V
vierailija
Vieras
Eiköhän B ole halunnut osallistua hiukan enemmän.
Eri asia on, onko tarpeeksi annettavaa. Sen näkee sitten, mutta taatusti on Kärpyn ja tiimin runko biisille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän B ole halunnut osallistua hiukan enemmän.
TikTokissa. Y tai K on vika kirjain.Missä näkee? Ei erotu mitään Y:tä missään
Eli syksyllä Itävalta, Alankomaat, Liettua, Englanti, Tsekki ja Puola tarinan perusteella? Harmi, ettei Suomi ole mukana. Liettua on vähän yllättävä tuolla seassa.
Aa, periaatteessa vois ollakin koska tapahtuman nimi ja paikkakunta tohon mahtuis, jotenkin en vain usko Suomeen tossa.Missä näkee? Ei erotu mitään Y:tä missään
Salliiko tukityösi tuonne menon?Apua, mä sitten ostin perintörahoillani liput tonne Het Grote Songfestivalfeestiin!
Katselin sitä Areenassa olevaa showta ja mietin jo siinä, että wau, toihan on upeampi kuin olen tiennytkään. Että tonne vois joskus vaikka olla kiva mennä
Jos siellä on tarjolla samana vuonna K ja Joksut niin täähän on pakko nähdä!
Ai ulkomaille, milläköhän rahalla, tietty jos Virossa olisi.Se on ihan susta ja muista Joksu faneista kiinni, meinaatteko jaksaa raahautua kaikille keikoille? Ei teitä varmaan enää niin montaa ole
Sinne on myös istumapaikkoja tarjolla, en vielä huomannut katsoa hintaa. Onko toi kauhean kallis?Salliiko tukityösi tuonne menon?
Ihmiset käy töissä ansaitakseen rahaa.Ai ulkomaille, milläköhän rahalla, tietty jos Virossa olisi.
Ei harmainta hajua.Eikö tuo Vauhti kiihtyy ole vain suomalaisille artisteille.
Minulla on keltainen haju.Ei harmainta hajua.
Osa-aikaisella ei taida rahat riittää.Ihmiset käy töissä ansaitakseen rahaa.
Paljonko lippu maksoi, minulle ei näytä mitään hintaa, jos ei kirjaudu?Apua, mä sitten ostin perintörahoillani liput tonne Het Grote Songfestivalfeestiin!
Katselin sitä Areenassa olevaa showta ja mietin jo siinä, että wau, toihan on upeampi kuin olen tiennytkään. Että tonne vois joskus vaikka olla kiva mennä
Jos siellä on tarjolla samana vuonna K ja Joksut niin täähän on pakko nähdä!
AUS voi olla myös Australia, nehän just oli Wienissä niin ei kai taas olisi menossa sinne
No ei varmasti ole, kustannukset sinne ihan liian suuret.AUS voi olla myös Australia, nehän just oli Wienissä niin ei kai taas olisi menossa sinne
Tää taitaa olla A?Salliiko tukityösi tuonne menon?
Mikseivät menisi taas Wieniin? Edellinen keikka oli loppuunmyyty ja maa ihan vieressä.AUS voi olla myös Australia, nehän just oli Wienissä niin ei kai taas olisi menossa sinne
Milloinkas Wien on siirtynyt Australiaan?
79e istumapaikkaliput aika läheltä lavaa per lärvi, ei minusta hirveän paha.Sinne on myös istumapaikkoja tarjolla, en vielä huomannut katsoa hintaa. Onko toi kauhean kallis?
Ja siis mulla on nyt jo ainakin kaksi ylimääräistä lippua, (riippuu siitä, kiinnostaako teinejä kyseinen show, onko 4:kin ekstraa), kun ostin ensin kaksi ja sitten tulin katumapäälle, että ehkä lapsia kiinnostaakin ja ostin uudestaan 4!79e istumapaikkaliput aika läheltä lavaa per lärvi, ei minusta hirveän paha.