K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apua, mä sitten ostin perintörahoillani liput tonne Het Grote Songfestivalfeestiin! 😱
Katselin sitä Areenassa olevaa showta ja mietin jo siinä, että wau, toihan on upeampi kuin olen tiennytkään. Että tonne vois joskus vaikka olla kiva mennä 🤪
Jos siellä on tarjolla samana vuonna K ja Joksut niin täähän on pakko nähdä! 🤘

Apua, mä sitten ostin perintörahoillani liput tonne Het Grote Songfestivalfeestiin!
Katselin sitä Areenassa olevaa showta ja mietin jo siinä, että wau, toihan on upeampi kuin olen tiennytkään. Että tonne vois joskus vaikka olla kiva mennä
Jos siellä on tarjolla samana vuonna K ja Joksut niin täähän on pakko nähdä!
Paljonko lippu maksoi, minulle ei näytä mitään hintaa, jos ei kirjaudu?

79e istumapaikkaliput aika läheltä lavaa per lärvi, ei minusta hirveän paha.
Ja siis mulla on nyt jo ainakin kaksi ylimääräistä lippua, (riippuu siitä, kiinnostaako teinejä kyseinen show, onko 4:kin ekstraa), kun ostin ensin kaksi ja sitten tulin katumapäälle, että ehkä lapsia kiinnostaakin ja ostin uudestaan 4! 🤦‍♀️ Että toivottavasti sinne tulee joku resale sitten 😂

Mä en kestä mua... siitä meni ehkä 5 sekuntia kun tajusin, että nää on nyt molemmat siellä, kun olin jo niillä hollankielisillä Ticket masterin sivuilla! 😂😂😂😂
Mut siis ihanaa, nuorempi lapsi on ollut äkäinen, kun en ole ollut kiinnostunut uudesta matkasta : D Ei olle kesällä oikein menossa mihinkään erityisesti... Mutta ehkä tää korvaa ja itseä ei mitkään päämäärättömät ranta (eikä sen puoleen kaupunkikaan)lomat kiinnostele.

Yhteistyössä