V
vierailija
Vieras
Samaa mieltä, ja vielä hauskempaa, jos jotkut KB paikan pölhyt siitä kilahtaa.Baby Lasagna ois se, jos on pakko viisuartistin kanssa tehdä biisi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä, ja vielä hauskempaa, jos jotkut KB paikan pölhyt siitä kilahtaa.Baby Lasagna ois se, jos on pakko viisuartistin kanssa tehdä biisi
Minusta BL ja Bojan collabit just kiinnostavia, toi kolmas ei niinkään.Olen samaa mieltä. Mikä K lla on tässä ajatuksena.
Tämä on komposti?Jännästi tää piimä-huutelu taukosi täysin jo toissapäivänä, kun tänne tuli tota kompostin draamaa.
Joskus on ollut muistaakseni sellaisiakin että entiset viisuartistit esittävät toistensa biisejä.Lisäyksenä jos esiintyvät yhdessä niin ehkä joku mash-up molempien biiseistä.
Ei tämä enää mene niin, koitapa pysyä kärryillä sinäkin.5-vuotissuunnitelma ja silleen.
Ei ole mitään todisteita siitä.Koska olivat naisseurassa.
Höpö höpö, ei liittyneet mitenkään tähän ketjuun, ja se on joku salkku B:llä siinä muutenkin.Mistä päättelet, että juo? B valitsi kefiirin Spar-mainokseen sekä postasi kaakaon valmistuksesta kuittaallakseen teille typerille huutelijoille. Ja K lisäsi käsilaukun B:lle kuvaan samasta syystä.
Vähän liikaa luulette itsestänne, eivät tod. lue.Joo, K ja B lukevat tätä ketjua ja kuittailevat siitä someissaan. Jep jep.
S asuu Amerikassa, eikä liity B mitenkään ja mainoksensa laukkukin ihan erilainen.Ei se S minustakaan mitenkään muodikkaasti pukeudu tai ei ainakaan trendikkäästi. Vanhoilliselta näyttää mun silmään hänen tyylinsä. Ajanmukainen tyyli ehkä jos käyttää teryleeneissään leveitä lahkeita, mutta tosi tylsä tyyli muuten hänellä. Vain mus li mihuivi päästä puuttuu.
Noooh noooh. Ties mikä bängeri sieltäSille tuli pikku faniserviisinä kiire väsätä vasemmalla kädellä piimän kanssa joku laiska ralli, että saa rauhassa sen jälkeen tehdä musaa kenen kanssa haluaa.
No tämä.About kaikki juo kefiiriä Sloveniassa, se on siellä todella yleinen juoma.
Itse luulet itsestäsi kun koet, että sulla on pätevyyttä väittää noin. Toki joku toinenkin lähipiirin välikäsi voi lukea ja välittää parhaimmat katkelmat eteenpäin.Vähän liikaa luulette itsestänne, eivät tod. lue.
Mikä on kompostikohu? Päivittäin täällä olen, muttei nyt sano mitään.Mietin vain keitä nää
mielikuvitushorinoiden kirjoittajat pikein ovat kun muuttivat joko tyyliään kompostikohun aikana tai katosivat sen alettua.
Älä nyt taas suojele sitä bojere -pinttymääsiEi tämä enää mene niin, koitapa pysyä kärryillä sinäkin.
No eihän ollut samanlainen, älä jaksa.Oli tai ei, niin Sadiella oli sen päivän stoorissa just samanlainen laukku ja se oli huvittavaa.
Mua kyllä kiinnostaa enemmän tämä BL&K. Aika kiva, jos ne tosiaan on viisuissa esittämässä yhteisbiisin Miks niiden mikit ois muuten tuolla tavalla vierekkäin ja samana päivänä treenaamassa.
Höpö höpöNiin, tämäkin vielä. Kyllä K tätä lukee.
K:kin mainitsi collabin kyllä…
Ei sitä B päätä, mainostaja käskenyt mainostaa juuri tota.Olkoon niin, mutta B valitsi sen Spar-mainokseen kaikkien tuotteiden joukosta tietystä syystä.
Tollasissa yhteistöissä yleensä kyllä yhdessä suunnitellaan mitkä tuotteet otetaan mukaan tai vaikuttaja saa itse valita (lopputulos vaan hyväksytetään).Ei sitä B päätä, mainostaja käskenyt mainostaa juuri tota.
Ei liity Sadieen, eikä tähän ketjuun millään tapaa, haluttu vaan peittää tyyliin joku tupakka siitä.No tämä. Kuvalisäys ei siis välttis liity Sadieen mitenkää, vaan siihen, että käsilaukunkantaja on bongattu täältä
Kaakao ja piimä ihan normi juomia, olet väärässä.Olen vahvasti eri mieltä. Sattumuksia on liikaa
Olen samaa mieltä. Mikä K lla on tässä ajatuksena.