jokereilla ei pidetä olevan.
Ei, vaan joku kommentoi et ton keikan takia K on niin kiireinen ens viikolla. Tuskin se olis niin kusipäinen ettei järkkäisi pari päivää aikaa bojanille, JOS bojan haluaa tänne jäädä. Kaverit on tärkeitä K:lle.Tää on aina yhtä hauska lukea mummojen kommentteja, että keikkailu on ainut työ
Miten niin? Ihan tavalliselta näytti.Missä ihmeen lentsikassa Bojan on? Aivan kuin jokin armeijan kone.
No mikseivät ikinä postaile koneesta??? Luulis olevan aikaa. Tai Jerekään.Lentokoneissa on yleensä wi-fi, voi käyttää myös sitä.
Mikä vtun ikärasisti oot kun aina mussutat mummoista? Taidat itse olla vankasti keski-ikäinen ikäkriisissä oleva pienisieluinen eukko!Tää on aina yhtä hauska lukea mummojen kommentteja, että keikkailu on ainut työ
Muista tää sit Joksujen kohdalla.Tää on aina yhtä hauska lukea mummojen kommentteja, että keikkailu on ainut työ
Mistäs tiedät K:n työjutut?Ei, vaan joku kommentoi et ton keikan takia K on niin kiireinen ens viikolla. Tuskin se olis niin kusipäinen ettei järkkäisi pari päivää aikaa bojanille, JOS bojan haluaa tänne jäädä. Kaverit on tärkeitä K:lle.
Eihän se ilmainen ole.Lentokoneissa on yleensä wi-fi, voi käyttää myös sitä.
On Jere laittanut jodeliin selfieitä koneesta pariin otteeseen.No mikseivät ikinä postaile koneesta??? Luulis olevan aikaa. Tai Jerekään.
Heh, ootko ikinä kuullu sellaisesta sanasta kuin wifiHäh, siis eihän ne ole aiemminkaan koneesta postanneet, ei se ole mun keksintöäni. Kyllä meillä oli datapaketit kun kävimme sloveniassa, mut oon käsittänyt, että Jokereilla ei pidetä olevan.
Niin se pitää koneessa ostaa.Heh, ootko ikinä kuullu sellaisesta sanasta kuin wifi