K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Häh? Kyllä miehet yleensä mieluummin haluaa ihan virallisesti olla lapsensa isiä ilman että tarttee nähdä vaivaa erikseen tunnustaa isyys. Täällä vaan halutaan nähdä että lapsen ja sen äidin kanssa asuukin joku outo hahmo, joka ei ole lasta siittänyt tai ainakaan ei sitä saa isäksi kutsua.
Eipä siinä mitään vaivaa erikseen tarvi nähdä, kertoo neuvolassa että vahvistaa isyyden.

-eri
 
vierailija
BL:stä on tullut vauvalla vain yksi trollauksen muoto, jolla tahallaan ärsytetään muita ja saadaan tappelua aikaiseksi. Tyyppi ei oikeasti liity yhtään mitenkään ketjun aihepiiriin niin se sen pakotus ei ole mitään muuta kuin tahallista ärsytystä. Enkä usko, että siitä jankuttavat ihmiset on itsekään yhtään kiinnostuneita koko BL:stä tai muuten olisivat jo siirtyneet tumppuun tai twitteriin häntä fanittamaan.
 
vierailija
Olen eri, mutta tuo jyrkkyys on se, mikä muakin vähän häiritsee. Oon samaa mieltä siitä mahajutusta, se oli outo. Nemo oli mulle mieleinen voittaja, eikä BL ollut oma suosikki muutenkaan. Kappale oli ihan kiva, mutta jotain vähän liian Käärijämäistä siinä itse esityksessä oli mun makuun. Olin tyytyväinen että ei voittanut. Sit toisaalta BL lahjoitti palkkiorahojaan oliko nyt kahdelle eri sairaalalle. Musta se oli tekona tosi kiva. En siis oo sitä mieltä että kenenkään tarttis hänestä tykätä, eikä kuulu isommin sinne ketjuunkaan, mutta jos aletaan paheksumaan sitä että osa Joksuista saattaa tykätä BL:stä, menee se suhtautuminen musta jo aika jyrkäksi.
No eihän ne siitä välttämättä tykkää sen erityisemmin, perus balkanilaista kohteliaisuutta naapurimaan edustajalle niinkuin B:n sometykkäyskin seuraahan se K:kin BL:ää
 
vierailija
BL:stä on tullut vauvalla vain yksi trollauksen muoto, jolla tahallaan ärsytetään muita ja saadaan tappelua aikaiseksi. Tyyppi ei oikeasti liity yhtään mitenkään ketjun aihepiiriin niin se sen pakotus ei ole mitään muuta kuin tahallista ärsytystä. Enkä usko, että siitä jankuttavat ihmiset on itsekään yhtään kiinnostuneita koko BL:stä tai muuten olisivat jo siirtyneet tumppuun tai twitteriin häntä fanittamaan.
Tää on totta, jotkut/joku tekee tätä tahallaan, eilenhän ennen lukitusta tälläkin aiheella taas trollattiin
 
vierailija
Mä taas voin kuvitella Joksujen (ja Kn) tykkäävän siitä biisistä. Ei kai Jurekaan koko ajan olisi sitä laulanut jos ei olisi tykännyt.
Mulla kyllä soi päässä useinkin biisejä joista en tykkää ja valitettavasti lauleskelen niitä sit muillekin 😂 Mutta jure luultavasti tykkääkin tuosta. Mä en oo kuullut koko biisiä, kertsin vaan, joten en siitä tiedä sen enempiä.
 
vierailija
No eihän ne siitä välttämättä tykkää sen erityisemmin, perus balkanilaista kohteliaisuutta naapurimaan edustajalle niinkuin B:n sometykkäyskin seuraahan se K:kin BL:ää
Oon tuo edellinen ja oon ihan samaa mieltä, että luultavasti peruskohteliaisuutta vaan. Mutta vaikka osa Joksuista tykkäisikin siitä, niin ei sillä pitäis olla mitään väliä kellekään muulle, se oli tossa se mun pointti.
 
vierailija
Ei varmaan tän vuoden viisuilijoista kyllä kenestäkään, ihan heistä itsestään riippumatta. Mutta ei sitä kyllä vielä voi sanoa tuleeko ikonia vai ei. Sillä on paljon kannatusta ja suosiota, sellaistakin joka saattaa lopulta ohittaa voittobiisin suosion.
Ei kyl vielä ole mitään tähän viittaavaa, sekä voittobiisiä ja Europapaa striimaaan vielä yli miljoonan päivässä, Rimtim on pudonnut sieltä yli parista miljoonasta jo alas puoleen miljoonaan eikä näytä kääntyvän. En näe siinä mitään viraalihittiainesta, yllätyshitit lähtee nykyään tiktokista liikkeelle, eikä siinä ole oikein mitään tiktokattavaakaan.
 
vierailija
Eikö k:n pitänyt tyyliin halveksua sitä 🤔
Tuskin välittää tyypistä oikein ollenkaan. K:han rupes seuraamaan sitä silloin kun K joutui puolustelemaan lassea kopiointisyytöksiltä, eli samoihhin aikoihin kun K DM:asi sen kanssa. Eli ne DM:ät jotka lasse sitten laittoi julkisesti jakoon ennen viisufinaalia, eli juuri silloin kun K oli hyökytyksen keskellä ja sen ystävä joutui diskatuki, niin K ei varmaan ole edes tietoinen koko dm-vuodosta.
 
vierailija
Häh? Kyllä miehet yleensä mieluummin haluaa ihan virallisesti olla lapsensa isiä ilman että tarttee nähdä vaivaa erikseen tunnustaa isyys. Täällä vaan halutaan nähdä että lapsen ja sen äidin kanssa asuukin joku outo hahmo, joka ei ole lasta siittänyt tai ainakaan ei sitä saa isäksi kutsua.
Minusta ei ole ihan tätä päivä kytkeä isyyttä ja avioliittoa keskenään, varsinkaan siinä muodossa, missä se on, eli isyyttä ei saa edes kumottua, jos se on väärä, vaikka olisi todisteet, jos lapsen äiti ei halua.
Tai siinä muodossa, että isyyttä ei saa vahvistettua, jos äiti on toisen miehen kuin lapsen isän kanssa naimisissa lapsen syntyessä, eikä halua asiaa selvittää. Nainen voi siis avioliitossa rauhassa pettää, eikä isää tarvitse vahvistaa, jos nainen ei sitä halua.
 
vierailija
Må tykkään Ksta ja Joostista, mutta suoraan sanottuna vtuttaa kun niitäkin shipataan. En oo koskaan shipannut ketään ja kyllä sen toisille sallin, mutta miksi joka ikistä pitää parittaa? Ei kai K ja Joost ole antaneet siihen edes mitään aihetta? En kyllä ymmärrä yhtään jos joku näkee niiden välillä jotain romanttista, vai olenko jotenkin outo kun en vaan käsitä tätä?
Sori, mä shippaan, musta ne on aivan ihania ja voisin katella fan artteja vuorokauden ympäri 😅.
 
vierailija
Tuskin välittää tyypistä oikein ollenkaan. K:han rupes seuraamaan sitä silloin kun K joutui puolustelemaan lassea kopiointisyytöksiltä, eli samoihhin aikoihin kun K DM:asi sen kanssa. Eli ne DM:ät jotka lasse sitten laittoi julkisesti jakoon ennen viisufinaalia, eli juuri silloin kun K oli hyökytyksen keskellä ja sen ystävä joutui diskatuki, niin K ei varmaan ole edes tietoinen koko dm-vuodosta.
Miten K siis joutui puolustelemaan? Oliko se siis joku haastattelu vai missä tilanteessa joutui?
 
vierailija
BL:stä on tullut vauvalla vain yksi trollauksen muoto, jolla tahallaan ärsytetään muita ja saadaan tappelua aikaiseksi. Tyyppi ei oikeasti liity yhtään mitenkään ketjun aihepiiriin niin se sen pakotus ei ole mitään muuta kuin tahallista ärsytystä. Enkä usko, että siitä jankuttavat ihmiset on itsekään yhtään kiinnostuneita koko BL:stä tai muuten olisivat jo siirtyneet tumppuun tai twitteriin häntä fanittamaan.
Sillä tavalla kuuluu aihepiiriin, että ilman tätä ketjua monikaan ei olisi edes seurannut viisuja. Mulla ei ole mitään tätä BL vastaan, ihan symppis on ja mun arvostusta nosti se 50 000 palkkiosta kieltäytyminen ja lahjoittaminen eteenpäin.
 
vierailija
Tottakai se B tykkää tän vuoden yleisön mussukasta, niinkuin tykkäsi viime vuonna viime vuoden.
Harmi vaan et Lassessa ei oo yhtään mitään samaa kuumuutta ja karismaa kuin Kssa.
Jos rehellisiä ollaan, niin me täällä Suomessa kuljetaan laput silmillä. Käärijä oli niin suuri asia meille, ettei osa vastakkainasettelun takia halua nähdä BL:n karismaa ja ulkonäköä. Aika paljon tätä tapahtuu just vauvalla, muualla ollaan neutraalimpia.
 
vierailija
Må tykkään Ksta ja Joostista, mutta suoraan sanottuna vtuttaa kun niitäkin shipataan. En oo koskaan shipannut ketään ja kyllä sen toisille sallin, mutta miksi joka ikistä pitää parittaa? Ei kai K ja Joost ole antaneet siihen edes mitään aihetta? En kyllä ymmärrä yhtään jos joku näkee niiden välillä jotain romanttista, vai olenko jotenkin outo kun en vaan käsitä tätä?
Et ole outo. Tää shippaus ilmiö on kyl mielenkiintoinen. Tuntuu et näitä pareja revitään mistä sattuu.
 

Yhteistyössä