V
vierailija
Vieras
Ei ole käynyt hierottavana p ölkky.
Ei jää Bojankaan kylmäksi niiden käsien käsittelyssä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole käynyt hierottavana p ölkky.
YökMua kiinnosta ainoastaan se, että minkälaista ulinaa Bojan päästää Koston käsittelyssä.
Ei jää Bojankaan kylmäksi niiden käsien käsittelyssä.
ei kukaan sua pakota sitä kuuntelemaan mutta onko sitä pakko haukkua ulinaksi
Mua kiinnosta ainoastaan se, että minkälaista ulinaa Bojan päästää Koston käsittelyssä.
Kun Koston kädet liikkuvat rintakehältä vatsalle ja siitä yhä alaspäin, on Bojan jo valmis huutamaan Demoniiiii.
Kun Koston kädet liikkuvat rintakehältä vatsalle ja siitä yhä alaspäin, on Bojan jo valmis huutamaan Demoniiiii.
Höpö höpöNytpä tiedetäänkin mitä kuulette seuraavalla Joksu-kiertueella lämppärinä. Suloista balkanilaista perinneul... laulua, perinnelaulua.
Eli kun ei tultukaan valittamaan, teet sen itse.Ja juuri kun Jan K:n maagiset kädet ovat saavuttamaisillaan Bojanin kohollaan olevan kyhmyn, sisään astuu Maire: Loukkaat Bojania!
Höpö höpö
Eli kun ei tultukaan valittamaan, teet sen itse.
Tarkoittaa mitä?RPF ja varsinkin RPS ovat kuvottavaa luettavaa. Ei mulla muuta. T.realisti
No ei niitä ole pakko lukea jos kuvottaaRPF ja varsinkin RPS ovat kuvottavaa luettavaa. Ei mulla muuta. T.realisti
Unohtaisit jo sinäkin lapselliset pervokuvitelmasi. Älä ainakaan kiusaa niillä muita ihmisiä. Niille varmaan löytyy sopivampi paikka jostain muualta. Olet kyllä melkoinen kiusaaja.K parka on ihan hukassa ilman P:n sylkkyä.. Onneksi numero vasten selkää lohduttaa hieman.
Ehkä jo pian, uudestaan ja millaista se tuleekaan olemaan, miettii K iltaisin peiton alla .. Ja nukahtaa kiihkeisiin ja rakkaudentäyteisiin uniin.
Lapselliset pikkupojat - ne ovat unohtuneet jo kauan sitten...
Unohtaisit jo sinäkin lapselliset pervokuvitelmasi. Älä ainakaan kiusaa niillä muita ihmisiä. Niille varmaan löytyy sopivampi paikka jostain muualta. Olet kyllä melkoinen kiusaaja.
Oikeista ihmisistä kirjoitetut keksityt tarinat ovat kuvottavaa luettavaa.
Mitä kananmunia ostatte? Itse ostan Kultamuna Luomumunia. Parhaimman makuisia
Itse taas yleensä katson, että se merkki ei ole mikään Kotimaista tai Kultamuna, ne on huonoja.Mitä kananmunia ostatte? Itse ostan Kultamuna Luomumunia. Parhaimman makuisia
Minä en syö mitään mikä on tullut jonkun perseestä.