V
vierailija
Vieras
Ne mitään hahmoja ole.En tiedä, mutta ironista että tää joka äänekkäimmin on inhonnut niitä kaikkia mielikuvitushahmoja kuten Ake, Make ja Pera kehittelee täällä päivästä toiseen näitä omia hahmojaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne mitään hahmoja ole.En tiedä, mutta ironista että tää joka äänekkäimmin on inhonnut niitä kaikkia mielikuvitushahmoja kuten Ake, Make ja Pera kehittelee täällä päivästä toiseen näitä omia hahmojaan.
Ei niin vaan tosta Kylestä.
Väittääkö joku mua hahmoksi.
T. Ake
Toi on vaan niin turhaa, kuulostaa melkeinpä vain tarpeelta haukkuja joitakuita, koska ei liity heihin itseensä mitenkään, ja naamioidaan se haukuskelu hyviksiksinä itse (”tuomitsen huonon käytöksen”. Siis niinku daa, kuka ei??) esiintymiseen. Jotenkin ällöttävää.Eikö mistään saisi olla mielipidettä? Itse olen sitä mieltä, että lapsellista suuttua ja kiukutella, jos keikkaa ei tule. Eri asia jos kommentoi jotenkin, et oispa tullut Puolaan tai harmi ettei tuu jne. Ei se ole aina artistin/bändin vika, mutta luonnollisesti purkavat pettymystä siihen.
Pera has left the chat, palaan huomennaJa mua.
T. Make
Sattuu niin syvältä.
Se on niin selkeää itsekorostusta ja itsekehun kalastelua ja tekopyhää hyväksynnän hakua kuin olla ja voi.Siis ihmiset, jotka julkisesti ilmoittavat tuomitsevansa huonon käytöksen ovat pelkkiä
tekopyhiä p*skoja, kuvitteleeko he, että kukaan järkevä ihminen ei tuomitsisi sitä ja maailma on heidän tuomionsa antoa vailla?????
Kehäähän tossa kierretäänSiis ihmiset, jotka julkisesti ilmoittavat tuomitsevansa huonon käytöksen ovat pelkkiä
tekopyhiä p*skoja, kuvitteleeko he, että kukaan järkevä ihminen ei tuomitsisi sitä ja maailma on heidän tuomionsa antoa vailla?????
Kehäähän tossa kierretäänSiis ihmiset, jotka julkisesti ilmoittavat tuomitsevansa huonon käytöksen ovat pelkkiä
Siis ihmiset, jotka julkisesti ilmoittavat tuomitsevansa huonon käytöksen ovat pelkkiä
Esim tällainen on täysin hallusinaatioiden keskellä elävän ihmisen mielipide: ”Luulisi fanien ymmärtävän ettei paljoa kannusta tulemaan maahan jos fanit vaikuttavat raivohulluilta.”
As if.
En tiiä ees mistä tossa on kyse mut mieti nyt ees hetki millanen tää maailma olis jos toiset sais haukkua ja suoltaa p*skaa toisista ja kaikki ympärillä toljottais pöljänä vieressä eikä sanois mitään. Kiusaajien paratiisi, sekö ois hyvä, hä??Siis ihmiset, jotka julkisesti ilmoittavat tuomitsevansa huonon käytöksen ovat pelkkiä
Kehäähän tossa kierretään Puolalaiset suuttuuvat ja discord valittaa ja joku valittaa kun discord valittaa.
En tiiä ees mistä tossa on kyse mut mieti nyt ees hetki millanen tää maailma olis jos toiset sais haukkua ja suoltaa p*skaa toisista ja kaikki ympärillä toljottais pöljänä vieressä eikä sanois mitään. Kiusaajien paratiisi, sekö ois hyvä, hä??
Nyt meni hermot. Kävin Hesassa virkistyspäivällä ja meidät vietiin johonkin korealaiseen ravintolaan, jossa pitää itse grillata ruuat!! Siis kuvitelkaa, menen ravintolaan ja joudun itse ruuanlaittoon!!!! Käsittämättömän typerää.