vierailija
Eikö D vaan istu siinä jossain penkillä? Vai näkyykö miksauspöytää?Video oli kuvattu miksauspöydän takaa.
Eikö D vaan istu siinä jossain penkillä? Vai näkyykö miksauspöytää?Video oli kuvattu miksauspöydän takaa.
Siis oliko siinä damonin videossa ääni? Mä oon nähnyt siitäkin niin epämääräisiä edittejä etten enää tiedä mikä se alunperin on ollutJoo mutta se on siellä kuvaamassa keikkaa ja materiaalia bändille. Keikkavideoilla vielä näkee että se on lavalla kuvaamassa CDn aikana.
Eikö siinä soinut Carpe Diem vai muistanko ihan väärin? Jossain twitterissä se video vielä on.Siis oliko siinä damonin videossa ääni? Mä oon nähnyt siitäkin niin epämääräisiä edittejä etten enää tiedä mikä se alunperin on ollut
En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta jos tää oli jonkun ketjuun sattumalta eksyneen kommentti, niin huvittaa itseäkin, miten sekavalta nää jutut varmaan näyttää kaikkine henkilöineen.Mikä hemmetti tää keskustelu on? Ihan pimeetä
Lukekaapa vaikka tuo edellinen sivu jonkun sellaisen silmin, joka ei tiedä mistä puhutaan.En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta jos tää oli jonkun ketjuun sattumalta eksyneen kommentti, niin huvittaa itseäkin, miten sekavalta nää jutut varmaan näyttää kaikkine henkilöineen.
Jos ne ei yksinkertaisesti saanut enempää keikkoja järkättyä? Olivat just keväällä euroopankiertueella ja ei ne nyt heti saa samoihin paikkoihin myytyä keikkoja. Taitaa olla bändille lopun alkua.Tykkään Joksuista paljon, mutta en ihan ymmärrä heidän meininkiään. Luulisi että tämä olisi heille keikkailumielessä tosi tärkeä kesä - varmaan valtaosa viisuissa tarttuneista faneista on vielä matkassa ja viisunosteella olisi voinut saada vielä myytyä täksi kesäksi paljon keikkoja. Mutta keikkoja on oikeasti tosi vähän (ja puolet jossain Jumalan selän takana) ja heti festarikauden alkuun on tällainen kolmen viikon loma, jossa lymytään näkymättömissä (yksityiselämä ja loman tarve on meillä kaikilla eikä lomalla tarvi olla somessa tai ikinä kertoa yksityiselämästään mitään, mutta vähän outo loman ajankohta ehkä).
Ja kun levy syksyllä ilmestyy niin ilmeisesti eivät aio kiertää (läntistä) Eurooppaa lainkaan vaan Balkania ja Australiaa. En tiedä mistään musiikkibisneksestä mitään varmaankaan, mutta luulisi että Joksujen kaltaiselle bändille olisi tärkeää keikkailla paljon (ja vielä jonkun isomman bändin lämppärinä jotta heidät näkisivät jotkut muutkin kuin olemassaolevat fanit - tosin en tiedä miten helppoa on päästä isomman bändin lämppäriksi jos ei ole levy-yhtiötä) ja vakiinnuttaakin vielä asemaansa faneille. Salamana tulleet fanit voivat myös salamana poistua, kun löytyy joku uusi "bändi-ihastus".
Ja jos Joksut hiipuvat keikkailemaan lähes pelkästään Sloveniassa niin se viimeistään on bändin tarun loppu. Vai ajatteleeko joku että esim. B (enää) jää mitään pieniä slovenialaiskaupunkeja kiertämään? Se poika häipyy siinä tilanteessa pysyvästi rapakon taakse olettaen, että onni siellä edelleen kukoistaa.
Apua on tösseröä, läskimahaa, Aku Hirviniemi, Uuno Turhapuro , 72v. Pirkko , Mummo, homoja ja VoldejaEn tiedä ymmärsinkö oikein, mutta jos tää oli jonkun ketjuun sattumalta eksyneen kommentti, niin huvittaa itseäkin, miten sekavalta nää jutut varmaan näyttää kaikkine henkilöineen.
Ei stanaApua on tösseröä, läskimahaa, Aku Hirviniemi, Uuno Turhapuro , 72v. Pirkko , Mummo, homoja ja Voldeja
Ei muuten ole. Vita on valokuvaaja, joka kuvaa keikkoja, siksi on kiertueella mukana. Satunnaiset somevideot ovat bonusta.Vitan työ on kirjaimellisesti kuvata hassunhauskoja somevidoita.
Repesin ääneen kun mietin että Boitsu aina kiltisti keikkojen välissä matkustaa Bosniaan mummolaan ja viettää siellä koko kesän.Ei tiedetä, mutta tuskin sosiaalinen nuori mies on koko lomaansa mummolassa.
Ei toi ole hän, toi nainen on hoikempiKivalta ja iloiselta näyttää NMkin tuossa Saaristofestivaalin stoorissa. Kukahan tuo myyjä kaveri on?
Mulla iso karvainen daddy ja K, mieluiten yhdessäBojanin mummo ja liikemies Nykistä on mun tämän saagan lempihahmot.
Joopa joo, kyllä se vaan on.Ei toi ole hän, toi nainen on hoikempi
Höpö höpöJoopa joo, kyllä se vaan on.
Äläkä unohda et täällä pannaan ja lennetään. Varsinainen panolento.Apua on tösseröä, läskimahaa, Aku Hirviniemi, Uuno Turhapuro , 72v. Pirkko , Mummo, homoja ja Voldeja
Tää höpö höpö on aina yhtä vakuuttava argumentti .Höpö höpö
Ou jee. Toi liikemies Nykistä on mun keksimä. Tuliko musta nyt kuuluisa? Haluaako joku mun nimmarin tai päästä yhteiskuvaan mun kanssa?Bojanin mummo ja liikemies Nykistä on mun tämän saagan lempihahmot.
Ei munkaan mielestä. NM ei koskaan hymyile tolleen ja näyttääkin erilaiselta sekä tukka lyhyempi.Ei toi ole hän, toi nainen on hoikempi
Mä taas haluaisin nähdä, kun TM yrittää saada rimpuilevan brat Käärijän kuriin. Kirjoitan kohta itse heistä ficin, jos kukaan muu ei sitä tee.Mulla iso karvainen daddy ja K, mieluiten yhdessä
Kyllä. Ja jos toi puusilmä ottais sen silmän käteen, niin kyllä.se NM on. On se tullut nähtyä niin monesti, että ei voi erehtyä.Tää höpö höpö on aina yhtä vakuuttava argumentti .
Joo, nyt kävin kattoon uudestaan kuvakaappauksen kanssa ja vannon mummoni haudan kautta ettei toi ole NM.Ei munkaan mielestä. NM ei koskaan hymyile tolleen ja näyttääkin erilaiselta sekä tukka lyhyempi.