K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ainakin B alkoi seurata Rosea sillon pari kuukautta sitten samaan aikaan kuin Sn äitiä ja veljeä. En tiedä onko kukaan ollut alkuvuodesta edes kiinnostunut koko Rosesta että ois sen liikkeistä tietoa :D
Olisi siitä varmaan kuvia tai stooreja ollut koska damon on sitäkin kuvannut ja hengannut sen ja sadien seurassa aiemminkin. Ja rose oli vissiin viime vuonna sadien kanssa Pariisin (?) muotiviikoilla, josta heistä on yhteiskuvia. En keksi miksi juuri tämän vuoden alku olisi sellainen ettei mitään yhteiskuvia ilmesty mihinkään. Lisäksi sonny on ollut damonin ja sadien seurassa ilmeisen paljon. Jurea lukuunottamatta joksut seuraavat sitä ja se niitä. Jos rose olisi ollut mukana menossa, varmaan hän olisi tutustunut sonnyynkin, samoin kuin joksuihin, ja varmaan jotain seuraamisia olisi tapahtunut puolin ja toisin jo ennen kuin bojan meni new yorkiin.
 
vierailija
No joka tapauksessa jakoivat sen Berliinin keikkapäivänä eli oletettavasti silloin kun Sadie oli kaupungissa. Ja joku siellä Damonin kanssa oli kun kuvasi häntä keikan aikana fiilistelemässä.
Vitahan se siellä oli kuvaamassa, kuten muulloinkin niitä miksauspöydän luona kuvattuja juttuja. Tai onhan se voinut olla se valoäijä itsekin. Se damonin jammailu on kuitenkin kuvattu sellaiselta kohdalta että en usko sadien asettuneen niin rohkeasti siihen toisten työpisteelle.
Mutta mun mielestä sadie kyllä nauraa siinä sohvavideossa.
 
vierailija
Vitahan se siellä oli kuvaamassa, kuten muulloinkin niitä miksauspöydän luona kuvattuja juttuja. Tai onhan se voinut olla se valoäijä itsekin. Se damonin jammailu on kuitenkin kuvattu sellaiselta kohdalta että en usko sadien asettuneen niin rohkeasti siihen toisten työpisteelle.
Mutta mun mielestä sadie kyllä nauraa siinä sohvavideossa.
Vita siinä nauraa
 
vierailija
No joka tapauksessa jakoivat sen Berliinin keikkapäivänä eli oletettavasti silloin kun Sadie oli kaupungissa. Ja joku siellä Damonin kanssa oli kun kuvasi häntä keikan aikana fiilistelemässä.
Vitahan se siellä oli kuvaamassa, kuten muulloinkin niitä miksauspöydän luona kuvattuja juttuja. Tai onhan se voinut olla se valoäijä itsekin. Se damonin jammailu on kuitenkin kuvattu sellaiselta kohdalta että en usko sadien asettuneen niin rohkeasti siihen toisten työpisteelle.
Mutta mun mielestä sadie kyllä nauraa siinä sohvavideossa.
 
vierailija
Vitahan se siellä oli kuvaamassa, kuten muulloinkin niitä miksauspöydän luona kuvattuja juttuja. Tai onhan se voinut olla se valoäijä itsekin. Se damonin jammailu on kuitenkin kuvattu sellaiselta kohdalta että en usko sadien asettuneen niin rohkeasti siihen toisten työpisteelle.
Mutta mun mielestä sadie kyllä nauraa siinä sohvavideossa.
Vita ja Klemens on keikan aikana töissä, ei ne ehdi kuvata jollekin bändin kaverille hassunhauskoja somevideoita.
 
vierailija
Minä taas väitän edelleen, että siinä Vitan stoorissa keikkabussista, jossa Kiki leikkii pehmoleluilla, nauravat sekä Vita ja Sadie. Kuuluu selvästi, että kun Vita repeää nauruun, niin siinä sen purskahduksen aikana alkaa toinen naurunpurskahdus, mikä ei ole mahdolllsta vain yhdellä naurajalla.
 
vierailija
Vitahan se siellä oli kuvaamassa, kuten muulloinkin niitä miksauspöydän luona kuvattuja juttuja. Tai onhan se voinut olla se valoäijä itsekin. Se damonin jammailu on kuitenkin kuvattu sellaiselta kohdalta että en usko sadien asettuneen niin rohkeasti siihen toisten työpisteelle.
Mutta mun mielestä sadie kyllä nauraa siinä sohvavideossa.
Eikö Damon ole siinä miksauspöydän edessä? Sehän on ihan normaali paikka katsoa keikkaa, olen itsekin monesti miksauspöydän luona, kun siellä on paras soundi. Ja miksei Sadie siellä uskaltaisi olla? Olihan se siellä Jane Fonda Fan Clubinkin keikalla ihan normaalisti yleisön seassa.
 
vierailija
Minä taas väitän edelleen, että siinä Vitan stoorissa keikkabussista, jossa Kiki leikkii pehmoleluilla, nauravat sekä Vita ja Sadie. Kuuluu selvästi, että kun Vita repeää nauruun, niin siinä sen purskahduksen aikana alkaa toinen naurunpurskahdus, mikä ei ole mahdolllsta vain yhdellä naurajalla.
Mä taas tutkin tätä silloin! Mä jäin kyllä kahden vaiheille lopulta. Olin kanssa samaa mieltä kuin sinä mutta sit aloin horjua kun muut ei kuulleet samaa. Kysyin sit kahdelta lapseltani missä kohtaa heidän mielestään kuuluu kaksi eri naurajaa (tai en just noilla sanoilla, yritin ensin jotenkin neutraalisti kysyä kuuleeko ne siinä yhden vai useamman), mutta niiltäkin tuli ihan eri vastaukset. Tai sit niitä ei vaan kiinnostanut.
 
vierailija
Nää Boitsun seikkailut on kiinnostavia. 🥰 Ei tule tylsää seuratessa. Olis hauska jos julkaisis itse jotain kuvia lomastaan vaikka jälkeenpäin, mutta ymmärrän hyvin senkin jos ei halua. Joku yksityisyys täytyy hällekin suoda .
 

Yhteistyössä